جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
رئیس شورای شهر تهران:

به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است

يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 647902
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای تحول در مدیریت شهری باید ساختار تغییر پیدا کند؛ چراکه به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است.
به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محسن هاشمی در آغاز نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: شورای شهر تهران در حال بررسی برنامه سوم پنج ساله توسعه شهر تهران است.

وی‌ ادامه داد: جمع‌بندی و بررسی پیشنهاد‌ات از سوی کمیسیون‌های تخصصی شروع شده است و به زودی جزوه پیشنهاد‌ات در برنامه سوم توسعه چاپ و عرضه می‌شود و باید این کار با سرعت بیشتری انجام شود و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد پیشنهاد‌ات به ۹۰ تا ۱۰۰ برنامه برسد.

رئیس شورای شهر گفت: برای تحول در مدیریت شهری باید به تغییر و تحول در ساختار شهرداری بپردازیم؛ چراکه به گفته بعضی‌ها شهرداری آلوده به رانت است.هاشمی افزود: موازی‌کاری در شهرداری تهران نمی‌تواند موجب ارائه خدمات مناسب به شهروندان شود.

وی‌ ادامه داد: سنگ ‌بنای اصلاح مدیریت شهری را باید با شجاعت در برنامه سوم برداریم و اگر این کار را نکنیم عملکرد چندان مناسبی نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت مدیریت شهری برنامه‌هایی ارائه شده است که در کمیسیون تلفیق پیگیری می‌شود و امیدواریم مردم شاهد عملکرد بهتر مدیریت جدید شهری باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *