سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

وزیر صنعت: هجدهمین اقتصاد برتر دنیا هستیم

چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 637355
وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی و تولیدی است، گفت: ایران هجدهمین اقتصاد برتر دنیا است.
وزیر صنعت: هجدهمین اقتصاد برتر دنیا هستیم
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری بعدازظهر چهارشنبه در جمع فعلان اقتصادی، صنعتگران و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به مناسبت هفته دولت و به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ضمن بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیم ایران اسلامی روزبه‌روز بیشتر می‌شود، تأکید کرد: امروز ایران دارای هجدهمین اقتصاد برتر دنیا است و این امر نشان می‌دهد این کشور دارای چه میزان استعداد، ظرفیت و پتانسیل است.

وی بابیان اینکه باید از ظرفیت‌های کشور در راستای توسعه اقتصادی استفاده کنیم، افزود:  یکی از این ظرفیت‌ها، سرمایه‌گذاران هستند که در کنار نیروی انسانی مستعد دو بال توسعه اقتصادی کشور را شکل می‌دهند.

عضو کابینه دوازدهم گفت: حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی به مثابه یک رکن توسعه اقتصادی، فرصت شکوفایی می‌دهد لذا باید در راستای حمایت از سرمایه گذاران گام های اساسی برداشت.

در حال تکمیل.......

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
البته اومدیم تا رتبه ۱۶ یا ۱۵ ولی به برکت غرب زده ها رفتیم تا ۱۸ و به زودی بالای ۲۰ خواهیم رفت ما سال ۹۲ در برابر تحریم ها مقاوم شدیم
چه فایده؟مردم از گرانی بیش از حد، بسیار رنجورند!