جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پاسخ کرباسیان به ادعاهای صادقی درباره قوه قضائیه

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 631910
وزیر اقتصاد، گفت: آقای صادقی صحبت از قانون می‌کنید، حساب‌های قوه قضائیه را تاکنون هم دیوان محاسبات که نظارت می‌کند و هم شورای پول و اعتبار که مجوز قانونی می‌دهد و هم مجلس که آن را تایید کرده قانونی دانسته است.
پاسخ کرباسیان به ادعاهای صادقی درباره قوه قضائیه
به گزارش جهان نيوز، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد امروز در مجلس در واکنش به ادعای محمود صادقی ذر خصوص حساب های قوه قضاییه، اظهار کرد: حساب‌های قوه قضائیه از محل سپرده‌های موضوع ماده ۳۰ قانون محاسبات عمومی به منظور سپرده گذاری و استفاده از سود حاصله بوده که در اختیار قوه قضاییه گرفته که افتتاح آن‌ها به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: ۶۳ حساب بانکی تعدادی است که در طول ۲۳ سال افتتاح و بسته شده است. در هر دوره سه یا چهار حساب فعال بوده است. این حساب‌ها همگی به نام قوه قضاییه بوده و صاحب امضا روسای قوه بوده‌اند.

وزیر اقتصاد بیان داشت: براساس گزارش خزانه و بانک از سال ۷۸ شورای پول و اعتبار در چارچوب قانون موافقت خود را با پرداخت سود سپرده‌ها اعلام نموده و صدور مصوبات شورای پول و اعتبار در طول ۲۰ سال گذشته بیانگر قانونی بودن این اقدامات بوده است.

کرباسیان تاکید کرد: آقای صادقی صحبت از قانون می‌کنید، حساب‌های قوه قضائیه را تاکنون هم دیوان محاسبات که نظارت می‌کند و هم شورای پول و اعتبار که مجوز قانونی می‌دهد و هم مجلس که آن را تایید کرده قانونی دانسته است.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *