شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱
انبارلویی:

​تفکر پادگانی در جریان اصلاحات حاکم است

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 631268
فعال سیاسی اصولگرا ناکارآمدی دولت را متوجه جریان اصلاحات دانست و اصلاحات را دچار بحران مشروعیت توصیف کرد.
​تفکر پادگانی در جریان اصلاحات حاکم است
به گزارش جهان نيوز، محمدکاظم انبارلویی در مورد وجود سیاست کاندیدای پوششی در جریان اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبان با ورود به بحث فتنه 88 و پیاده کردن نقشه های جورج سورس با بحران مشروعیت در نظام مواجه هستند و این سیاست هم ناشی از همین بحران است لذا کاندیداهای اصلی آنها برای ورود به حاکمیت به دلیل عدم احراز صلاحیت با مشکل رو به رو بوده و راهی جز کاندیدای پوششی ندارند.

برخورد اصلاح طلبان با دولت کاسب کارانه است/آنها می خواهند با روحانی غرق نشوند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به نقش اصلاح طلبان در ناکارآمدی دولت کنونی افزود : برخورد اصلاح طلبان با دولت کاسب کارانه است چرا که در موفقیت ها و پیروزی شریک هستند اما می خواهند تمام مشکلاتی که بخش اعظم آن متوجه نقش آنها در کابینه است را به گردن شریک دیگر خود یعنی جریان اعتدال بیندازند و این به معنی تلاش برای غرق نشدن با روحانی است. آنها میخواهند مشکلات دولت به پای آنها نوشته نشود.

کاندیدای پوششی نتیجه بحران مشروعیت و صلاحیت

فعال سیاسی اصولگرا در خصوص طرح های مطرح شده برای اصلاح اصلاحات اظهار کرد: دایره جریان اصلاح طلب از معاندین نظام تا وفادارترین افراد به نظام تشکیل می شود که معاندین در دولت اصلاحات و دولت گذشته با فتنه 88 مسئله خروج از نظام یا خروج بر نظام را طرح کردند که با برخورد ملت و نهاد های حاکمیت مواجه شدند و عقب نشستند و این باعث یک بحران مشروعیت فکری و ایدئولوژیک بر جریان اصلاحات حاکم است و رویکرد کاندیدای پوششی هم به همین خاطر در پیش گرفتند و مجبورند که از کاندیدای پوششی  استفاده کنند و باید بزرگان این جریان چاره ای برای این مشکل بیندیشند. 

انبارلویی در ادامه با اشاره به نامه 100 جوان اصلاح طلب به رئیس دولت اصلاحات افزود: عدم تحقق وعده های دولت و بن بست برجام در سیاست خارجی و واقعیت های موجود در سیاست داخلی باعث این مسائل شده و آنها می خواهند خود را از این شرایط خارج کنند و این رویکرد ناشی از نارضایتی های مردمی و واقعیات موجود است.

تفکر پادگانی در جریان اصلاحات حاکم است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره  به نقدها و اختلاف نظر ها در مورد شورای عالی سیاست گذاری و بحث تغییرات در آن  اظهار کرد:اساسا آنچه که در تیتر و مطالب روزنامه های جریان اصلاحات مشاهده می کنیم حاکی از یک استبداد و تفکر و منش پادگانی و نگاه از بالا به پایین در این جریان بوده و این اختلاف نظرها و انتقادات هم مبتنی بر همین منش و تفکر در  جریان اصلاحات بروز پیدا کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
اغلب شخصیتهای اصلاح طلب به لحاظ جنس تفکر شخصیتهای برجسته ای هستندامااشکالی که دارندمبانی
ترجمه ای آنهاست مبناهاراازغرب گرفته وآنراپرورش داده
وسپس به سیستم مدیریتی ودرنهایت به جامعه سرایت
داده اندمبانی غربی بیشترازآنکه متمایل به فطرت باشد
تمایل به غریزه داردوهربرنامه ریزی برمبنای آن منجربه شکست خواهدبودحالااصلاح طلب داخلی خواه ناخواه محکوم به شکست خواهدبودچون تئوری جدیدی درسر
نداردفکردارای حدودنیست لایتناهی است مهم شخصیت
ومبنای متفکراست آن متفکری که مبنایش فطرت باشد
توان اندازه گیری میل غریزی راخواهدداشت