کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انبارلویی:

​تفکر پادگانی در جریان اصلاحات حاکم است

11 مرداد 1397 ساعت 11:30

فعال سیاسی اصولگرا ناکارآمدی دولت را متوجه جریان اصلاحات دانست و اصلاحات را دچار بحران مشروعیت توصیف کرد.


به گزارش جهان نیوز، محمدکاظم انبارلویی در مورد وجود سیاست کاندیدای پوششی در جریان اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبان با ورود به بحث فتنه 88 و پیاده کردن نقشه های جورج سورس با بحران مشروعیت در نظام مواجه هستند و این سیاست هم ناشی از همین بحران است لذا کاندیداهای اصلی آنها برای ورود به حاکمیت به دلیل عدم احراز صلاحیت با مشکل رو به رو بوده و راهی جز کاندیدای پوششی ندارند.

برخورد اصلاح طلبان با دولت کاسب کارانه است/آنها می خواهند با روحانی غرق نشوند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به نقش اصلاح طلبان در ناکارآمدی دولت کنونی افزود : برخورد اصلاح طلبان با دولت کاسب کارانه است چرا که در موفقیت ها و پیروزی شریک هستند اما می خواهند تمام مشکلاتی که بخش اعظم آن متوجه نقش آنها در کابینه است را به گردن شریک دیگر خود یعنی جریان اعتدال بیندازند و این به معنی تلاش برای غرق نشدن با روحانی است. آنها میخواهند مشکلات دولت به پای آنها نوشته نشود.

کاندیدای پوششی نتیجه بحران مشروعیت و صلاحیت

فعال سیاسی اصولگرا در خصوص طرح های مطرح شده برای اصلاح اصلاحات اظهار کرد: دایره جریان اصلاح طلب از معاندین نظام تا وفادارترین افراد به نظام تشکیل می شود که معاندین در دولت اصلاحات و دولت گذشته با فتنه 88 مسئله خروج از نظام یا خروج بر نظام را طرح کردند که با برخورد ملت و نهاد های حاکمیت مواجه شدند و عقب نشستند و این باعث یک بحران مشروعیت فکری و ایدئولوژیک بر جریان اصلاحات حاکم است و رویکرد کاندیدای پوششی هم به همین خاطر در پیش گرفتند و مجبورند که از کاندیدای پوششی  استفاده کنند و باید بزرگان این جریان چاره ای برای این مشکل بیندیشند. 

انبارلویی در ادامه با اشاره به نامه 100 جوان اصلاح طلب به رئیس دولت اصلاحات افزود: عدم تحقق وعده های دولت و بن بست برجام در سیاست خارجی و واقعیت های موجود در سیاست داخلی باعث این مسائل شده و آنها می خواهند خود را از این شرایط خارج کنند و این رویکرد ناشی از نارضایتی های مردمی و واقعیات موجود است.

تفکر پادگانی در جریان اصلاحات حاکم است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره  به نقدها و اختلاف نظر ها در مورد شورای عالی سیاست گذاری و بحث تغییرات در آن  اظهار کرد:اساسا آنچه که در تیتر و مطالب روزنامه های جریان اصلاحات مشاهده می کنیم حاکی از یک استبداد و تفکر و منش پادگانی و نگاه از بالا به پایین در این جریان بوده و این اختلاف نظرها و انتقادات هم مبتنی بر همین منش و تفکر در  جریان اصلاحات بروز پیدا کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 631268

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/631268/تفکر-پادگانی-جریان-اصلاحات-حاکم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com