سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

نوازشریف به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد

دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 630394
نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.​
نوازشریف به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، «نواز شریف» نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان که به جرم فساد اقتصادی 11 سال زندان را باید تحمل کند به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد.

گزارش‌ها حاکی‌است وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پمز توسط یک تیم مجرب پزشکی تحت درمان است و در حال حاضر آزمایش‌های اولیه روی وی در حال انجام است.

به دستور دادگاه عالی پاکستان بخش قلب این بیمارستان تحت کنترل ویژه است و هیچکس حق ورود به این بخش را ندارد.
تا زمانی که نواز شریف در این بیمارستان حضور دارد تدابیر امنیتی بسیار گسترده‌ای پیرامون آن اجرا خواهد شد.
انتقال نواز شریف به بیمارستان پس از آن انجام شد که پزشکان زندان بیماری وی را تائید کرده و آزمایش‌ها را برای سازمان بهداشت و درمان ایالت پنجاب ارسال کردند.

همچنین پیش از انتقال نواز شریف به بیمارستان تیم‌های ویژه امنیتی تمام مسیرهای تردد و همچنین اتاق‌های بیمارستان را بررسی کرده و آن را بی‌خطر توصیف کردند.پزشکان اعلام کرده اند: شرایط جسمی نواز شریف مساعد نیست و او به یک بیماری قلبی مبتلا شده است.

در حال حاضر شرایط جسمی نواز شریف بهتر توصیف شده است و پزشکان معتقدند بیماری وی به سرعت بهبود خواهد یافت.گفتنی است انتقال نواز شریف به بیمارستان در شرایط کنون حساسیت بسیار ویژه‌ای دارد و در صورت بروز اتفاق برای وی دادگاه عالی پاکستان تحت فشار قرار خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *