دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱

نامزد انتخابات کنگره: هولوکاست ساختگی است

شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 625477
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، «جان فیتزجرالد» یکی از نامزدهای کرسی کالیفرنیا در مجلس نمایندگان این کشور منکر «هولوکاست» است و رژیم صهیونیستی را عامل حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ می‌داند.
نامزد انتخابات کنگره: هولوکاست ساختگی است
به گزارش جهان نيوز، در حالی که تحرکات جمهوریخواهان و دموکرات‌ها برای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در جریان است، یک رسانه آمریکایی گزارشی درباره یک نامزد کنگره در کالیفرنیا منتشر کرد و او را «منکر هولوکاست» خواند.

روزنامه نیویورک تایمز وابسته به دموکرات‌ها، این گزارش را درباره «جان فیتزجرالد» یکی از نامزدهای کرسی حوزه انتخابیه یازدهم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، این نامزد ماه گذشته توانست در رقابت‌های مقدماتی در این ناحیه کالیفرنیا دوم شده و با کسب ۲۴ درصد آرا وارد مبارزات نهایی شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما البته هولوکاست عدل و انصاف داریم.
Iran, Islamic Republic of
اربیهشت 92 یادتونه چرا بریم با اروپا ببندیم باید بریم دم کدخدای اروپا رو ببینیم. من یادم نرفته ولی می دانم 24 میلیون فراموشکار داریم که خوب یادشان رفته بود شیخ چه گفته بود آن وقت.