جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

العبادی: داعش را حتی در کوه‌ها هم تعقیب می‌کنیم

شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 623755
نخست وزیر عراق امروز (شنبه) اعلام کرد، ارتش اعضای گروه تروریستی داعش را در هرجایی حتی مناطق کوهستانی تعقیب می‌کند و هرگز با آن‌ها مذاکره نخواهد کرد.
العبادی: داعش را حتی در کوه‌ها هم تعقیب می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد دستاوردی را که پس از پیروزی‌مان در برابر تمامی چالش‌های پیش‌رویمان محقق شده را از بین ببرد.وی از تمامی عراقی‌ها خواست تا با هم متحد باشند و به دشمنان اجازه ندهند که میان آن‌ها تفرقه‌افکنی کنند.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد: همانطور که با وحدتمان پیروز شدیم و اراضیمان را آزاد کردیم، در مرحله بعدی نیز نیازمند وحدت هستیم؛ ما گروهک‌های تروریستی باقی مانده را در مقرهایشان تعقیب خواهیم کرد و آنها را خواهیم کشت، ما آن‌ها را در هر مکانی از جمله در کوه‌ها و بیابان‌ها تعقیب خواهیم کرد.

العبادی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند که ما با اعضای داعش مذاکره می‌کنیم که این امر خیالی باطل است. در گذشته با این امر مخالفت کردیم و امروز هم مخالفت می‌کنیم، جزای عناصر گروه تروریستی داعش مرگ است.فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پنجشنبه وعده داد که عاملان جنایت‌ در مسیر کرکوک- دیالی اعدام خواهند شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *