دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تلاش حزب نواز برای توجیه سخنان نواز شریف

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 611793
سران حزب نواز پس از افزایش فشارها از سوی احزاب اپوزیسیون و شورای عالی امنیت ملی پاکستان، تلاش خود را برای توجیه سخنان نخست وزیر سابق پاکستان آغاز کردند.
تلاش حزب نواز برای توجیه سخنان نواز شریف
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، در پی سخنان جنجال‌آفرین نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان و افزایش فشارها توسط احزاب اپوزیسیون و شورای عالی امنیت ملی پاکستان سران حزب نواز تلاش خود را برای توجیه سخنان نواز شریف آغاز کردند.
 
«شهباز شریف» رئیس حزب نواز گفت: سخنان نواز شریف به درستی منتشر نشده و متاسفانه رسانه‌ها با تغییر جملات وی اقدام به انتشار کرده‌اند.

سروزیر ایالت پنجاب تصریح کرد: مردم خود عقل دارند و می‌توانند تحلیل کنند آیا ممکن است نواز شریف چنین سخنانی گفته و تمام کشور را زیر سوال ببرد.

«چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان نیز انگشت اتهام را به سمت هند گرفته و گفت: رفتارهای متناقض هند در خصوص حملات تروریستی بمبئی بزرگترین مانع برای انجام تحقیقات درست و قانونی است .عضو ارشد حزب نواز اضافه کرد: تمام تلاش دهلی‌نو این است که پاکستان را در این حادثه متهم ردیف اول معرفی کند و این هدف باعث شده که تحقیقات کاملا متوقف شود.

وزیر کشور سابق پاکستان بیان کرد: با توجه به اینکه این حمله در هند انجام شده است 90 درصد شواهد نیز در دست حکام دهلی‌نو است و پاکستان نمی‌تواند به تنهایی عامل یا عوامل این حادثه تروریستی را معرفی کند.

وی افزود: من در دوران مسئولیت خود تلاش کردم تا این پرونده را به نتیجه برسانم ولی هیچ ارگان و سازمانی در هند حاضر به همکاری نیست و آنها فقط تلاش می‌کنند تا بدون داشتن مستندات پاکستان را متهم این حادثه معرفی کنند.

مریم نواز نیز در دفاع از پدرش به میدان آمده و گفت: نواز شریف هیچ‌گاه سخنی نمی‌گوید که علیه منافع ملی باشد.عضو ارشد حزب نواز گفت: پاکستان به مشکلاتی مبتلا شده است که هیچ کس بهتر از نواز شریف نمی‌تواند آنها را درمان کند.

نواز شریف روز گذشته در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود: ما چرا باید به عده‌ای تروریست اجازه دهیم که از مرزها عبور کرده و 150 نفر را به قتل برسانند.علیرغم گذشته حدود یک دهه از حادثه تروریستی بمبئی هند و آمریکا نتوانسته‌اند دلیل قابل قبولی علیه پاکستان ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *