جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تمجید معنادار نواز شریف از نخست وزیر دولت موقت

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 616097
نخست وزیر سابق پاکستان که بسیاری از افراد و مجموعه‌ها را متهم به توطئه علیه خود می‌کند، نخست وزیر دولت موقت را شخصی بی‌نظیر دانست.​
تمجید معنادار نواز شریف از نخست وزیر دولت موقت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «نواز شریف» نخست وزیر سابق و رد صلاحیت شده پاکستان، شخصیت «ناصر الملک» نخست وزیر دولت موقت را تمجید کرده و او را شخصیتی بی‌مثال دانست.

وی تصریح کرد: ناصر الملک سابقه‌ای درخشان در خدمت به مردم پاکستان دارد و زمانی که رئیس دستگاه قضایی پاکستان بود همه او را می‌ستودند.

نواز شریف سپس به وضعیت رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی خود و افزایش فشارها به دلیل سخنان اخیرش در مورد دست داشتن پاکستان در حملات بمبئی اعتراض کرده و گفت: افرادی نظیر «پرویز مشرف» رئیس جمهور سابق پاکستان و «اسد درانی» رئیس سابق سازمان اطلاعاتی این کشور تالیفاتی دارند که علیه منافع ملی است و شورای عالی امنیت ملی باید در مورد این افراد و نحوه مجازاتشان تصمیم بگیرند.

این سیاستمدار 68 ساله پاکستانی اضافه کرد: تلاش ما این بود که با تصویب قوانینی مانع تضعیف دموکراسی در پاکستان شویم ولی اعتصاب‌های مکرر احزاب بزرگ مانع این اتفاق شد.

گفتنی است عمر دولت حزب نواز دو روز دیگر به اتمام خواهد رسید و دولت موقت با نخست وزیری ناصر الملک مسئول برگزاری انتخابات در پاکستان است.

انتخابات عمومی در تاریخ 5 مرداد برگزار خواهد شد و تکلیف دولت آینده پاکستان به مدت 5 سال مشخص می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *