جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

نگرانی زیباکلام از سقوط شدید اعتبار روحانی

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 611483
زیباکلام با بیان اینکه اعتبار دولت روحانی به شدت در حال سقوط است، گفت: معتقدم خود آقای روحانی هم در اینکه دولتش بی‌اعتبار شده، کم تقصیر نداشته است.
نگرانی زیباکلام از سقوط شدید اعتبار روحانی
به گزارش جهان نيوز، صحبت های طرفداران دولت از جمله «صادق زیباکلام» استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران مبنی بر این است که با این دست فرمان اعتبار دولت روحانی در حال تقلیل است.

در همین رابطه زیباکلام در گفتگو با روزنامه آرمان بیان کرد: خیلی‌ها به من حمله می‌کنند و می‌گویند دست شما و دست آقای روحانی و یک جورهایی دست مجموعه نظام در یک کاسه بود و شما بازارگرمی کردید که مردم بیایند و در انتخابات شرکت کنند. یعنی وضعیتی که دولت آقای روحانی در چهار سال اول داشت، به رغم همه مشکلات و مسائلی که ایشان با آن روبه‌رو بود، ولی اینطوری نبود که اینقدر اعتبارش را از دست بدهد.

وی افزود: یعنی من می‌خواهم بگویم که بخشی از آن 24 میلیون رایی که آقای روحانی آورد، مال خود ایشان بود نه به واسطه دکتر حسن روحانی بلکه به واسطه مجموعه عملکرد دولت اول ایشان، دولت یازدهم که تا حدود زیادی اگر نگوییم که با اقبال رای دهندگان مواجه شده بود ولی به هر حال باعث اعتباری برای ایشان شده بود. یا حداقل بخش عمده‌ای از آن اعتبار 24 خرداد 92 را ایشان حفظ کرده بود. ولی در دولت دوم به سرعت حیرت انگیزی می‌توان گفت که از مهرماه سال گذشته به این سو، واقعا در نیمه دوم سال 96، از مهر تا اسفند 96 اگر شما منحنی را ترسیم کنید -نمی‌خواهم لغت محبوبیت را به کار ببرم- ولی اعتبار ایشان دارد به شدت سقوط می‌کند و یک منحنی دیگری اگر ترسیم کنیم که اسمش را منحنی پشیمانی گذاشته‌ام، این منحنی دارد به سرعت رو به صعود و بالا حرکت می‌کند. یعنی روزبه‌روز بر تعداد کسانی که ابراز و احساس پشیمانی می‌کنند از اینکه به ایشان رای دادند، بیشتر و بیشتر می‌شود.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سئوال که رقیب در شکل گیری نگرش منفی درباره دولت نقش دارد گفت: معتقدم خود آقای روحانی هم در اینکه دولتش بی‌اعتبار شده، کم تقصیر نداشته. یعنی چرا من به آن توطئه‌ای که شما معتقدید که یک شبه کودتا دارد علیه ایشان شکل می‌گیرد، معتقد نیستم؟ برای اینکه من معتقدم خود آقای روحانی هم در اینکه دولتش به این نقطه سقوط کرده، بی‌نقش نبوده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعتباری نمانده. حتی اصلاح طلب ها هم دیگر اعتباری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
بس کنید دیگه دوسال و نیم مملکت رو معطل کردید. خدا برایتان نسازد.
Iran, Islamic Republic of
ایشان نان به نرخ روز خور با تحلیل های ابکی جوانها رو بیچاره کرد.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است بفكر خودت باشي پولبريتي گرامي پول امانت مردم بابت زلزله زده ها را چرا پس نمي دي
Iran, Islamic Republic of
رای گیری از مردم با تشویش و دادن قولهای ..... و ارعاب مردم و تصمیم لحظه ای مردم می شه این .
اقای زیبا کلام تا فراموش نکردم بهتون بگم رفتین مناطق زلزله زده ببینین کار خونه های مردم تموم شده تا شما برای افتتاح نماد شهر اقدام کنین و همه چیز رو به اسم خودتون تمام کنین ،
یا این هم جزء برنامه های انتخاباتی بعدی است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب يعني غربگرا همين !!!
اصلاح طلب يعني ضد دين و ولايت فقيه !!!
با اسم اصلاح طلبي تيشه به ريشه دين مي زنند مثل آنهايي كه به اسم اصول گرايي ثروت اندوزي مي كنند . فرقي با هم ندارند .
اصولگراي واقعي كجاست ؟؟؟؟؟
اصلاح طلب واقعي كجاست ؟؟؟؟بگو ما بريم دستشو ببوسيم !!!