جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

محمد علی الحوثی: ما سربلند بودیم و خواهیم ماند

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 607772
یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که ملت این کشور همیشه سربلند بوده است و باقی خواهد ماند و تن به ذلت و خواری نخواهد داد.
محمد علی الحوثی: ما سربلند بودیم و خواهیم ماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، محمد علی الحوثی یکی از مسئولان جنبش انصار الله یمن اعلام کرد که ملت کشورش در برابر زورگویی مستکبران خصوصاً عربستان سعودی و آمریکا همچنان پایبند به مجاهدت و مقاومت خواهد بود.

الحوثی در مراسم تشییع پیکر شهید صالح الصماد گفت : ما همچنان به مقاومت و مجاهدت در راه خداوند و رویارویی با دشمنان خداوند و زورگویی مستکبرانی همچون عربستان سعودی ، آمریکا ، امارات و اسرائیل ادامه خواهیم داد.
الحوثی خطاب به دشمنان ملت یمن گفت : شما با کشتن ما کاری از پیش نخواهید برد و ما همچنان قدرتمند و پایدار در میدان باقی خواهیم ماند.

این مسئول یمنی گفت : ما از رهبرانمان درس عزت و سربلندی آموخته ایم .الحوثی گفت : ما همچنان سربلند و سرافراز در میدان خواهیم ماند . ما عزت و سربلندی را از اسلام و قرآن فراگرفته ایم .

این مسئول یمنی خطاب به کسانی که در مراسم تشییع پیکر شهید الصماد حاضر شده بودند ، گفت : این مؤمنین! عزت و سربلندی از آنِ شما ست نَه از آنِ آمریکا و اسرائیل و امارات.

الحوثی افزود : ما سرافراز و سربلند بودیم و خواهیم ماند زیرا در برابر بیشتر از 2 گزینه نیست یا پیروزی یا شهادت . اگر شهید بشویم، به خواست خداوند سعادت ابدی نصیب مان خواهد شد ولی شما متجاوزان! گرفتار خواری ابدی خواهید شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *