جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱
سرلشکر فیروزآبادی خطاب به آمریکائی‌ها:

پایتخت یمن امن است،جو سازی نکنید

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 406892
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه پایتخت یمن جزء مناطق امن منطقه است گفت: آمریکائی‌ها و به دنبال آن انگلیس و فرانسه حیله‌گری و جوسازی نکنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی تحولات یمن و دستاوردهای جدید انقلابیون این کشور اظهاد کرد: امروز با استقرار انقلابیون در پایتخت یمن و قرار گرفتن مراکز نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در کنترل نیروهای انقلاب، پایتخت این کشور از امن ترین مناطق منطقه به حساب می آید.

وی افزود: از رفتار آمریکاییها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها بوی توطئه بر می‌آید، آنها به دنبال حیله‌گری و جوسازی هستند.

سرلشکر فیروز آبادی با بیان اینکه "در یمن ناامنی در کار نبوده، مگر اینکه آمریکائی‌ها و دنباله‌روهای اروپایی آنها بخواهند آنرا ایجاد کنند" تصریح کرد: آنها کاری از دستشان بر نمی‌آید، چرا که در کشور یمن چیزی در اختیارشان نیست! اگر کاری می‌توانستند بکنند طی یکی دو سال گذشته که در ارکان حکومت نفوذ داشتند انجام می‌دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بهتر است آمریکا، انگلیس و فرانسه دست از خباثت و رسوایی بردارند و از سفرا و مأمورین فراخوانده خود از "صنعا" سوال کنند که در یمن چه خبر است؟

سرلشکر فیروزآبادی در پایان با توصیه به آمریکائیها و دیگر دشمنان انقلاب یمن برای عبرت گرفتن از آنچه در عرصه دشمنی با ملت ایران به دست آورده اند، خطاب به سران مغرور و بی خرد آنها گفت: بهتر است بیش از این مانند آنچه در ایران برای خود نفرت آفریده اند، در یمن چنین نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت خدا خیرت دهد حرف دل ما را زدی
انقلاب یمن پیروز است و مقدمه ای است بر فرو ریختن دیکتاتور مزدور اصلی منطقه سعودیهای جنایتکار