شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

لژیونر پولی عربستان در اسپانیا گم شد

چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 604916
بازیکن عربستانی لوانته، در سرزمین ماتادورها گم شده است و کسی از او خبر ندارد.
لژیونر پولی عربستان در اسپانیا گم شد
به گزارش جهان نيوز، پس از توافق فدراسیون فوتبال عربستان با سازمان لیگ اسپانیا ( لالیگا )، 9 بازیکن سعودی ها راهی لیگ برتر و دسته اول ماتادورها شدند و فهد المولد هم یکی از ملی پوشان این کشور بود است که به لوانته رفت و قرار شد تا در این تیم تجربیاتی را برای حضور در جام جهانی کسب کند.
 
پس از شکست پروژه لژیونرهای پولی عربستان در اسپانیا، فوتبال دوستان سعودی پس از یک دقیقه بازی نکردن فهد در لوانته و غیبت او در تمرینات پیگیر وضعیت او بودند و حتی باشگاه لوانته هم از شرایط این بازیکن اطلاع ندارد و اعلام کرد، او پس از ترک باشگاه در جمعه گذشته، هنوز به تمرینات برنگشته است و غایب است.

باشگاه لوانته پس از پیگیری مسئولان عربستانی به آنها اعلام کرد، این بازیکن هفته گذشته برای حضور در مراسم ترحیم یکی از بستگانش، اردوی تیم را ترک کند و از آن زمان، دیگر اطلاعی از شرایط این بازیکن ندارد.

البته فهد، هفته های قبل هم به سکونشینی در این تیم اعتراض کرد و خواهان روشن شدن وضعیتش شده بود و احتمال دارد ، ملی پوش عربستانی به کشورش بازگشته باشد.

او یکی از بازیکنان تیم ملی عربستان در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود و 41 بازی و 10 گل نیز در کارنامه ملی دارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *