شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
نماینده کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن:

مسئولان هیچ همکاری با من نداشتند

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 601613
نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به تمریناتش برای حضور در این رقابت‌ها گفت: قرار بود مسئولان برای ما اردوی آمادگی برپا کنند اما حتی زمان برگزاری هم به ما اعلام نشده.
مسئولان هیچ همکاری با من نداشتند
به گزارش جهان نيوز، سیدمصطفی حسینی نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورمان گفت: از آن روزی که اعلام شد به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ایران هستم هیچ یک از مسئولان سازمان اوقاف تاکنون سراغی از من نگرفته‌اند، حتی تاریخ مسابقات بین‌المللی قرآن هم به بنده اعلام نشده در صورتی که طی صحبت‌های انجام شده توسط آنها، عنوان شده بود که می‌خواهیم برای شما دوره‌های آمادگی برگزار کنیم.

وی درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران، تصریح کرد: بحمدلله در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردارم؛‌ تمریناتم هر روز برقرار است و روزانه تلاوت خودم را دارم و بیشتر در زمینه‌های صوتی کار می‌کنم. از آنجایی که دو مرتبه در مسابقات کشوری ایران رتبه نخست را به دست آورده‌ام و باتوجه به اینکه آیین‌نامه مسابقات بین‌المللی هم به من داده نشده، قطعاً به دلیل نزدیک بودن آیین‌نامه مسابقات ایران با مسابقات بین‌المللی برهمین اساس مشغول تمرین هستم.

این قاری جوان کشورمان اظهار داشت: سال گذشته باوجود اول شدن، برای مسابقات ترکیه انتخاب شدم و امسال چون دوره ارزیابی با مسابقات کشوری و فینال مسابقات کشوری در دو مرحله در ارومیه برگزار شد برای مسابقات بین‌المللی ایران انتخاب شدم.

وی با اشاره به اینکه روزی حداقل 4-5 ساعت برای شرکت در مسابقات بین‌المللی وقت می‌گذارم،‌ خاطرنشان کرد: به لطف خدا و راهنمایی‌های خوب اساتید و از‌ آنجایی همه مرا در ایران به نام منشاوی می‌شناسند در مسابقات مختلف با همین سبک تلاوت کرده و مقام آورده‌ام و در این مسابقات هم با سبک منشاوی تلاوت خواهم کرد.

نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: قطعاً به لحاظ خلاقیت‌های نغمه‌ای، من سیدمصطفی حسینی هستم و خودِ منشاوی نخواهم بود اما سبک و مکتب اصلی‌ام براساس استاد منشاوی است.

حسینی عنوان کرد: با وجود اینکه 3-4 سال است که در مسابقات مقام می‌آورم، اما قاری مسابقه‌ای نیستم بلکه به دلیل اینکه از سبکی تقلید می‌کنم سبک تلاوت فاخر مجلسی است، لذا دوست دارم در تلاوت فاخر مجلسی صاحب مکتب شوم.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه با وجود اینکه در مسابقات ترکیه مقام آورده بودم حتی مرا برای مراسم تجلیل آن نیز که در سال 96 برگزار شد دعوت نکرد، بنابراین اگر اینگونه بخواهند با قاریان برخورد کنند دیگر نباید انتظاری از جامعه قرآنی داشته باشند که انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات داشته و یا در مسیر قرآن ثابت قدم بمانند.

حسینی درپایان گفت: امیدوارم دعای خیر مردم بدرقه راهم شود و بتوانم در این دور از مسابقات نتیجه مطلوبی را کسب کنم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *