سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۷
۹۲
سکوت مطلق جناب آقای "تکرار می کنم":

موج دوم «پشیمانیم»؛ از سلبریتی‌ها تا مفسد اقتصادی حامی روحانی

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 600757
حال تنها پس از گذشت سه ماه از موج اول پیشمانیم، موج دومی نیز از سوی برخی دیگر از جامانده های سلبریتی و حتی برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی به راه افتاده که بی ارتباط با افزایش قیمت ارز از یکسو بالا رفتن قیمت های مسکن، کالا و مواد ضروری زندگی نیست.
موج دوم «پشیمانیم»؛ از سلبریتی‌ها تا مفسد اقتصادی حامی روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: یک بار موج پشیمانیم برای رای به حسن روحانی همزمان با ارائه لایحه بودجه 97 به راه افتاد که با تکفیر بخشی از جریان اصلاح طلب روبه رو شد و سید محمد خاتمی نیز پشیمان ها را به جهنم حواله داد، حال به نظر می رسد موج دوم پشیمانی از همین اول سال در حال شکلگیری است.

به گزارش جهان نيوز، سلبریتی ها نقل و شیرینی محافل سیاسی اصلاح طلبان و دولت روحانی بوده اند و همچنان نیز هستند. از ورزشکار و بازیگر گرفته تا گالری دار و نویسنده به اصطلاح روشنفکر که اکثر از لحاظ سواد سیاسی در نازلترین سطح قرار دارند ولی به عنوان ابزارهای سیاسی سیاسیون در مواقع ضرور همچون انتخابات نقش آفرینی می کنند. هرچند ممکن است اصولگرایان نیز در برخی مواقع قصد استفاده از سلبریتی داشته باشند ولی این خصیصه بسیار کمتر در این طیف دیده شده و بیشتر اقدامات انفرادی و غیرتشکیلاتی بوده است.

سلبریتی ها به اقتضای حال، زمان و مکان زود سرد و سریع هم گرم می شوند و به همین خاطر نمی توان روی آنها حساب بلندمدت باز کرد ولی با گسترش شبکه های اجتماعی و تاثیرگذاری آن بر افکار عمومی جامعه، سلبریتی ها برای خود نقش جدیدی نیز تعریف کرده اند. نقش مصلح اجتماعی که برای جامعه و مردم نسخه می پیچید، در تلاطم های سیاسی و اقتصادی ابراز نگرانی می کند و یا آنکه به عنوان کنشگر در همه حوزه ها، اظهار فضل و دانش می کند.

به هر حال بسیاری از هنرمندان و ورزشکارانی که با موج پشیمانی در سال گذشته همراهی کردند و از رای به روحانی از مردم حلالیت طلبیدند با واکنش سهمگین رئیس دولت اصلاحات روبه رو شدند. محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در واکنش به موج «ما پشیمانیم» که برای نخستین مرتبه از سوی چهره های ورزشی و هنری حامی اصلاحات و اعتدال ایجاد شد، این دست اقدامات را «دسیسه چینی برای مایوس کردن مردم» ارزیابی کرد!

عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات نیز در گفتگو با روزنامه ایران به طور ضمنی، اظهارات علی کریمی و دیگرانی از این دست، مبنی بر پشیمانی از رای به روحانی را بی نسبت با جریان اصلاح طلبی ارزیابی کرد و گفت: «یک آقای محترم ورزشکاری که سیاسی نبوده، در شرایطی گفته من به آقای روحانی رأی می‌دهم.

الان هم احساس کرده نظراتش تأمین نشده و گفته من پشیمانم. خب این چه نسبتی با اصلاح‌طلبان دارد؟ جریان اصلاحات یک جریان ریشه‌دار جامعه است. بین ۶۰ تا ۶۵ درصد جامعه همراه جریان اصلاح‌طلبی است.»

حال تنها پس از گذشت سه ماه از موج اول پیشمانیم، موج دومی نیز از سوی برخی دیگر از جامانده های سلبریتی و حتی برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی به راه افتاده که بی ارتباط با افزایش قیمت ارز از یکسو بالا رفتن قیمت های مسکن، کالا و مواد ضروری زندگی نیست. این مورد حتی شامل حال شهرام جزایری، مفسد اقتصادی نیز می شود که در ایام انتخابات مردم را برای رای به روحانی ترغیب می کرد. وی در اظهارنظری گفته است: «منصفانه باید گفت با کمال شرمساری و شرمندگی از همه کسانی که به توصیه بنده به آقای روحانی رای دادند، صمیمانه عذرخواهی می کنم.»

همچنین حمید فرخ نژاد که پیش از این در مطلبی از افزایش قیمت دلار گلایه کرده بود، در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی از صحبت‌های انتخاباتی حسن روحانی در سال 92 نوشت:«الان مشکل کجاست؟!من به برنامه ها و وعده های انتخاباتی اقای روحانی رای دادم و اکنون حق خودم میدونم تحقق و اجرای اون وعده ها رو‌مطالبه کنم.»

این موج دوم و فراگیر پشیمانی از رای به روحانی در بسیاری از دیگر بازیگران و ورزشکاران نیز بروز کرده که در این مقال نمی گنجد. اما باید منتظر ماند تا بار دیگر سکوت «تکرار می کنم» بشکند و از موج پشیمانی با اصطلاح جدیدی یاد کند. در گذشته که آن را دسیسه چینی نامیده بود و در این وانفسایی که مشکلات اقتصادی و معیشتی به خاطر بی کفایتی دولت خود را بر مردم دیکته کرده است، چه نسبتی می خواهد به حامیان دیروز روحانی بدهد.

اصلاح طلبان در دوره دوم حسن روحانی خسر الدنیا و خسر الاخره شده اند، هم همه چیز خود را فدای حسن روحانی و رای مجدد به وی کردند و هم آنکه پایگاه اجتماعی و حامیان گذشته خود را از دست داده و برای انتخابات آینده دیگر نمی توانند از دوقطبی دیو و دلبر برای رای آوری استفاده کنند؛ چرا که خود چهره دیو را در برخورد با مردم و افکار عمومی در ماههای اخیر به خوبی به نمایش گذاشته اند. دوشیدن مردم به وقت انتخابات تنها حربه مورد وثوق اصلاح طلبان و دولتمردان بود ولی برای بعد از انتخابات و رضایت مردم هیچ برنامه ای نداشتند و ندارند.

سکوت همراه با رضایت رئیس دولت اصلاحات در عصر ناکارآمدی دولت، نمایندگان اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران، نشان از آن است که وی نیز به همان فرمول خود یعنی «تکرار می کنم» دل بسته است تا در زمانه انتخابات با همین فرمول بار دیگر قدرت را برای اصلاح طلبان به ارمغان آورد و خود را تاثیرگذارترین فرد در سیاست کشور و از پشت پرده معرفی کند!! تاثیرگذاری در انتخابات و منفعل پس از آن. اصلاح طلبان و رئیس دولت اصلاحات در مقابل مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم خود را پاسخگو نمی دانند و این عدم مسئولیت پذیری می تواند در آینده فاتحه این طیف را که نمایش آزادی، دموکراسی و تساهل را پیش می برد، برای همیشه بخواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا این عکس تکراریو عوض کنید
سلبریتی ها هم دمدمی مزاجن دوباره تو ۹۸ و ۱۴۰۰ دور این ...جمع میشن
دلتونو خوش نکنین
Iran, Islamic Republic of
دلمون واسش تنگ شده
قلب اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این مرده کودن سیاسی فعلا به مجسمه حماقت و بلاهت تبدیل شده.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همین کسی که کودن سیاسی مینامی جریانش قاطعانه پیروز انتخابات شده
Iran, Islamic Republic of
جریانش پیروز نشده. فرد حریفش، نتونست مردم رو قانع کنه. وگرنه در همه انتخابات سال های 82 تا 92 مجلس و ریاست جمهوری، این فرد کودن، کودن بودنش رو ثابت کرد و شکست های سریالی مفتضحانه ای رو خورد.
ضمن اینکه در ایران، مردم حزبی نیستن و حزبی رأی نمیدن. رو این حساب، پیروزی افسادطلبان رو به پای این فتنه گر نذار. مردم کوچه و بازار اصلا اینو آدم حساب نمیکنن.
Canada
گل زدن به دروازه خالی هنر نمیباشد.
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان همیشه لیست داشتن و همیشه خاتمی پشتشون بوده. اما از سال 82 تا 90،شکست قاطعانه میخوردن. لیست شکست خورده افسادطلبان با پشتیبانی....، میشه دروازه خالی؟!
Iran, Islamic Republic of
عجب مرده ای که نتیجه انتخاباتو با یه پیام عوض میکنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید مهربان و مظلوم
Iran, Islamic Republic of
اگر پیامش خریدار داشت، چرا لیست افسادطلبان در سال های 82 تا 92، همیشه شکست خورد؟!
شما طرفداران ....مثل خودش، دروغگو و کلاهبردارید.
Iran, Islamic Republic of
از تپشیستاد رحم الله من یقراء فاتحه
Iran, Islamic Republic of
سید خندان... کسی که نتیجه انتخابات را به ش نفع کاندیدای مورد نظرش تغییر داد
Iran, Islamic Republic of
کجا تغییر داد؟! دروغ بسه
Iran, Islamic Republic of
اره تو راست ميگي اخوي
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز به خاطر یاد آوری دوران خوش و طلایی با ...
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز به خاطر یاد آوری دوران خوش و طلایی با سید خندان
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه پشیمونیشون جبران خسارتی که زده رو نمیکنه باید گفت این جماعت دمدمی مزاج دروغ میگن که پشیمونن.

اگه برگردن به زمان انتخابات بازم دوباره حسن رو حانی و رفقای لیبرال و غربگراش رو به مردم تحمیل میکنن

پشیمونیم معنیش اینه اگه برگردیم زمان انتخابات یا رای نمیدیم یا به رئیسی رای میدیم

کسی باورش میشه این جماعت به رئیسی رای بدن ؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
بنده هم مثبت دادم.
اما موضوع این است که این طایفه به اصطلاح سلبریتی دنباله روی موج هستند نه اینکه خودشان بتوانند موجی ایجاد کنند.
در ضمن برگشتن هر طایفه ای از دولت بی برنامه اتفاق مبارکی است و باعث خواهد شد مردم مبنعد به برنامه ها رای دهند و نه ترس از رقیب.خاتمی باید پاسخگو باشد که چرا عده ای را به سمت بی برنامه ترین کاندیدا در سال ۹۶ سوق داده است.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی یکجنازه سیاسی بیشتر نیست
حرف او بر مردم تاثیر گذار نیست
وقتی همه ابزارهای تبلیغاتی همه اردوگاه ضدانقلاب کسی را صبح و شب تبلیغ کند نتیجه می شود انحراف آرای مردم و این با فرض این است که دولت خودش درنتایج دست نبرده باشد که با حضور منافقینی چون استاد اعظم فتنه جناب آشنا خیلی هم هم تقلب دولت بعید نیست.
Iran, Islamic Republic of
حتما سواد ندارید برادر . خوب دقت کردی یه کلیپ 5 دقیقه ای این سید محمدخاتمی نتایج انتخابات مملکت را تغییر می ده
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این برادرا خوب میفهمن... کیه این حرفا به خاطر صربه مرگباریه که از ... خوردن
Iran, Islamic Republic of
کی گفته کلیگ خاتمی نتیجه رو تغییر داده؟! خودت؟ خودش؟ آمریکا؟ شایدم شما از طرف مردم حرف میزنید! خاتمی چی هستید دیگه. دروغ براتون راحته.
Iran, Islamic Republic of
شما همونايي بودين كه ميگفتين روحاني تنها رييس جمهور يك دوره اي و ميگفتين چوب خشك هم مقابل روحاني وايسته راي مياره ولي بايد قبول كنين اين ملت هيچ گاه مثل شما فكر نميكنه و قافيه رو تا ابد باختين
Iran, Islamic Republic of
تو برو بخواب برادر که خواب برات بهتره
Iran, Islamic Republic of
ولی اصولگرایان بدانند که این پشیمانی لزوما به معنای بازگشت به آغوش آنها نیست بلکه در اکثر مواقع پناه بردن به آغوش ضدانقلاب است. و شما اصولگرایان نباید از این مسئله خوشحال باشید و جشن بگیرید زیرا این نمد برای شما کلاهی نخواهد داشت. به فکر کشور و مصالح کشور باشید و بخاطر فرقه و گروهتان راضی نباشید که دولت زمین بخورد زیرا عدم موفقیت این دولت به حساب جمهوری اسلامی نوشته خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت درسته رفیق فکر کن مثلا امثال من بریم به رئیسی رای بدیم
مگه اون روز مرده باشیم
Iran, Islamic Republic of
پس ابراز پشیمونیت دروغه
و دنبال کی بود کی بود من نبودم هستی
Iran, Islamic Republic of
امثال ضد انقلاب هیچ گاه قرار هم نبود به افراد انقلابی رای دهند.رای آن ها اشرف پهلوی است و بس!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان دنبال سهم نیستند. افسادطلبان رسوا شدن کافیه
Iran, Islamic Republic of
همین ابراز پشیمنونی ریاکارانه و دروغ هم خودش یک گام به جلو به حساب میاد
Iran, Islamic Republic of
موقع پیروزی به حساب اصلاح طلبان نوشته میشه موقع شکست و ناکاراآمدی به حساب جمهوری اسلامی
جل الخالق ما رو مثل خودت احمق فرض کردی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه این موج (اگر وجود داشته باشد) اقبال به اونایی که شما دوستشان دارید نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
چرا اتفاقا نتیجه این موج ضدافسادطلبی، اقبال به نیروهای مؤمن و انقلابی خواهد بود. اگر مردم بدانند.
Iran, Islamic Republic of
دلتو خوش کن تا ضربه بعدی سهمگینتر باشه
Iran, Islamic Republic of
زرشششششک! ضربه سهمگین رو همیشه ضدانقلاب خوردن. اصلاح طلبان، منتظر حذف باشن.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سرت گیجه هنوز نمیفهمی اخوی
Iran, Islamic Republic of
از بس خیانت های این خاتمی رو از سال 76 و قبلش تا الان نوشتم، دیگه حوصله ندارم. دیگه شناخته شدست. همون خاتمی فتنه گر منافق، کافیه. کل تاریخچه اش مستتره.
Iran, Islamic Republic of
توصیه می کنم برای آشنا شدن با ریشه ها گندیده افکار این فتنه گر کتاب "در سودای سکولاریسم" را حتما بخوانید. خیلی روشنگر و آموزنده است.
Iran, Islamic Republic of
گندیده؛ صفت مناسب افکار شماست عزیزم
Iran, Islamic Republic of
کسی دنبال اقبال نیست

فقط خواستیم نتیجه جوگیری و رای دادن از سر هوستون را بهتون نشون بدیم

چون خوب خودتون رو به فراموشی و کی بود کی بود من نبودم میزنید
Iran, Islamic Republic of
اصولا اقبال و ادبار این جماعت بی سواد بی ارزش تر از آن است که فکرش را بکنید
پیروزی انقلاب در اوج شاه پرستی این اراذل نشان داد که مردم در وقت خودش این ها را مثل پوشک بچه دور می اندازند.
Iran, Islamic Republic of
برادرا کارشون تمو شد بی شک همه انتخابات آینده را هم مانند چند سال اخیر خواهید باخت
Iran, Islamic Republic of
توهمات یک فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
میدونم چقد برات سخته ولی کار برادرا تموم شد و این دست و پا زدنا دردی دوا نمیکنه ازتون
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی ها الان میگن پشیمانیم تا ازپاسخگویی فرار کنن..
پس فردا که میر یزید یا احمدی نژاد بیان دوباره همینا فعال میشن و به مخالفت با احمدی نژاد و موافقت با رقیبش میپردازن در حالیکه خودشون اعتراف کردن هیچی حالیشون نبوده و نیست
Iran, Islamic Republic of
آیا روز فناوری هسته ای از تاریخ حذف شده است ؟
فروشگاه اینترنتی بامیلو اقدام به فروش و حراج اسپینر با طرح پرچم آمریکا کرده و 87 درصد تخفیف زده است
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار خیلی مخلصیم. جهان دمت گرم. فقط لطفا عکسهای دیگری از سید ما بگذار.
Iran, Islamic Republic of
مگر متوهمینی مثل تو این قدر الکی خوش باشند.
این فتنه گر را پدرش هم لعنت کرده. نمی دانی کمی تاریخ بخوان.
علی
Iran, Islamic Republic of
کاری که احمدی نژاد با اصولگراها کرد روحانی با اصلاح طلبا میکنه خواهید دید !خوشم میاد که تاریخ یه جورایی هی تکرار میشه نه!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال کسانیکه اصلا به این افراد مشهور، هیچ توجهی نکردن و نمیکنن. در منزل ما، تلویزیون و سینما به جز مسایل اسلامی، تعطیل تعطیله. حرامش کردیم و راحت.
علی
Canada
موج پشیمانی ایجاد شده , بر علیه روحانی یا اصلاح طلبان نیست. بلکه پشیمانی از کل دولتمردان 13 سال اخیر است که از هر دو طیف بودند. مردم همگی خسر الدنیا و الآخرت شدند. ...
Iran, Islamic Republic of
تو خودت و با ما مقایسه نکن
ما هیچوقت به جریان... تجملگرا رأی ندادیم
خسر الدنیا والاخره خودتی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اینوری ومرگ بر اونوری شعاری که در یادمان شهدای والفجر۸ از یک روحانی شنیدم نثارراه ان کسانیکه جامعه را درصددند تکه پاره کنند.این شعار راهیان نور بود در امسال.
Iran, Islamic Republic of
...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
کسانی که بدون شناخت وبصیرت وصرفا به خاطر یک ورزشکار یا خواننده ویا بازیگر رای میدهند باید بدانند برده فکری هستند واز انها استفاده ابزاری میشود وارزش دیگری برای سیاسیون ندارند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کارت تمام است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کدوم کارش تمامه
این آب گندیده مدعی اصلاحات دیگه به نهر خروشان انقلاب بر نمی گرده
Iran, Islamic Republic of
با اين مردم، بازهم اصلاح طلبان راي ميارن... حتي اگه اصلاح طلبان كل ثروت اين كشور رو غارت كنن...

...
Iran, Islamic Republic of
مردم با طناب پوسیده خاتمی و برخی سلبریتی ها در چاه روحانی افتادند و همین ها باید پاسخگوی افکار عمومی درباره ناکارآمدی دولت باشند.
Iran, Islamic Republic of
پاکیزه ترین و با پرنسیب ترین سیاستمدار ایرانی که انقلابی نماهای عزیز تحمل محبوبیتش را ندارند !
Iran, Islamic Republic of
فیلم های عالی جنگی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم
با تشکر مطلب شما نامفهوم است
Iran, Islamic Republic of
نه واقعا یکی از نظرات بلند، حذف شد. نظر خوبی هم بود. حوالی ساعت 11 دیشب.
Iran, Islamic Republic of
همون نظری که با جمله پدر خاتمی راجع به پسرش، شروع شد و با عبای شکلاتیش پایان یافت. کجا رفت؟!!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی رو پدرش هم قبول نداشت و راجع بهش، هشدار داده بود. برو بخون تا بفهمی پاک بوده یا نجس.
Iran, Islamic Republic of
کی؟
ترامپ؟
سید ضیاء خاتمی؟ برده انگلیس؟!
Iran, Islamic Republic of
خدایا توبه من دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
اینکه توبه نیست. شرکت نکنید، شرکت میکنن. من راه علمیش رو میگم. به شرطی که اگر یاد گرفتید، به بقیه هم یاد بدین. البته در حد وسعتون و تا جایی که خودتون خواستید.
در ریاضیات، یه بحثی داریم به نام مقایسه زوجی. در کنکور، این کار رو انجام دادید. گزینه ها رو مقایسه کردید و بدترین رو حذف کردید تا یکی بمونه. مقایسه زوجی، شبیه به اینه.
وقتی جایی مقایسه سخته و بهترین گزینه معلوم نیست، باید دو به دو، مقایسه کنید. فرض کنید میخواید از بین چند تکه چوب، بلندترینش رو انتخاب کنید و متر هم ندارید. چیکار میکنید؟ چوب ها رو میچینید کنار هم. دوتا رو با هم مقایسه میکنید. چوب کوچکترش رو حذف میکنید. چوب مونده رو با بعدی مقایسه میکنید. دوباره کوچکتره رو حذف میکنید تا آخر. در نهایت، بلندترین چوب، انتخاب میشه.
اداره کشور هم، اینطوره. همون اول کار، بهترین فرد رو نمیشه شناخت. شاید هم اصلا نداشته باشیم. پس در هر انتخابات، افراد رو مقایسه، بدترین، بی تقواترین، زبون بازترین، وعده دهنده ترین، و دروغگوترین رو حذف میکنیم تا بهترین فرد باقی بمونه. شاید خیلی مالی نباشه. اما این میشه یه قدم رو به جلو. در طول 4 سال، این فرد یه گام رو به جلو میبره کشور رو. چون بهتر از بقیه بوده. دوره بعد، دوباره مردم باید مقایسه دو به دو کنن و بهترین موجود رو انتخاب کنن. بعد از چند دوره، با این روش مقایسه زوجی و انتخاب بهترین فرد موجود، جامعه اعتلا پیدا میکنه و نامزدها هم قطعا در میان مردم، رشد میکنن. تا جایی که ان شاء الله، بعد ازچند دوره، اون فرد اعلا، تربیت شده و میاد در معرض انتخاب.
برعکسش هم هست. یعنی اگر در انتخابات شرکت نکنید یا هر دوره، بدترین فرد رو به دلایل سیاسی انتخاب کنید، جامعه پسرفت میکنه. تا اینکه بعد از چند دوره، بدترین مردمان، میشن نامزد انتخاباتی و می مونید چکار کنید.
پس چی شد؟ تکنیک مقایسه زوجی، انتخاب بهترین فرد موجود، و صبر برای رشد تدریجی.
یادتون باشه به زبان ساده، یاد بدید.
Iran, Islamic Republic of
جالب اینه که مردم در این دوره بدترین و....... ترین گزینه را انتخاب کردند...
دیکتاتور دوست
Iran, Islamic Republic of
کارازکارگذشته ما باید یک دیکتاتور داشته باشیم تا قیمتها متعادل ،قلبها ارام و مردم کوچه وبازار از زندگیشان لذت ببرند مقایسه زوجی هم کار ساز نیست چون این افراد تازه مینشیننددرمدت بدست آمده مشکلات فکری خود را حل کنند. اقاجون ، گوششان به مردم بدهکار نیست که نیست .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توبه کن از رأی به افسادطلبان
Iran, Islamic Republic of
...
غلامرضا کریمی
Iran, Islamic Republic of
هر چند میدانم جهان نیوز این کامنت من را به مانند کامنتهای قبلی سانسور میکند ،،، ولی دلم نیامد نگویم که اصولگریان هم با چسبیدن به تتلو ، و حضور این سلبریتی بی ادب در کنار رئیسی ، خیلی از بچه حزب اللهی ها را از خودشان ناامید کردن
ر س
France
تو نمی خواد اشک تمساح بریزی و دلسوزی کنی برای اصلاح طلبها... ! بجای اینکه یه مشت دروغ و دونگ ، و متلک و لیچار تحویل خلق خدا بدی برو یه کم ادب و سرمایه اجتماعی جف و جور کن برای خودتون کنه انصافاً سطح ادبیاتت خیلی نازله و شبیه لمپن هاست. !
United Kingdom
... زاکانی ، که فقط مایه تمسخر اصولگراها هستی هنر خودت در این شصت سال عمرت چی بوده ؟ همون معجزه هزاره سوم رو بچسب تا ببینیم چی میشه ، کسی که از سید اصلاحات برگرده یقینا طرف توی دروغگو نمیاد
... دلمون بهم خورد از نحوه مدیریت تون
Sweden
دوران "تکرار" کردن هم میگذره!
ژست با مردم بودن و جلب توجه
Iran, Islamic Republic of
گول این پشیمانی ها رو نخورید
این ژست ها طرفا برای حفظ آبرو و جلب توجه کردن است
اینها در انتخابات مجلس 98 و ریاست جمهوری 1400 دوباره رفتار 92 و 96 را تکرار می کنند
با گران شدن دلار صرفا دستمزد این ها افزایش می یابد و گرانی و فشار برای ما می ماند
گران شدن دلار اثری روی زندگی اینها ندارد این حرف ها صرفا ژست با مردم بودن و جلب توجه است
این افراد همیشه دنبال رو قدرت و پول هستند در بزنگاه ها هدف اصلی خودشان را نشان می دهند
Iran, Islamic Republic of
سه باره و چن باره با زهم نتیجه به نفع اصلاح طلبان رقم خواهد خورد
Iran, Islamic Republic of
. گرچه طرفداران خاتمی، خدا را، نمیشناسند.
ثانیا، در کجای تاریخ، جریان باطل پیروز شده. آنچه مورد خشم افسادطلبان است یعنی اسلام، روز به روز پیشرفت میکند.
ثالثا، وقتی خدا، بخواهد جریانی را زمین بزند، اول بالایش می برد، بعد زمینش میزند. در انتخابات بعد که مردم، تف دست اصلاح طلبان برجامی ندادند، قول بده مثل فتنه 88، دنبال سطل های زباله بیچاره نکنید.
Iran, Islamic Republic of
باز هم توهم خود حق پنداري. برادر نه تو حق كاملي و نه مخالفان شما باطل مطلق از اين افكار بيا بيرون تا نابود نشدي
پزشک
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه تاریخ مصرف هر دو گروه تمام شده
United States
چه موجی داداش؟
Iran, Islamic Republic of
موج کجا بود جهان یه چیزی گفت
Iran, Islamic Republic of
موج غلط کردیم به روحانی رأی دادیم. مگه نمی بینی؟
Iran, Islamic Republic of
كدام موج برادر؟ مردم به رايي كه دادن افتخار ميكنن و با تمام وجود از رايشان پشتيباني ميكنند. درود بر روحاني و دولت تدبير و اميد
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
يا علي (ع)