سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۸۳

خاطره قابل تامل از ماجرای خانه نشینی احمدی‌نژاد

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 593379
آقای بقایی که ارتباط بنده را با جریان ستادهای مردمی در سراسر کشور و بچه های انقلابی میدانست پرسید بچه ها نظرشان نسبت به قضیه خانه نشینی چیست؟ بنده توضیح دادم که احمدی‌نژاد در پازل دشمنانش حرکت کرد و هر عاقلی این را می‌فهمد.
خاطره قابل تامل از ماجرای خانه نشینی احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، جعفر فرجی که از اعضای ستاد احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری بود، خاطره‌ای را از دوران خانه‌نشینی ۱۱روزه او نقل کرده است:

چند روز بعد از جریان ⁧ خانه نشینی احمدی‌نژاد⁩، بنده برای سفر استانی دولت مجبور شدم به جلسه‌ای با آقای بقایی بروم تنها جلسه‌ای که با ایشان داشتم، تلخ‌ترین جلسه آن دوره عمرم شد.

‏آقای بقایی که ارتباط بنده را با جریان ستادهای مردمی در سراسر کشور و بچه های انقلابی میدانست پرسید بچه ها نظرشان نسبت به قضیه خانه نشینی چیست؟ بنده توضیح دادم که احمدی‌نژاد در پازل دشمنانش حرکت کرد و هر عاقلی این را می‌فهمد.

‏بقایی که عصبانی شده بود گفت: «۵-۶ سال است در این کشور مثل ... شبانه‌روزی کار می‌کنیم و آقایان (منظور آقا بود) و اطلاعات سپاه و بیت می روند پزش را جلوی مردم میدهند ‏و از پشت سر ما را می‌کوبند اشکالی ندارد ما هم از فردا کار نمی‌کنیم! بله از فردا کار نمی‌کنیم که معلوم بشود در کشور فقط ما هستیم که میتوانیم کشور را بگردانیم. ببینیم در سخنرانی‌هایشان چه دارند به مردم بگویند؟! و آنوقت به دست و پایمان میافتاند!»

‏با دو تن از رفقا رفته بودیم موقع برگشتن بغض گلویمان را گرفته بود. ما فکر می‌کردیم حرفی زد و تمام شد.

اما حرف بقایی علی رغم باورمان اجرایی شد، ۲ سال رییس جمهور و معاونین و مسئول دفترش کشور را رها کردند آنهم در اوج تحریمها.

‏این را از جدول جلسات رییس جمهور که جایش معاون اول می‌رفت ‏و کاهش حجم تصمیم، اقدام و برنامه ها و سفرها و از هم گسیختگی کارها میشد فهمید.

‏آقای احمدی‌نژاد وضعیت امروز اقتصادی و اجتماعی سیاسی کشور محصول همان دو سال تعلل ارادی است که بقایی آن روز وعده اش را داد و بهتر است به جای نامه مطالبه‌گری پیش خدا و شهدا جواب داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی نژاد و خانه نشینی!
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد چند سال قبل در پاسخ خبرنگاری که از وی درباره 11 روز خانه نشینی اش پرسید گفت : احمدی نژاد و خانه نشینی! [یعنی این دروغ است] در حالیکه اگر آن روز همه باور نداشتند که او این کار بی سابقه را انجام داده، امروز بر همگان واضح شده است
جهان نیوز خنده ام گرفته چه بنویسم !
Iran, Islamic Republic of
دراویش طغیان کردن !
نیروهای نظامی به قربانگاه بی اسلحه فرستاندن !!
وزیر کشور در میان نظامیان ادعای روشنفکری داشت!!
در مجلس ابوذری نبود تا آن نماینده را سر جایش بنشاند !!!
و جهان نیوز یکباره به یاد احمدی نژاد افتاد قضیه چیه؟!!!
Netherlands
قضیه هنر نماييهاي معجزه هزاره سومه ...
Romania
یادمه حرف او را که گفت "احمدی نژاد و خانه نشینی ؟"و بنده با اینکه طرفدار او بودم ولی می دانستم که فیلم بازی می کنه ولی ای کاش احمدی نژاد ،احمدی نژاد می ماند .
Iran, Islamic Republic of
توهیچوقت طرفدارش نبودی
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂😂 عججججب.. چرا حالا یاد این خاطرات افتادین.. حدا لعنت کنه شیمون پرز رو😘
Iran, Islamic Republic of
جهان کینه توز تاخیر فاز دارد هر روز چند سناریو جعلی تکراری دارد
سید
Iran, Islamic Republic of
جالبه جهان نیوز هم که یه روزهایی به خاطره گویی یه آقایی که الان در قید حیات نیستند منتقد بود و خاطراتش را خود ساخته میدانست( با اینکه شخص کوچیکی هم نبود) الان چندمین بار در روزهای اخیره که از خاطرات دیگران برای کوبیدن احمدی نزاد استفاده میکنه!!!
اللهم اشف کل مریض
Iran, Islamic Republic of
اون هم چه آدم جلیل القدر و عظیم الشانی! عضو ستاد!
بعدش هم، طرف فکر کرده مغز همه ملت فندقیه . یک درصد هم احتمال نداده ملت برن لیست کارهای انجام شده تو همون دوسال کذایی - وبلکه تا روز تنفیذ - رو ببینند!
بابا! سران اصولگرا ! یه خرده مغزتون را از حالت آکبند خارج کنید ، هرکی گفت لبیک فوری فرمون رو ندید دستش، خرابتون می کنه . تجربه مهدی محمدی رو توی جمنا دیدید؟ هم سردارتون سوخت هم سیدتون؛ جلوی کی؟ جلوی چوب خشک!
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز تاریخ خانه نشینی احمدی نزاد رو بگو تا جوابتو بدم؟
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هرشخصی که در یک سیستم مشغول است می تواند درآینده و دریک زمان بخصوص با ادعای اثبات نشده به همکاران سابقش انگ بزند... مطمئنا اگر با بقایی مصاحبه شود این قضیه را تکذیب می کند و حتی ممکن است حرفهای جدیدی درباره فرجی بگوید که وی زیرسئوال برود.
منظورم دفاع ازاین و آن نیست بلکه از آسیبی سخن می گویم که متاسفانه جامعه ما و خصوصا خواص را دربرگرفته است و آنها براحتی می توانند با ادعاهایی اینچنین خودرا نزد بعضی محبوب نمایند و منافعشان را تضمین کنند.

البته همه قبول داریم که سال آخر دولت احمدی نژاد وضعیت مطلوب نبود اما نمی توان دلیلش را رهاکردن کارازجانب ایشان دانست زیرا مگر سایرقوا و ارگانهای ذیربط مرده بودند که اینها را ببینند و چیزی نگویند؟!

مطمئنا بعضی دیگرهم هستند که اکنون درهمین دولت مشغول هستند و در آینده ای نه چندان دور برای نیات خاص علیه همین دولت حرف می زنند اما چه ارزشی دارد وقتی درزمان خودش نمی گویند؟

باید به آقای فرجی و امثال ایشان گفت چرا آن زمان افشاگری نکردید که سرنوشت یک کشور به تباهی کشیده نشود؟ جوابش مشخص است چون منافعشان بخطرمی افتاد و یا اینکه اصلا چنین موضوعی واقعیت نداشته است.
United States
خخخخخخخخخخخخخخخ
خاک تو سرت جهان!
استناد به حرفای یه دروغگو!
هاتف
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر جهان نیوز چرا؟؟؟؟؟؟
باورش براتون سخت هست؟؟؟؟
هر چیزی كه برای شما قابل پذیرش نباشه راوی واسنادش کذب میشه؟
Iran, Islamic Republic of
همه دروغگو هستن

فقط سه... بهاری صادقن
Iran, Islamic Republic of
انتخابات زودرس باید روز اول خانه نشینی برگزار می شد
سعید
Iran, Islamic Republic of
من یه آدم عادی هستم... خیلی دوست دارم از خبرگزاری شما به خاطر انتشار سخنان بی پایه و اساس شکایت کنم ولی راهش را نمی دانم.
پشت شما به کی گرمه که اینقدر راحت مطالب بدون سند منتشر می کنید
سند اول
Iran, Islamic Republic of
سعيدجان سند ميخواهي؟ اولين سند از رفيق شفيق دكتر احمدی نژاد، آقاي جوانفكر:
"در مورد آن «11 روز» اینطور نبوده که رئیس جمهور کار را رها و قهر کنند. ایشان داشتند فضای کشور را رصد می‌کردند. احمدی نژاد در آن شرایط به این نتیجه رسیده بود که توطئه‌ای شکل گرفته و هدف این است که دولت و رییس جمهور را تخریب کنند و به کشور آسیب بزنند. ایشان «مدتی از منزلشان» که چسبیده به ریاست جمهوری و بخشی از ریاست جمهوری است، «خارج نشدند».. یک «اختلاف نظر» درباره وضعیت وزارت اطلاعات در آن برهه پیش آمد و این تغییرات صورت گرفت. ایشان از نظر مقام معظم رهبری «که بعدا کتبا اعلام شد» تبعیت کردند و الان آقای مصلحی در کابینه حضور دارند." (جوانفكر با اين توضيحش تمام زواياي قضيه را روشن كرده است: هم اصل خانه نشيني، هم علت خانه نشيني، هم مدت خانه نشيني)
سند دوم
Iran, Islamic Republic of
ماجرا از زبان آقاي كامران دانشجو در پاسخ به سوال خانه نشيني 11 روزه:
"حالا اسمش را نمی‌دانم، ایشان می‌گویند خانه‌نشینی نبوده کارها را انجام می‌دادند، اما بعید می‌دانم هیچ کدام از وزرا این کار را تأیید کرده باشند، بالاخره من هم معترض بودم و هستم، به ایشان هم صراحتاً گفته بودم این چه کاری است می‌کنی؟.. بالاخره رفتم مقابل درب خانه ایشان. دوستم بود، دوستم است، دوستش دارم، وقتی می‌گویم دوستش دارم، واقعاً قلبا دوستش دارم. رفتم درب منزل، بسیار متأثر بودم، بعد من از ایشان سوال کردم، اولین سؤالی که کردم این بود؛ گفتم فرض محال که محال نیست، فرض کن من رئیس‌جمهور بودم تو هم که رفیق بیست و چند ساله من هستی، اگر من اینکار را کرده بودم تو چه نصیحتی به من می‌کردی برو همان کار را انجام بده. که بعدش آن صحبت را کرد که مگر من چه کار کرده‌ام وکاری نکرده‌ام. بماند؛ برای من هیچ وقت حل نشد هنوز هم حل نشده است."
حامد
Iran, Islamic Republic of
من هم می خواهم از احمدی نژاد به علت سخنان بی پایه شکایت کنم. به جز من صدها نفر تاکنون از احمدی نژاد شکایت کرده اند اما قوه ی قضائیه به هیچ عنوان دادگاه تشکیل نداده و رسیدگی نکرده. شکایت رو پیش کی ببریم؟
سند سوم
Iran, Islamic Republic of
از زبان سیدمحمد حسینی وزير فرهنگ و ارشاد دكتر احمدی نژاد:
"در سفر استانی کردستان که بودیم از طریقی خبردار شدم که ایشان (احمدی نژاد) قرار است بعد از بازگشت از این سفر در دفتر کارشان حاضر نشوند... روزهای اول فکر می کردیم مساله زود حل و تمام می شود. روز سه شنبه فرصتی فراهم شد تا با احمدی نژاد در منزلشان صحبت کنیم...ایشان داشت ماجرایی را تعریف می کرد گفت بگذار این موضوع تمام بشود. بعد که تمام شد به من گفتند که خب، حالا شما بفرمایید ارشاد کنید! من هم نکاتی که به ذهنم می رسید از جمله تبعات این موضوع را مطرح کردم...گفتم اگر شما امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت بکنید بهتر از این است که صبر کنید فردا در جلسه هیأت دولت شرکت کنید. دیگر دوستان هرکدام مطلب متین و مستدلی را بیان داشتند که بیانگر دلسوزی و تعهد آنان و پای‌بندی و وفاداری به رهبر فرزانه انقلاب بود. به هر حال روز شنبه... ایشان پیام داد و موضوع فیصله یافت اما به هر صورت این واقعه به دولت و جایگاه احمدی نژاد یک لطمه بسیار جدی وارد کرد."
Iran, Islamic Republic of
عه
مگر درهمان زمان سفر استانی کردستان، ایشان در حال خانه نشینی نبود؟؟
سند چهارم
Iran, Islamic Republic of
از زبان سیدمرتضی بختیاری، وزير دادگستري دكتر احمدی نژاد:
"درباره 11 روز خانه‌نشینی آقای احمدی‌نژاد باید عرض کنم تعداد قابل توجهی از وزرا در این خصوص موضع داشتند و بعضا با حضور در منزل ایشان به طور جد خواستار پایان دادن به خانه‌نشینی شدند و اکثرا تا مرز استعفا نیز پیش رفتند لیکن به دلیل رهنمودهای بزرگان نظام و توجه دادن به شرایط زمانی، اطاعت امر نمودند و به صورت فعال در انجام وظایف و امور محوله تلاش می‌کردند تا وقفه‌ای در برنامه‌های اجرایی و جاری کشور ایجاد نشود"
سند پنجم
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا ميرتاج الديني، معاون پارلماني و حقوق دكتر احمدی نژاد:
"در آن دوره یکی از افرادی که به طور مرتب با رئیس جمهور ارتباط داشت من بودم و بین مجلس و دولت ارتباط برقرار می کردم و پیامها را به مجلس می بردم و اعلام می کردم که هیچ مسئله و جای نگرانی وجود ندارد و در نهایت مسئله حتما حل خواهد شد، یک سری صحبت های داخلی است. آقای احمدی نژاد در جلسات داخلی که برخی نمایندگان هم می آمدند و با رئیس جمهور ملاقات می کردند بارها این مسئله را گفته بودند که این مسئله قابل حل است و هیچ گونه بحث تعارض یا مخالفت با رهبری و ولایت فقیه وجود ندارد و در نهایت هم همین طور شد.
11 روز نبود. برخی روزها، روزهای تعطیل بود که به این 7-8 روز اضافه شد."
Iran, Islamic Republic of
اینها که شما زحمت کشیدی نوشتی هیچکدام سند نیست و نقل قول است و خود اقای احمدی نژاد هم انزمان زنده بود میتوانست جواب بدهد که جرا یازده روز خانه نشینی کرد و هنوز هم خدا را شکر زنده هستند و وکیل و صیع نمیخواهند
Iran, Islamic Republic of
سند است آقا جان !
سندهای اصولگرایانه این چنین است برادر جان!
Iran, Islamic Republic of
اقای سعید چرا در جایی که میتوانی نظرت را به این واضحی بنویسی دوست داری در ان بسته شود و یا شکایت کنی البته راهش بسیار ساده است یک شکایت به دادگاه دیگر چرا انقدر راهت را دور میکنی و پشتت به چه کسی بند است ظاهرا شما اعتقاد داری هر کسی که فعالیتی انجام میدهد حتما باید پشتش به جای بند باشد من خیلی مومن نیستم که بگویم پشتم به خدا گرم است ولی سعی میکنم کمی از وجدانم کمک بگیرم شاد و موفقف باشی یکی از دنبال کننده های اخبار سایت هستم
Iran, Islamic Republic of
همینکه اوضاع الان را حاصل دو سال احمدی نژاد میدانی و نه بی لیاقتی ، فساد و اشرافیگری دار و دسته دولت کنونی نشان از کینه و حقد کورت هست
یاس
Iran, Islamic Republic of
کی دل از احمدی نژاد می کنید؟؟؟
دیگه باید چیکار کنه که متوجه باشید حرف از انحراف به تقابل با نظام ورهبری رسیده، آقای احمدی نژاد انقلابی ویاور رهبری نیست، فعلاهم به جبهه ی مقابل نظام پیوسته عاقبت این جبهه هم که اهل باطل هستن چیزی جز تباهی وخسران در دنیاوعقبی نیست
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
همین اقای فرجی هم تا روزیکه خر مراد را سوار بوده احمدی نژاد نهایت آمالش وووقتیکه پیاده اش کرده اند شده است دلخور مغفول شده !!! با حب و بغض و کینه و بدون مطالعه و سند محکم حرف زدن ؟؟؟ ته اش همینه که میبینیم همه باهم درگیر و مملکت رو به پاشیدگی و چه دشمنان دین و ایران ماستخورهای ما را چسبیده اند >> چه خوب !!!
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نزاد وارث علی گیرنده حق از حلقون ظالمان
Iran, Islamic Republic of
فقط عشق است دکتر احمدی نژاد رو .
Romania
عشق را ول کن عقل و وجدان را در نظر بگیر
Iran, Islamic Republic of
تو داری؟
Iran, Islamic Republic of
بله دارند احساسات بدون منطق
Iran, Islamic Republic of
ببین یک آگهی بده که تمام کسانی که خاطره سوئی از احمدی نژاد دارند از رییس جمهور فعلی گرفته تا دربان فلان اداره همه در یک مدت محدود گزارش کنند و چاپ بشه و تمام. این تکرار خاطره های خریداری شده فقط باعث پوزخند خواننده میشه که یارو بعد از شش سال یادش افتاده که کی چی گفته
Iran, Islamic Republic of
اصولی هاشون بر ما از 6 سال پیش خاطره میگن و اصلاحاتی هاشون در تایید خاطرات اصولی ها به بصیرت 6 سال پیش خودشون و رفتگنانشون اشاره میکنن اونم وقتی که تخم مرغ شونه 17 هزار وبرنج هندی کیلو 7 تومنه!
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم رفیق قشنگ زدی توخال خیلی جالبه احمدی نژاد دشمن مشترک داره اصول گراهها واصلاح طلبها تازه جالبتر آمریکا واسراییل دشمند قسم خورده احمدی نژاد هستن به نظرشما این دشمنیها مشکوک نیست
Iran, Islamic Republic of
یعنی از این جنگولک بازی های احمدی نژاد آمریکا و اسراییل ضربه میخورن یا ...
Iran, Islamic Republic of
اره اون ۶ سال همش گل و‌بلبل بود فقط این ۲ سال که گوش به حرف نمی داد بد شد
Iran, Islamic Republic of
سوزش اینقدر زیاد شده که همه جیره خواران صدایشان علیه دلاور مرد عرصه سیاست ایران درآمده. زنده باد آزادگی
فرزند روح الله
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟؟؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
من همیشه می گفتم چرا احمدی نژاد و دولت او در دو سه سال آخر کشور رو به کل رها کرده بودند. در آن سال ها احمدی نژاد تنها کاری که می کرد سخنرانی در مورد بهار و انسان کامل بود. بقیه مقامات هم گم و گور بودند و هر از چند گاهی چیزی در مورد مکتب ایران و بهار خواهد آمد می گفتند. امروز نامه به رهبری می نویسند که انتقام بگیرند
Iran, Islamic Republic of
حضرت حامدخان !
ممکنه دقیقا روز 12 مرداد سال 1392 ، حول و حوش ساعت نه و نیم ده صبح ، بگی احمدی نژاد مشغول سخنرانی در کجا بود؟!
راحت بنویس ها . مطمئن باش خدایی نیست که بابتش ازت حساب کشی کنه!!
Iran, Islamic Republic of
ما هم باور کردیم
...
Iran, Islamic Republic of
حالا بخورید از کاسه ورتون ! هرچى بزرگان اصلاحات و سيدين مظلومين گفتند شما جماعت گوش ندادید، کاری کردید که تقریبا همه اعتبار مقام معظم رهبری خرج این آدم نمک نشناس شد .
Iran, Islamic Republic of
ازآب گل آلود ماهی نگیرعزیزدل برادر و درمیان دعواهم نرخ تعیین نکن!
قضیه فتنه 88 و نمک نشناسی خواصی که نمکدان نظام را شکستند ربطی به این قضیه نداره
Iran, Islamic Republic of
سید مظلومین
سید خندان
سید محصور
جمع کنید این بت سازی برای ایرانی جماعت را!
Iran, Islamic Republic of
بیایید با انصاف بررسی کنیم روز 22 انتخابات بوده روز 25 احمدی نژاد گفته نتیجه را اعلام کنید . آخر ایشان چکاره بوده که می گوید احمدی نژاد اسرار کرد من مقاومت . آیا ایشان وکالت از طرف همه اعضاء داشته مگر احمدی نژاد نمی داند شورای نگهبان 12 نفر است چطور چنین درخواستی از یک عضو دارد . اصلا بر فرض صحت ایشان چکاره بوده مقاومت کرده اگر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور خواسته ای داشته حتما دلیل داشته چرا دلایلش نمی گوید . ایشان بر فرض صحت باید می گفت چشم مطلب شما را به عرض اعضاء می رسانم هر چه تصمیم گرفتن نه بگوید من مقاومت کردم تو چه کاره بودی که مقاومت کردی در برابر رئیس جمهور این مملکت که مشرف بر اوضاع کشور است . پس شما باعث اشتباه موسوی و کروبی شدین
Romania
تند نرو دوست عزیز ایشان خودش یکی از اعضای شورای نگهبان بود (از شش حقوقدان شورای نگهبان )اگر کاره ای نبود چرا احمدی نژاد پیغام داده که بیاید با هم صحبت کنند
Iran, Islamic Republic of
یعنی به تنهایی قادر بوده چنین تصمیم مهمی بگیرد بر فرض اگر مقاومت نمی کرد چه می شد .
Iran, Islamic Republic of
در تایید حرفای شما نه تنها عضو بوده سخنگو هم بوده
هاشمی
Romania
ایشان سخن گوی شورای نگهبان بودند به همین جهت احمدی نژاد خواسته با ایشان ملاقات کند سخن گو کسی است که در جریان تمام مسائل هست و می تواند هر سوالی را که جوابش را (یعنی نظر شورای نگهبان)را می داند خود جواب دهد . اگر مسئله ای باشد که نیاز به انتقال به شورا و بحث و تصمیم گیری باشد خب حرف شما درست است ولی وقتی درخواست غیر قانونی مطرح شده که قبل از طی ده روز مهلت رسیدگی به شکایات نتیجه انتخابات را اعلام کنند جواب روشن بوده و نیازی به اینکه بگوید من مطلب را منتقل می کنم ،نبوده . انصاف را رعایت کنید با عصبانیت قضاوت نکنید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما مثل اینکه مطلب را نخواندید ایشان گفته احمدی نژاد اسرار کرد که اعلام کنیم من مقاومت کردم . یعنی اگر مقاومت من نبود کار تمام بود
Iran, Islamic Republic of
عجب مشرفی ؟!
خوبی مشرفی یعنی رها کردن کارهای مملکت !
و بایستی از او اطاعت کرد !
Iran, Islamic Republic of
به جای مسخره کردن دلیل بیاور آقای کدخدایی چگونه از طرف همه اعضاء شورای نگهبان توانسته تصمیم بگیر و به قول خودش هرچه احمدی نژاد اسرار کرده ایشان مقاومت کرده یعنی اگر مقاومت نکرده بود . کار تمام بود . واقعا هر کدام از اعضای شورای نگهبان چنین صلاحیتی دارد . یا فقط ایشان دارای چنین اختیاراتیست که می تواند به تنهایی تصمیم بگیرد . اون هم در مورد مسئله ای به این مهمی .
Iran, Islamic Republic of
چرا آنزمان این حرفهارا نزدند حالا بعد ار 6 سال
غرض و کینه از سر و روی پرهیزکاران فوران می کند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگه اون موقع میگفتن
۱- باورش سخت بود
۲- چوب لای چرخ دولت گذاشتن تفسیر میشد
۳- وضعیت کشور آشفته بازار بود
۴- الان ماهیت تندرویهای خودسرانه ی این آقا عیان شده
هرچند پرتلاشترین فرد در حوزه اجرایی در تاریخ کشور بوده
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
پرتلاش ترین فرد در حوزه اجرایی در تاریخ کشور نبود .
رفقای جناب عالی بالاتفاق مدعی اند اوشان دو سال آخر کلا کشور را ول کرده بود .
Iran, Islamic Republic of
سگ ضدانقلاب شرف دارد به تمام انقلابی نماهایی که اگر کار هم کردند برای خدا نبود و اگر کارهم نکردند برای اثبات خودشان بود نه ادای دین به جایگاه اعطایی ملت
Iran, Islamic Republic of
کی به کیه؟ حالا که سند لازم نیست و اتهام زدن آزاد است من هم گوینده حرفهای فوق را به فساد های جنسی و اخلاقی متهم می کنم! سند هم لازم نیست!
Iran, Islamic Republic of
جهان چی شد تا دیروز عشق دکتر بودید حالا باد این وری می وزد ؟
فريد
Iran, Islamic Republic of
اين تهمت ها به معجزه هزاره سوم نمي چسبه ، ايشون هاله نور دارن و توانايي مديريت جهاني و توانايي اختلاس هاي چند صد ميلياردي و همه شما هم انموقع در سفره ايشان سهيم بوديد حالا ديگر شده تف سر بالا ؟!
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد.اقای احمدی نژاد تاوان ظلم سال 88 را میدهد و انشالله همفکران او نیز چنین شوند
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. از انتشار نظریه ای که به وحدت ملی و مذهبی خدشه وارد کند معذوریم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همفکراش هم تاوان دادند برادر ! مگه نمی بینی ؟! یکی یکی دارند رسوا میشن ؟! خدای عزیز جبار منتقم را شکر
Iran, Islamic Republic of
گیر کرده های باتلاق فتنه عجب حالی دارند ها !

ظلم ؟!

البته ظلم آری
توسط آشوب طلبانی که
حتی بعد از سوار شدن بر اریکه قدرت هم ...
Iran, Islamic Republic of
سایت جهان، لطفا اینقدر پنبه کهنه احمدی نژاد را آفتاب نریزید و حامیان او را جلو زن وبچه اشان شرمنده نکنید.
Iran, Islamic Republic of
ما حامیان احمدی نژاد نه فقط جلوی زن و بچه مان، بلکه در پیشگاه خدا و صالحان و نزد تاریخ سربلندیم . بخاطر حمایت از مردی که تراز رییس جمهور انقلاب اسلامی را نشان داد و "سفره انقلاب" را از پیش پای اشراف جدید جمع کرد .
تعقل
Iran, Islamic Republic of
برای جهان نیوز متاسفم که حتی در نقل خاطره دوستان خودش هم دست به سانسور می زنه !چون از آشکار شدن حقایق می ترسه! آقای فرجی گفت احمدی نژاد 6سال همه کاره بود!این یعنی همون حرف احمدی نژاد که گفت 2 سال آخر ما هیچ کاره بودیم! خجالت بکشید.دروغگویی عاقبت نداره!از خدا و قیامت بترسید!
Iran, Islamic Republic of
بله دو سال آخر هیچکاره بود
اما کسی اختیاراتش رو سلب نکرده بوده
ایشون مملکت رو به امان خدا رها کرده بود چون تئوری دولت بیست ساله ش که میخواست ۴ سال مشایی رو بشونه جای خودش تا بعد خودش ۸ سال دیگه ریاست کنه با عزل مشایی به بن بست رسیده بود
هاشمی هم در اواخر دولتش از طرف بعضی نزدیکانش بحث ریاست جمهوری مادام العمر رو مطرح کرد
امیر
Iran, Islamic Republic of
اینطور نبود احمدی نژاد تا اخر لحظه کار کرد درسته حالا خراب کرده ولی انصاف داشته باشید
صالح
Iran, Islamic Republic of
عزیزان///
تاریخ مصرف این آقا تموم شد
خواهشن اینقدر در موردش حرف نزنید که فکر نکند بزرگ شده است.
Iran, Islamic Republic of
این برادر فرجی را پاتایایی آنتالیایی جایی بفرستید بلکه فرجی شود و حالش جا بیاید و نفرماید اوضاع گل و بلبل فعلی نتیجه آن دو سال آخر احمدی نژاد است و ما در مصیبت ها بخندیم و آبرویمان برود.
Iran, Islamic Republic of
هرکاری کنید جهان نیوز احمدی نژاد در قلب ملت جا دارد
سید
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) نفرمودند "میزان حال فعلی افراد است"
زبیر هم زمانی از نزدیکان و یاران با وفای حضرت علی علیه السلام بود ولی بعد به روی آن حضرت شمشیر کشید
سعی کنیم تحلیلها و موضع گیریهایمان بر اساس شرایط روز و همراه بصیرت باشد و در گذشته نمانیم
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از این فرقه متوهم زنبیلیه که اواخر دولت نحسشون چه مشکلات و گرفتاری برای نظام و مردم فهیم بوجود اوردند و حالا هم با مماشات دستگاه قضا جسارت میکنند و.....
Iran, Islamic Republic of
زنبیل یک مفهوم روشن دارد : چیزی برای پنهان کردن از مردم نداریم!
عماد
Iran, Islamic Republic of
شما حالا خاطره تعریف می کنی اون زمان که باید میگفتی کجا بودی معلومه که فقط به فکر پست ومقامی کی بشه کسور عزیز ما از لوث وجود نامبارک شما پاک بشه
علی
Romania
...
arya
Iran, Islamic Republic of
بیان کننده این خاطره با حرفی که درانتهای صحبتهاش میزنه ومیگه «اقای احمدی نژاد ومعاونینش دو سال اخر، کشور رو رها کردند.و این رو میشد ازکاهش حجم تصمیم،اقدام،برنامه ها وسفرها فهمید.» ثابت میکنه که حرف اقای بقایی کاملا درست بوده و بعد از این اتفاق هست که تازه آقایون به حجم فعالیتها و تلاشهای اقای احمدی نژاد وهمکارانش پی میبرند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد یک تاریخ است وهرگز فراموش نمشود چقدر کور وکر هستید او تا نیم ساعت به پایان دولتش در دفترش کار کرد خدا از دشمنانش نگذرد