سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۳۷

چرا احمدی نژاد نامی از همدست بقایی نمی آورد؟

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 603407
مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او و خودش در جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری یا ساختمان میدان بهارستان می‌آمد صلوات می‌فرستاند، گفت: این تشکیلات انحرافی، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
چرا احمدی نژاد نامی از همدست بقایی نمی آورد؟
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا موسوی مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخت.

* برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود
وی با بیان اینکه برهم زدن جلسه انصار حزب‌الله به خاطر نقد مشایی و احمدی‌نژاد بود یادآور شد: آن روز مرحوم شجونی شدیدترین حملات را متوجه مشایی و احمدی‌نژاد کرد و افراد نزدیک به مشایی نیز در حین جلسه قصد برهم زدن جلسه را داشتند و حتی سؤالاتی را از پیش تعیین کرده بودند و هماهنگ بودند وقتی شجونی علیه دولت سخنرانی کرد درباره گاوداری و داستان خانم باوند بپرسید و سعی کنید در جلسه انصار الله جو را علیه او بر هم بزنید و به مرحوم شجونی هجمه کنید.

*بهار از راه بهارستان می‌گذرد!
موسوی در خصوص منابع مالی این نشست‌ها و جلسات گفت: پول این ساختمان‌ها و هزینه‌های جاری این ساختمان و هزینه ناهار و شام نامشخص بود؛ ساختمان وصال سه‌طبقه بود و اکثراً آنجا جلسه می‌گرفتند و می‌گفتند یکی از هواداران سرسخت دکتر و طیف‌‌های حامی اسپانسر مالی است.

وی ادامه داد: در کنار این دفتر که جلسات محرمانه در آن برگزار می‌شد، تصمیم گرفتند در میدان بهارستان نیز تحت عنوان هیئت، مکانی برای جلسات همفکری و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دایر شود، حتی شعاری هم برای این کار تعیین و مقرر شد بگویند «بهار از راه بهارستان» می‌گذرد.

موسوی با تأکید بر اینکه این هیئت با نظر شخص احمدی‌نژاد و مشایی و با همکاری داوری و شریف‌زاده بنا شد، افزود: این هیئت به نام «منتظران بهار» شروع به فعالیت کرد و جلسات نقد و بررسی مخالفان دولت ترویج مکتب ایرانیِ مدنظر مشایی بود که ازجمله کارهای آن‌ها بررسی دیدگاه دکتر شریعتی، تهیه بولتن‌های محرمانه علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی، تهیه بولتن‌های محرمانه و انتشار آن در سایت‌های دولت بهار و میدان 72 علیه لاریجانی رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه بود.

« از سوی دیگر جبهه «رفاه و عدالت» و «توحید و عدالت» تحت مدیریت مهندس مشایی فعال بود؛‌ هرچند تاکنون نام آن‌ها بین احزاب به گوشمان نخورده است، ستاد مهرورزی و گروه 72 ایران اسلامی نیز فعال بودند و در ساختمان وصال رفت‌وآمد داشتند. »

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مراسم‌های مختلف تحت عنوان یادبود چاوز در آن زمان در ساختمان میدان بهارستان برگزار شد، نشریه همت، خاتون و مستضعفین طراحی و در دفتر روزنامه ایران با حضور جوانفکر و دفتر دانشگاه ایرانیان برگزار می‌شد، گفت: طی مدتی مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان در جردن خیابان ستاری مستقر شد تا ارتباطش با دفتر احمدی‌نژاد کمتر باشد.

وی یادآور شد: در آن دوره هرروز جلسات ناهار برای پایان دولت دهم و راهکارهای بعد از دولت تحت عنوان «چهار قدم تا بهار» با مدیریت مشایی و احمدی‌نژاد و حامیان وی برگزار می‌شد و برای انتخابات شورای شهر و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و مانور تخریب مخالفان احمدی‌نژاد و مشایی از مراجع تا مسئولان لشکری و کشوری برنامه داشتند.

حمیدرضا موسوی بابیان اینکه بنده با گفتمان این آقایان از سال 88 به بعد مشکل داشتم و فقط حامی گفتمان سوم تیر 84 بودم و آن‌ها مرا نفوذی می‌دانستند، افزود: آن‌ها بعد از مدتی وارد فاز انتخابات مجلس شدند، ضمناً قبل از آغاز انتخابات طی جلسه‌ای در دفتر وصال از «حمیدرضا افراشته» جهت همایش 5 هزارنفری مشاوران جوان ریاست جمهوری که در تالار وزارت کشور برگزار شد، دعوت کردند؛‌ قرار شد عنوان همایش به‌نام «حامیان گفتمان انقلاب» رسانه‌ای شود، ضمناً با توجه به حجم گسترده افراد مشایی در بین نفرات حلقه خیابان وصال و حلقه میدان بهارستان نگاه آقایان به این‌جانب نگاه یک نیروی نفوذی و مخالف ایده‌های طیف مشایی بود و مرا غریبه می‌دانستند.

مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد بابیان اینکه مریدان مشایی هرگاه اسم او و خودش در جلسات ساختمان کوثر نهاد ریاست‌جمهوری یا ساختمان میدان بهارستان می‌آمد صلوات می‌فرستاند، گفت: این تشکیلات انحرافی، مراجع عظام، روحانیت و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.

* شعار عدالت‌خواهی احمدی‌نژاد پوسیده است
حمیدرضا موسوی همچنین افزود: بنده یک سؤال از آقای احمدی‌نژاد دارم که این روزها سخنان زیادی در باب عدالت‌خواهی مطرح کرده است؛ چرا شما بارها به بهانه عدالت‌خواهی از دوستان و ادمین‌های کانال‌های وابسته حمایت کرده‌اید اما هیچ‌گاه حضرتعالی از «حبیب‌الله خراسانی» یکی از همدستان بقایی سخن به میان نیاورده‌اید؛ او چه پرونده‌هایی رو کرده است که به‌شدت منفور شما شده است؟ به نظر می‌رسد شعار عدالت‌خواهی شما پوسیده است.

وی بابیان اینکه همایشی تحت عنوان حامیان گفتمان انقلاب اسلامی 12 بهمن‌ماه سال 90 در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی برگزار شد که اغلب به‌صورت گزینشی از سراسر کشور دعوت شدند،‌ادامه داد: این همایش با حضور مشاوران جوان و نفرات استانی و کشوری طرفدار دولت برگزار شد که با صرف ناهار همراه بود؛‌ وقتی پیگیر هزینه‌های جاری این همایش شدم گفتند با هزینه شخصی این نفرات بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شعار عدالت خواهی که نمی پوسد این پوسیدگی و بوی گند از شما هست که پوسیده ای موسوی جان
😝😝😝😝
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بهتر نیست تو هم سایتت رو ببری زیرمجموعه دولت بهار؟!

تو کامنتها خ ب جواب داری میگیری پس...

برو خوب شو جهان جهان. برو....

😂😂😂😋😋
سال 84 و 88 هم توان خود احمد نژآد بود قبول شد نه حمایت شماها .... دیگه اصول گرا و اصلاح طلب باخته اند
زمان تقسیم قدرت و ثروت اندزوی تمام شده .. اصول گرا ها هم هر سال وقتی صدا و سیما ازشون حمایت می کنه مردم از لجشون تو دهنی بهشون می زنه ...
Iran, Islamic Republic of
امان از توهمات
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
آجرلو
دعای مکارم الاخلام امام سجاد (ع) سرتاسر نور و هدایت است . فرازی از دعا حضرت این است: عمرنی ما کان عمری بذله فی طاعتک و فاذا کان عمری مرتعا للشیطان فاقبضینی الیک.
یعنی خدایا به من عمر بده تا زمانی که در راه اطاعت تو صرف گردد. و هر گاه دیدی عمر من چرا گاه شیطان شد, جانم را بگیرد.
بنابراین به نظر می رسد این درود فرستان تو, نفرین به حال احمدی نژاد باشد. شما از خدا خواسته ای که ایشان با بار گناه سنگین تری این دنیای فانی را ترک کند.
البته از خدا می خواهیم ایشان راه حقیقت را دریابد و هدایت شود. ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام حیف که شما ها که ادعای صداقت دارین گزینشی عمل میکنید و اصلا نظرات مخالف رو منتشر نمیکنید
برید باهم خوش باشین
همه چی آرومه شما خیلی خوبین و احمدی نژاد بد
مردم هم منتظرند ببینند که شما چی میگین
Iran, Islamic Republic of
خود باندهای قدرت و ثروت هم میدانند که اکثریت مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
این اکثریت رو شما یک نفر از کجا نتیجه گرفتی
با کمک رمالی که نبوده احتمالاً
Iran, Islamic Republic of
اگه خود شما هم به متن جامعه بیایی و در روستاها و شهرهای ایران یه نظرسنجی کنی آنوقت خرفهم خواهی شد که اکثریت جامعه احمدی نژاد را میخواهند البته اگه جز باندهای قدرت و ثروت نباشی
Iran, Islamic Republic of
کمی حب و بغض را از دل تان بیرون کنید و چشمهایتان را باز کنید شما هم می بینید.البته اگر بخواهید ببینید.
سرور
Iran, Islamic Republic of
نتیجه دفع امثال احمدی نژاد توسط جناح به اصطلاح اصولگرا شد روی کار آمدن دولت روحانی.
رمالی لارم نیست دولت... روحانی کاری کرده است که بسیاری یاد دوران احمدی نژاد را می کنند. اینها وعده کاهش تورم را دادند و مملکت را با کاهش اشتغال و افزایش واردات به سوی ونزوئلا شدن پیش بردند.اما امروزه هم بیکاری بیداد می کند و هم گرانی.
احمدی نژاد اشکالات زیادی داشت و دارد اما همه چیزمان را به باد فنا نسپرد.درضمن برعکس این حرفها دولت تفکر غالب بر دولت وی عدالت محوری بود.
این زشت است که برای لوث کردن این موضوع مهم یک روز با یک آشپز مصاحبه می کنند و روزی دیگر با یک تدارکچی.
با این کار اصل "عدالت محور" بودن انقلاب زیر سوال می رود.
United States
اینکه وقتی کسی متهم شد. وقبل ازدستگیری کسی بیاید وسخنان راست ودروغ رابه خورد دشمنان نظام دهد وخوراک تبلیغاتی برای آنها درست کند. خیانت به آرمانهای انقلاب است . اینکه انسان برعلیه همه دروغ مراکنی کند. وبی رحمانه چپ وراست رابکوبد خیانت وخودخواهی است. یعنی همه شدندبد بجز احمدی نژاد وباندش؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر هر چه اصلاح طلر و اصولگراست مردم شما را نمیخواهند مگه زوره مردم خواهان احمدی نژاد هستند
سعید
Iran, Islamic Republic of
بازم چرت گفتی جهان.... چقدر داری تکراری میشی
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضائیه باید تشکر کرد که همچون برخورد قاطع امیر کبیر در برابر فرقه انحرافی بابیه، با یک اقدام انقلابی ریشه نجس باند انحرافی رو قطع کرد و جلوی تداوم فسادهای ننگین اونها رو گرفت
United Kingdom
حالت خوب نیستا. این دو چه ربطی به هم دارند. ...
Iran, Islamic Republic of
كدوم برخورد قاطع عمو جان ؟! مگه نمى بينى اوس محموت از هفت دولت آزاده ؟! تازه ! برونقه هاى آقا فاضل و حسن فريدون و داداش جهانگيرى هم كه هنوز رسيدگى نشده ! بعلاوه املاك و حقوق نجومى !
😎😎😎😎
Iran, Islamic Republic of
تو اگه مرد بودی اول ی اسم واسه خودت میذاشتی تو کامنتت

بعدشم: کافر همه را به کیش خود پندارد.. نجس مشخصه فعلا کیا هستن😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
شهیدبهشتی : ای آمریکا ! از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر!
دیار شهریار
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من فقط طرف دار حضرت اقا هستم ولاغیر اما یک خواهشی از خبرگزاری ها و روزنامه ها دارم اونم اینه که این دوستانی که دارن نقد می کنن قبل از چاپ مطالبشون اول ازشون سوال کنید تا به امروز کجا بودید چرا مدارکو تا به امروز به دست مسولین ارشد نرسوندید . اول به این سوال جواب بدن بعد افشا گری کنن اینجوری مردم هم می تونن درست در مورد این قضایا قضاوت کنن.
یک بام و دو هوا
Iran, Islamic Republic of
فقط و فقط تهمت، افترا و برچسب زنی
جهان نیوز تو که ادعات میشه
چرا این جور نظرها رو پخش می کنی؟
این آقای مصاحبه شونده سند و مدرک رو کرده؟
شما که یه نظر رو که فکر می کنید دوپهلوست منتشر نمی کنید
چطوری این همه تهمت و دروغ رو منتشر می کنید؟؟!؟!؟
همین محافظه کاری و یک بام و دو هوا شماست که مردم از هرچی اصول سوار زده شده اند
تهمت و افترا علیه احمدی نژاد و اطرافیان او آزاد است
ولی آوردن حتی اسم یه سری از مسئولان در نظر کاملا ممنوع است!
با این رفتار محافظه کارانه هیچ وقت از گندم روی نخواهید خورد و عاقبت به خیر نخواهید شد
Iran, Islamic Republic of
این آقا یه سوال مطرح کرده
چرا احمدی نژاد از همه کسانی که به گفته خودش منتسب به دولت ایشون بودن و به این دلیل زندانی شدن حمایت کرده بجز حبیب الله جزء خراسانی ؟؟؟
سوال سختی نپرسیده که
Iran, Islamic Republic of
1- بجز بقایی که منتسب به دولت احمدی نژاد بوده و مستند به متن حکم منتشره و فیلم بعدش.، در یک دادگاه غیرعلنی فرمایشی مثلا محکوم شده، و مشایی که فعلا در حال بررسی است، جوانان احمدی نژادی که مورد حمایتش قرار گرفته اند ، در دولت او هیچ کاره بوده اند ...
حکمت پرونده
Iran, Islamic Republic of
این اسم رمزی است که سخنگوی یکی از دستگاه در مورد برنامه علیه احمدی نژاد افشا کرد
گفته است حکت رسیدگی به پرونده در آینده مشخص می شود
این برنامه احتمالا برای زمان انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
کدام انتخابات....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با این تخریب ها او را محبوب تر می کنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اى شيطون زاكانى ! ياواش ياواش حرمت نون و نمك با اوس محموتو فراموش كردى ؟! ...
Iran, Islamic Republic of
ان چیز که پوسیده است ریسمانی هست که تو وهم فکرانت به ان چنگ زدید....
غلامرضا کریمی
United Kingdom
این آقایان مدعی ، که هر کدام در فاصله زمانی زندانی شدن آقای بقایی تا کنون ، مثلاً به افشاگری!!! میپردازند و از طرف رسانه های چپ و راست حمایت میشوند ، تا حالا کجا بودند؟؟؟ جهان نیوز لطفاً برای شعور مردم احترم قائل شوید
کارشناس فن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد،کجا ببینمت ازت حلالیت بطلبم،کجا؟من در طول هشت سال ریاست جمهوریت بخاطر؛وضعیت دلار،تنش در روابط بین الملل،نداشتن چهره مناسب،نحوه بیان مطالب،نحوه مدیریت،نحوه کارکرد،همه اینها یکطرف بعد از انتخابات حسن روحانی تازه فهمیدم کی هستی با تو چه کردا اند.کلا حلال کن این رسانه های کثیف رویه ادم اینگونه تاثیر میگذارند،فقط این را بگویم خیلی از مخالفینت میگویند حالا میگویند خدا پدر و مادرت را بیامرزد.
Iran, Islamic Republic of
جهان. نیوز خداییش هنوز به خودت نیومدی. امید وارم تعداد منفی مثبت ها. و کامنتهای مردم بتونه تورو به راه راست هدایت کنه. دوران این حرفها سر اومده. مردم خودشان تصمیم می گیرند. اخه رییس سایتت شما از سیاست خارجی چی می دونه. یا نویسندگان تازه کارت چی می فهمند از محمود ملت. یه چیزای سر هم میکنی می گی که فقط مخالفت کنی با محمود ملت. بابا به خدا مردم می فهمند. بر گردید به مواضع حضرت امام و رهبری عزیز. رهبری با. اعمال شما موافق نیست. بارها تذکر داده که لجن پراکنی نکنید. به مسایل فرعی نپردازید. به برادر ایمانی خود تهمت نزنید. غیبت نکنید. اما شما و دوستانتان. در الف. و. فارس و غیره. خلاف مواضع. رهبری حرکت می کنید.د
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی به خدا شما با این رفتارت که غیر منصفانه به احمدی نژاد حمله میکنید پایگاه مر دمی خود را نابود میکنید .
Iran, Islamic Republic of
کدام پایگاه مردمی ایشون جزو سی نفر انتخابی تهران هم نشد.حالا شما از پایگاه مردمی حرف می زنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای حمید رضا موسوی این اطلاعات خیلی خوب بدرد موساد , اینتلجنت سرویس, ک گ ب سیا می خورد و البته ملت ایران هم خود شمارا عاملان منافق و نفوذی در نظام جمهوری اسلامی می شناسند رسانه مورد نیاز سرویس های اطلاعاتی هم مانند جهان نیوزهارا دوست دارند ادامه دهید تا تنویر افکار عمومی به کمال برسدو بارک الله
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این اقا هم دیگه فیلش هوای هندوستان کرده اگر دیدید تا یکی دو سال اینده دارد توBBCیا رادیو امریکاه افشاگری می کند علیه احمدی نژاد تعجب نکنید فعلا کاسبی پرسود سیاست کوبیدن احمدی نژاد است هم تو ایران سیاست مداران تحویلشان می گیرند هم تو خارج.خدا یاور تمام مظلومان است.عزت یک سره ازان خداست .و به هرکه بخواهد در بین مردم می دهد .حالا این باندهای ثروت و قدرت تو ایران و دشمنان خارجی هرچقدر می خواهند احمدی نژاد را بکوبند