شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

استعفای مدیرعامل خانه کتاب پذیرفته شد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 591949
معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب موافقت کرد، قرار است سرپرست جدید فردا معرفی شود.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی استعفای مدیرعامل خانه کتاب و‌ موافقت معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تکریم مجید غلامی جلیسه و معرفی سرپرست موقت خانه کتاب صبح روز یکشنبه 8 صبح در خانه کتاب برگزار می شود.

مجید غلامی جلیسه از فروردین سال 1393 به عنوان معاون پژوهی فعالیت رسمی خود در خانه کتاب را آغاز کرد و از اسفند همان سال به سمت مدیرعاملی خانه کتاب انتخاب شد.

محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص استعفای وی گفت: آقای جلیسه قصد داشت در پایان دولت یازدهم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدا شود، اما با توجه به تغییر و تحولات ترجیح داد تا پایان برگزاری کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ما را همراهی کند و متاسفانه بیشتر از این نتوانستیم همراهی وی را در معاونت فرهنگی داشته باشیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *