سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۷
دیدار مسئولان کنگره شهدای سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

به مردم با صفا و با استعداد سیستان و بلوچستان عمیقاً علاقه‌مندم/ وصیت قابل تامل در ایام تبعید در بلوچستان/ واکنش جالب رهبری به اظهارات استاندار+ فیلم

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 590842
نیازهای مردم استان همچون آب‌شیرین‌کن و خط آهن را باید از طریق مسئولان ارشد دولتی به‌طور جدی دنبال کنید و با میدان آوردن بخش خصوصی، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.
به مردم با صفا و با استعداد سیستان و بلوچستان عمیقاً علاقه‌مندم/ وصیت قابل تامل در ایام تبعید در بلوچستان/ واکنش جالب رهبری به اظهارات استاندار+ فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان‌وبلوچستان که در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۶ برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در زاهدان منتشر شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به علاقه عمیق خود به مردم سیستان و بلوچستان، مردم بلوچ را گرم، صمیمی، با صفا و با استعداد، و مردم سیستان را از لحاظ گذشته تاریخی در بین همه اقوام ایرانی، کم‌نظیر و درخشان توصیف و خاطرنشان کردند: با وجود این استعدادهای سرشار، در دوران قاجار و پهلوی به مردم سیستان و بلوچستان بی‌اعتنایی می‌شد و همین موجب شد که استعدادهای مردم بروز نکند.

ایشان، خدمات انجام‌شده در این منطقه در سالهای پس از انقلاب را نشانه محبت دوطرفه مردم و نظام دانستند و با اشاره به نیازهای مطرح‌شده از جانب استاندار در این دیدار افزودند: نیازهای مردم استان همچون آب‌شیرین‌کن و خط آهن را باید از طریق مسئولان ارشد دولتی به‌طور جدی دنبال کنید و با میدان آوردن بخش خصوصی، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی، سیستان‌وبلوچستان را همچون استانهای کردستان و گلستان مظهر وحدت اسلامی و الگوی همکاری و زندگی برادرانه شیعه و سنّی برای دنیا دانستند و با تأکید بر هوشیاری در مقابل تفرقه‌افکنی دشمن گفتند: شهادت یک نوجوان سنّی در دفاع مقدس و یا شهادت یک مولوی اهل سنت به علت دفاع از انقلاب اسلامی به‌دست ضدانقلاب، نشان می‌دهد برادران شیعه و سنی در جمهوری اسلامی در دشوارترین میدان‌ها در کنار یکدیگر حاضرند و باید با کارهای فرهنگی و هنری این حقایق و وحدت واقعی را مجسم و نمایان کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل جاهلیت مدرن با وجود تحریم و همه توطئه‌های نظامی و فرهنگی دشمنان را مرهون قدرت ایمان و فداکاری مردم خواندند و گفتند: مظهر کامل ایمان راسخ در زنجیره‌ی بسیار مهم ایمان و مقاومت، شهیدان و ایثارگران هستند، بنابراین نظام اسلامی به تعظیم و تکریم شهدا نیازمند است.

فایل صوتی/ بیانات رهبرانقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان
دریافت.mp3

فیلم/ علاقه عمیق رهبر انقلاب به مردم و استان سیستان و بلوچستان
دریافت.mp4

فیلم/واکنش جالب رهبرانقلاب به اظهارات استاندار سيستان و بلوچستان
دریافت.mp4
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هاشمی
United States
نگاهش غم ز دلها می زداید
دهان را چون به حکمت می گشاید
کلامش راه برما می نماید
خدایا تا ظهور دولت یار
سلامت ، سید ما را نگهدار
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط یک کلام
خامنه ای والسلام
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
متاسفام برای اونایی که منفی دادن واقعا منافقید
Iran, Islamic Republic of
جانم به فدای شما آقای خوبم
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
محبت به خامنه اي يعني محبت به امام زمان
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
محبت یک طرفه نیست .مردم سیستان و بلوچستان همه چیزشان را مدیون شما هستند آقاجان.خدا سایه تان را از سرمان کم نکند.همه ی ما بلا گردان شما باشیم .خاک کف نعلین شما سرمه ی چشمانمان.
Iran, Islamic Republic of
رهبره عزيزم رو مثله پدرى كه از دست دادم دوست دارم صورتش نوارنيه اميدوارم سالهاى سال سايه اش بالاى سرمون باشه❤️