پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

افتتاح 823 پروژه توسط سپاه در سیستان و بلوچستان

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 501612
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر فقر، محرومیت و بیکاری از این استان به حداقل برسد، ناامنی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
افتتاح 823 پروژه توسط سپاه در سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 832 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت این استان در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خدمات سپاه، پاسداری از اسلام و انقلاب است، بنابراین سپاه تلاش کرد تا در مسیر رفع مشکلات مردم ورود پیدا کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: مشکل اساسی در مناطق محروم مربوط عقب‌ماندگی‌هایی است که از دوران رژیم طاغوت برجای مانده است.

این مسؤول ادامه داد: با تلاشی که صورت‌گرفته تلاش شده است که این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و سپاه و نیروی زمینی در حد توان خود اقدامات محرومیت‌زدایی را انجام داده‌اند.وی گفت: در همین راستا امروز نیز شاهد افتتاح 823 پروژه هستیم که این پروژه‌ها تقدیم حضور مردم می‌شود.

سردار پاکپور ادامه داد: در سیستان و بلوچستان موضوعات اساسی این است که باید به اشتغال محرومیت و بیکاری استان توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه محرومیت آن‌چنان وسیع است که حجم زیادی از امکانات کشور را طلب می‌کند، بیان کرد: اگر فقر، محرومیت و بیکاری از این استان به حداقل برسد، ناامنی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

*عمده پروژه‌های محرومیت‌زدایی با هدف اشتغال‌زایی است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آنچه در توان نیروی زمینی و سپاه پاسداران بوده‌ است به میدان آمده اما اشتغال ناشی از این پروژه‌ها کوتاه‌مدت است و باید برای اشتغال بلندمدت برنامه‌ریزی و بسترهای لازم فراهم شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود، گفت:
بیمارستان‌های صحرایی موجود در منطقه خدمات زیادی به مردم منطقه ارائه داده است.

وی گفت: احداث جاده‌ها، آب‌رسانی و حفر چاه از الزامات اساسی مورد نیاز مردم روستاها بوده که نیروی زمینی سپاه این مهم را در دستور کار قرار داده است.

سردار پاکپور ادامه داد: رسالت ما پاسداران کمک به مردم است، با هر چیزی که زمینه ناامنی برای آنان را فراهم کند مقابله می‌کنیم و در هر زمینه‌ای که به مردم آسیب وارد شود، سپاه وارد عمل می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *