جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۵
سروری:

محسن هاشمی و شورای شهر باید پاسخگوی انتخاب نجفی باشند/ نجفی به دلیل بیماری توانایی مدیریت در شهرداری را ندارد/ اصلاح طلبان به هر قیمتی جسد شورا را تا پایان دوره می کشند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 590391
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: محسن هاشمی باید به این سوال پاسخ دهد که آیا تا پیش از این نمی‌دانستید که نجفی به علت بیماری رسماً از مسولیت پیشین خود در ریاست جمهوری استعفا کردند؟
محسن هاشمی و شورای شهر باید پاسخگوی انتخاب نجفی باشند/ نجفی به دلیل بیماری توانایی مدیریت در شهرداری را ندارد/ اصلاح طلبان به هر قیمتی جسد شورا را تا پایان دوره می کشند
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز سروری، شهرداری تهران را فاقد کارآمدی خوانده و در این باره اظهار داشت: طی ۶ ماه گذشته کارنامه شهرداری تهران فاقد گزینه‌های قابل قبولی در مدیریت هماهنگ, منسجم و خادم است. حوادث اضطراری اخیر نشان داد مدیریت شهر تهران چابک و فعال نیست بلکه به جای تمرکز بر فعالیت‌های مهم شهری، نگاهی ستادی به عرصه‌های عملیاتی و میدانی دارد در حالیکه نگاه ستادی اساساً با نیازهای شهری به‌خصوص در زمان اضطرار همخوانی ندارد.

سروری تاکید کرد: از سوی دیگر با گذشت ۶ ماه از جایگزینی مدیریت جدید همچنان روند،اهداف؛ برنامه‌ها و چینش نیروی انسانی در شهرداری واضح نیست! تزلزل مشاهده شده در عملکرد مدیران در ۶ ماه گذشته بسیار مشهود است. این تزلزل را می‌توان در عدم تحرک متناسب با نیازهای مردم در شهرمشاهده کرد, از این منظر شورای شهر تهران نظر مثبتی به عملکرد آقای شهردار ندارد چرا که به زودی با اعتراض مردمی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به افزایش اعتراضات مردمی بدون توجه به جناح سیاسی در انتقاد از عملکرد شهرداری تهران یادآور شد:

افزایش نارضایتی شهروندان از سوء مدیریت و عملکرد ضعیف شهرداری منجر به اعلام نارضایتی شورای شهر و رئیس این شورا از مدیریت ۶ ماهه دکتر نجفی شده است. اعتراضات مردمی در فضای مجازی به عملکرد شهرداری بسیار افزایش یافته به‌نحوی که اعتراضات دیگر در دایره جناح‌های سیاسی قرار نمی‌گیرد بطوریکه که فضای عمومی علیه مدیریت، عملکرد و کارکرد شهری شکل گرفته از این نظر انتقاد آقای هاشمی به ضعف آقای نجفی وارد و سخن درستی است.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه  محسن هاشمی اولین مقصر در انتخاب شهردار ضعیف است، از وی پرسید:

اما سوال اساسی از اقای هاشمی این است که مگر آقای نجفی شهردار تهران انتخاب خود شما نیست؟ آیا شما قبل از انتخاب شهردار ۶ ماه فرصت انتخاب بهترین گزینه را برای شهرداری تهران نداشتید؟ بنده معتقدم  نجفی همان نجفی همیشگی است و تغییری نکرده‌اند بلکه این شورای شهر است که باید پاسخگوی ضعف انتخابشان باشند. طرح این سوال بسیار مهم است که آیا ۲۱ عضو شورای شهر تهران با چشمان بسته حکم آقای نجفی را امضا کردند؟ امروز شورای شهر تهران مسول پاسخگویی سوء مدیریت و عملکرد ضعیف شهرداری است.

وی گفت: محسن هاشمی باید به این سوال پاسخ دهند که آیا تا پیش از این نمی‌دانستید که نجفی به علت بیماری رسماً از مسوولیت پیشین خود در ریاست جمهوری استعفا کردند؟ آیا این فرد می‌توانست در راس یکی از پرکارترین پست‌های کشور قرار بگیرد؟ مدیری که ۲۴ ساعته باید در حال آماده باش و خدمت رسانی باشد با چنین مشخصاتی قادر به حل مشکلات و پیشامدهای شهری است؟

سروری در این باره افزود: به هر حال از همان روزهای اول قابل پیش بینی بود که با سوء مدیریت و عملکرد ضعیفی در شهر تهران روبه رو خواهیم شد از این منظر ایراد اصلی را باید به  محسن هاشمی و سایر اعضای شورا گرفت تا خود نجفی! انتخابی که نباید از آن عبور و یا فرار کرد! به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر درصدد هستند تا موضوع را از زوایه دیگری دنبال کنند تا بار مشکلات و تقصیر را از گردن خود باز کنند در حالیکه  محسن هاشمی و سایر نمایندگان شورای شهر و پس از آنها شهردار تهران مقصر اصلی کم کاری و بی تدبیری در پایتخت هستند.

بر پایه گزارش تسنیم، وی در پایان با اشاره به اینکه روال شورای پنجم و شهرداری تداعی کننده شورای اول است به راهبرد اصلاح طلبان در عدم تکرار یک افتضاح دیگر پرداخت و گفت: هر چند شورای پنجم نیز همان راه شورای اول را طی می‌کند اما با توجه به سنگینی بار انحلال شورا برای اصلاح طلبان یقیناً به هر طریقی جسد شورای شهر را تا پایان دوره آن به دوش می‌کشند, به هر حال اختلاف نظر و مشکلات موجود بین شهرداری و شورا تداعی کننده روند شورای اول شهر تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و پاسخگویی؟ اشتباه را مردمی کردند که به اینها رای دادند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و جناب سرورهای بزرگ گوار شما دارید فرار رو به جلو میکنید ایرادی ندارد پاسخ های این اقای بنظر شما مریز را بدهید چشم ایشان میروند و در منزل استراحت میکنند خیلی براتون سخت و گران تمام شده که ایشان دارد یکی یکی اصرار پشت پرده شما را رسوا میکند
Iran, Islamic Republic of
طرح چنین مسایلی از سوی شورای قبل، با عنایت به فسادی که هر روز ابعاد جدیدی از آن مشخص می شود واقعا فرار به جلوست!
ای کاش ایشان پاسخ گوی جذبهای غیر قانونی و مسایل شرکت یاس و ... باشد!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
چه جمله جالبی:جسد شوای شهر
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم فتنه گری نکن و جوابگوی فساد کسانی باش که از آنها حمایت کردی
Iran, Islamic Republic of
جواب نجفی و افساد طلبان سکوت است
United States
به كجا چنين شتابان پرويز خان ؟! تو اول بيا پاسخ گوى مفاسد نجومى دوره خودت باش، لازم نكرده براى شوراى جديد نسخه بپيچى !
Iran, Islamic Republic of
اقای سروری میشه جوابگو فسادی که اعلام شده باشید ؟ بعد ایراد بگیرید !!!
س
Iran, Islamic Republic of
شما دیگه نمیخواد القای بحران در شهرداری بکنی و جوسازی کنی.
اول باید پاسخگوی عملکرد خودتان و چرایی عدم نظارت بر شهرداری رفیقتان آقای قالیباف باشی و بعد در مورد این دوره که تازه 6 ماه گذشته اظهار نظر کنید!
راستی در مورد تخلفات میلیاردی آقای پیرهادی که به اسم موسسه خیریه بوده اظهار نظر نمی کنید؟
Iran, Islamic Republic of
خداوند انسان را عجول آفریده و ظاهرا ما ملت را عجول تر. ساختار سیاسی ما برای پیشرفت پایدار مناسب نیست و به همین دلیل سیاستمدارمان برای ماندن در قدرت لاجرم سیاست زده میشوند. اقداماتی را انجام میدهند و حرف هایی میزنند که مطابق فرهنگ ملت، اثرش بلادرنگ قابل مشاهده باشد.
باید ساختاری ایجاد شود تا سیاست های بلند مدت و مطابق اصول مسلم قانون آنگونه مورد عنایت قرار گیرد تا تغییر با تغییر مدیریت ها را شاهد نباشیم. هر چند که با وجود قانون اساسی تا کنون هر رئیس جمهوری ساز خود را زده و آنجا که کم آورده بحث رفراندم را بمیان آورده، ولی باید در زدودن این فرهنگ تلاش کنیم تا شاهد پیشرفت باشیم. بنظر این حقیر تجدید نظر در صلاحیت مسئول اجرا به محض صحبت از رفراندم باید به جد بررسی شود تا بتوانیم بر آنچه خواسته خالق است متمرکز شویم.
Iran, Islamic Republic of
رییس شورا که پسر اکبر باشه و شهردار هم نجفی ... لذا باید فاتحه شهر تهران رو خواند .
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز
شما که حرف زدن مأدبانه را هم بلد نیستی ومثل لاتهای خیابانی حرف میزنی .
لطفا اصلاح امور را از خودت شروع کن.تا به نتیجه مطلوب برسی.
آیت الله هاشمی اکبر بود تا جائی اکبر بود که یکی از مهمترین صاحبان و برقرار کنندگان انقلاب بود که نیست کسی در حد ایشان در کشور.
ولی نه آن اکبری که تو به قصد توهین به ایشان به زبان آورده ای.
Iran, Islamic Republic of
اکبر توی استخر و سونا و جکوزی (کاخ فرح پهلوی-کاخ سعداباد) مرد و تمام شد . برای تو نجومی بگیر اکبر - اکبر است . ولی برای بقیه مردم ضعیف جامعه که او سرمایه داری و تجمل گرایی و پول پرستی و رانت را که در این مملکت ترویج کرد
... .
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام
ببین قضاوتت را بنده اصلا بگیر نیستم.کارگری که با روزی حلال امرار معاش میکنم .
انسان نباید انسانیت واخلاقش را بخاطر کم ویا زیادی درآمدش وبا اندازه رفاه وحقوقش اندازه گیری کنه هرچیزی را بخاطر پول فراموش کنه.
آیت الله هاشمی را بنده از زمان جنگ میشناسم.از قضا اونهائی این بزرگوار را میکوبیدند تا راحت بتوانند به نجوم ونجومی بگیری دست پیدا کنند البته با سوء استفاده از ساده لوحی و عدم آگاهی امثال بنده وشماها ور حد زیادی هم به نتیجه رسیدند.
خب حالا که ایشان در قید حیات نیستند شماها چرا به نوائیث نرسیدید؟؟
یا رسیده اید من نمیفهمم.
پس از اول هم ، معیشت مردم در دست کسانی قرار گرفته که نمیخواهند مردم به آسایش برسند.فقط خودشون و میبینند.
پس بجای اینکه اخلاق وروحییات خود ودین و دنیای خود را خراب کنیم بریم کمی تحقیق کنیم و تا روشن نشده ایم قضاوت نکنیم.
در زمان مولا علی چه کسانی در اجرای عدالت به مولا جفا کردند وبا چه شگردهائی تونستند امام مظلومان را به تنگ آورده وشهیدش کنند ، همان آدمها الان هم با همان روش وسلیقه دارن شیره نظام را میمکند وبه نظام از ریشه لطمه میزنند که به لطف خدا هیچ قدرتی توان ضربه زدن به نظام را پیدا نخواهد کرد.ولی ماها هم باید کمی به خودمان بیائیم وبدانیم سنگ را به کی وبه کجا میزنیم.
ما به این امید زنده ایم که مولا وصاحب اصلیمان ظهور کنند وبه این بی عدالتیها وظلمهائی که به قشر محروم دنیا روا داشته میشود را از بن بخشکاند .
عوامل بی عدالتی در کشور اسلامیمان را هم باید بشناسیم که با چه خدعه ونیرنگی به مال وناموس مردم وحتی به نظام اسلامیمان نقشه میکشند.
باید هرکسی خودش آگاهی پیدا کند نه اینکه به دنبال این گروه و آن گروه راه بیافتیم هر روز یکی را بکوبیم.
این گروه بازیها همش بازیست خیلی باید مواظب خود وخانواده هامون باشیم.
بالاخره کسانیکه این گروه بازیها را راه انداخته اند قصد و نظر و هدفی دارند وهمش دروغ و خدعه است ولی متأسفانه امثال من و تو راه افتادیم دنبال اینها وتقدس اینها داریم ریشه خودمون و میکنیم.
نمیتوانیم تشخیص بدیم که خوب و بد چیست وصلاحمون در کجاست.
امیر المومنین و همسرشان و ده فرزند ایشان را با سوء استفاده از انواع نیرنگها و به دست شیعیانشان کشتند و شهید کردند تا مبادا مردم حق خود را بشناسند و حق خواهی کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز