شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رامین راستاد:

با ۵ فریم عکس در «کامیون» بازی کردم

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 590136
رامین راستاد بازیگر «کامیون» ضمن بیان این مطلب که با دیدن ۵ عکس به ایفای نقش در این فیلم پرداخته است از جزییات حضور در فیلم کامبوزیا پرتوی سخن گفت.
با ۵ فریم عکس در «کامیون» بازی کردم
به گزارش جهان نيوز، رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در فیلم سینمایی «کامیون» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، گفت: در این فیلم قبل از اینکه به قصه و اتفاقات آن فکر کنم کامبوزیا پرتوی برایم مهم بود زیرا دوست داشتم کار با او را تجربه و این موضوع را با افتخار به سابقه کاریم اضافه کنم و بعد از در نظرگیری این موضوع، درگیر قصه شدم.

وی افزود: با خواندن فیلمنامه این اثر متوجه شدم علی رغم اتفاقات ناخوشایندی که در نقاط مختلف جهان می افتد و ناامنی هایی که در سراسر جهان وجود دارد، در این قصه کشور ما یک جای امن برای یک خانواده می شود از همین رو روند، اتفاقات قصه و روایت پرتوی را دوست داشتم و فکر می کنم نتیجه آن هم آبرومند شد.

راستاد با اشاره به اینکه در «کامیون» قصه آوارگی های یک خانواده که در جنگ با داعش بودند روایت می شود، اظهار کرد: آقای پرتوی آوارگی های این خانواده را با چند فریم عکس به من نشان داد و سپس ما این قصه را با هم بازسازی کردیم. او ۵ فریم عکس واقعی از کُردهای کردستان عراق به من نشان داد و ما سعی کردیم همان ها را بازسازی کنیم البته شکل واقعی آن عکس ها در تابستان بود اما ما آنها را در سرمای زمستان بازسازی کردیم.

این بازیگر عنوان کرد: ما در این فیلم می بینیم که همه چیز از جمله جاده، آبادی، راه ها و... امن نیست و مصایبی مانند برف، داعش و سرما نیز وجود دارد که به خوبی در فیلم این موضوعات نشان داده شده است و تماشاگر متوجه آن می شود.

راستاد با اشاره به نقش کوتاهی که در این فیلم ایفا کرده است، بیان کرد: این نقش و آن سکانسی که من در آن بازی کردم طولانی بود ولی دوستان به لحاظ تایمی مجبور شدند برخی از قسمت های آن را در تدوین کم کنند ولی با این وجود من تنها در یک سکانس به ایفای نقش پرداختم. البته در این فیلم نقش افراد دیگری هم مثل من کوتاه بود برای مثال خانم نیکی کریمی و خانم شایسته ایرانی هم به صورت تک سکانس به ایفای نقش پرداختند. بازی من در «کامیون» بیشتر شبیه یک یادگاری بود و حضور در فیلم آقای پرتویی برایم اهمیت داشت بود تا اندازه نقش.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *