جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جشنواره فیلم فجر امسال مثل همیشه نیست

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 590127
بازیگر فیلم مصادره گفت: در واقع بی اعتنایی و جدی نشمردن بازیگران فیلم های کمدی باعث شده بازیگران کمدی به سمت فیلم های جدی بیایند.
جشنواره فیلم فجر امسال مثل همیشه نیست
به گزارش جهان نيوز،‌ هادی کاظمی بازیگر  سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور خود در نقش های جدی در جشنواره فیلم فجر گفت: من دوست دارم هر روز و هر لحظه تجربه های جدیدی را به دست آورم و نمی خواهم همه مرا به نام نقش های کمدی بشناسند.

وی در همین راستا ادامه داد: من همواره می خواهم کارهای متفاوت انجام دهم و نمی خواهم نام بازیگر تیپ روی من گذاشته شود. البته این را بگویم به طور کلی مفهوم بازیگر تیپ کمی در سینمای ایران به اشتباه تفسیر شده است.

بازیگر فیلم "مصادره" با اشاره بی اعتنایی به بازیگران کمدی تاکید کرد: در واقع بی اعتنایی و جدی نشمردن بازیگران فیلم های کمدی باعث شده بازیگران کمدی به سمت فیلم های جدی بیایند. ما در وهله اول بازیگر هستیم و دوست داریم نقش های متفاوت بازی کنیم اما متاسفانه هیچ وقت بازیگران کمدی از سوی جامعه هنری جدی گرفته نمی شوند.

هادی کاظمی
کاظمی درخصوص سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر امسال مثل همیشه نیست. سینما و مخصوصاً جشنواره فیلم فجر سالهای قبل هنرمندانه تر بود. ما در ابتدا انسان و بعد هنرمند هستیم پس باید در ابتدا از خودمان شورع کنیم تا بر مردم تاثیر داشته باشیم. جشنواره فیلم فجر امسال خیلی عامی شده و نگاه هنرمندانه خود را از دست داده است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *