شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

وزیر خارجه قطر: از حاکمیت خود دست بر نمی‌داریم

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 588000
وزیر امور خارجه قطر بار دیگر با رد خواسته‌های کشورهای تحریم کننده قطر از دوحه برای از سرگیری روابط دیپلماتیک گفت که قطر از حاکمیت خود دست بر نخواهد داشت و سرسپرده هیچ کشوری نخواهد شد.
وزیر خارجه قطر: از حاکمیت خود دست بر نمی‌داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت: "ما هرگز از حاکمیت خود دست نخواهیم کشید یا تسلیم هیچ کشوری نخواهیم شد".

وی افزود: همگان از این بحران به خاطر رفتار جسورانه کشورهای محاصره کننده قطر زیان می بینند و ملت قطر علیه هر کسی که تلاش کند تا به حاکمیت آنها تعدی کند، متحد و یکپارچه ایستاده است.وزیر خارجه قطر تصریح کرد: "روابط بین قطر و آمریکا در حال تداوم و پیشرفت است".

عربستان، امارات، بحرین و مصر هفتم ماه ژوئن گذشته روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کرده و این کشور را تحت محاصره و تحریم اقتصادی قرار دادند. این کشورها در آن زمان گفته بودند که دوحه از تروریسم حمایت و در امور داخلی آنها دخالت می کند، اما دولت قطر با رد این اتهامات و شروط 10 گانه این کشورها برای از سرگیری روابط دیپلماتیک، گفت که بر سر استقلال خود مذاکره نمی کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *