جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۲

ذوق‌زدگی‌ مسیح‌ علی‌نژاد با دیدن‌ یک‌ مانکن بی‌حجاب

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 587794
به گزارش جهان نيوز؛ «مسیح علی‌نژاد» فعال رسانه‌ای ضد انقلاب که جهت تبلیغ علیه نظام  ۲۳۱ هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است در صفحه اینستاگرام خود عکسی از یک مانکن بدون حجاب منتشر کرد.

وی در توضیحی که زیر عکس منتشر کرد با ابراز امیدواری از گسترش طرح چهارشنبه‌های سفید در سراسر کشور، نوشت: به زودی همه با هم در خیابان‌های شهر قرار می‌گذاریم.

جالب آنکه عکسی که وی از طرح «دختران خیابان انقلاب» منتشر کرده متعلق به یک مانکن است و به نظر می‌رسد عدم استقبال عمومی از کشف حجاب در خیابان، طراحان این پویش را وادار به استفاده از مانکن‌های لباس فروشی کرده است.

وقتی «مسیح علینژاد» فرق انسان و مانکن را تشخیص نمی‌دهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این که بسیار بد و خطر ناکتر است که یک مانکن را گذاشته اند یعنی مرد ها دارند از این عمل پشتیبانی میکنند پس متوجه باشید که آنها یک قدم از تحلیهای شما جلوتر هستند آنها با گذاشتن این مانکن دارند آنرا فراگیر و همگانی میکنند
Iran, Islamic Republic of
متوجه نشدم؟
اینکه خطرناک تره چون مردها دارن ازش حمایت می کنن!
من متوجه خطرناک تری مطلب نمیشم میشه لطفا قدری باز کنید
Iran, Islamic Republic of
منم نفهمیدم چی شد!
هر کسی می تونه صدتا از یک مانکن رو ببره بزاره کنار خیابون اصلا کسی بهش نمیگه داری چکار می کنی فقط کسانی که مبارزه با سد معبر می کنن ممکنه بیان جمعش کنن و ببرن

منم خطرناکتری شو چون مردا ازش حمایت می کنن رو نفهمیدم معلومه که باید مردایی باشن که خواهان بی حجابی خانم ها باشن حتی بیشتر از خود خانم هایی که می خوان بی حجاب باشن چون کیف بی حجابی برای چشم های هرزه برخی مردهاست دیگه
Iran, Islamic Republic of
واقعا من خیلی دلم میسوزه وقتی می بینم زنانیکه مسلمان شده اند اینقدر به این حجاب افتخار میکنن و اونو از مترقی ترین قوانین اسلام میدونن، اونوقت ما رو با شعارهای پوشالی از این گنج دور می کنن.همین چند وقت پیش با یه مسلمان از سالوادور آشنا شدم که بعد از دو سال و نیم مطالعه و تحقیق به اسلام گرویده بود.حجابش طوری بود که فکر کردم اهل قمه!!!!!!!!طوری از حجاب دفاع میکرد که انگار یه عمره چادریه!!!!!!!میگفت چیزی است که به من ارزش داده.و اما احوال ما....میگن هرکسی چیزی رو بدون زحمت بدست بیاره قدرشو نمیدونه بعضی از ما واقعا همینطوریم.
United Arab Emirates
مسیح علینژاد چرا خودش از خیابانهای آمریکا دستور بی حجاب اومدن میده میخواد اگه دستگیریی برای زنان و دختران فریب خورده دیگه باشه خودش و بچه اش تو آمریکا خوش و خرم باشن ؟ علینژاد ورژن دیگه حسینی مجری ری استارتی که تا تو ایران بود یه جور بود الان که رفته آمریکا یه مدل دیگه ! آمریکا هم منتظر به بهانه این اعتراضات ایران و تحریم حقوق بشری کنه اینا اگه دلسوزن و دنبال تغییرن چرا تو ایران نمیان مبار زه کنن چرا از آمریکا و تو اوج رفاه دارن این به اصطلاح مبارزاتشون و میکنن انقلاب 57 و کسانی کردن که تو ایران سالها زندانی بودن اینا چه جور انقلابی این که از بیرون مرزها پاشون و رو پاشون انداختن میگن لنگش کن تلویزیونم در اختیارشون گذاشتن ؟
United Arab Emirates
مسیح علینژاد و حسینی همولایتی هم هستن به لحاظ چهره و قیافه هم خیلی به هم میان امیدوارم با هم عروسی کنن اینجکری میتونن با هم تبادل عقده هم کنن خیلی خوبه
Iran, Islamic Republic of
بیگانه پرست اگر ایران و ایرانی را دوست داره بیاد در غم و شادی این مردم در کنارشون باشه نه این که بره ینگه دنیا خود فروشی کنه بعد از اونجا بگه لنگش کن!
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله بزودی چهارشنبه سیاه روزمرگش باشه.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که دشمن برای اهداف پلیدش به هر خاشاکی دست میزند چون غرق توهمات خودش شده
مندلی
Iran, Islamic Republic of
اگر بی حجابی و برهنگی هنر است و نشانه فرهنگ ... از ما با فرهنگ تر اند
محمد
Iran, Islamic Republic of
نام این خانم وطن فروش معصومه علی نژاد است.که دوستان او به اختصار و غلط به او مسی میگفتند.
مثل فاطی برای نام فاطمه
Iran, Islamic Republic of
... که مقلد شیطانک وطن پرست (علی نژاد) شدن . منفورترین آدم درایران همین زنیکه بد ریخته