پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳۳

کاسبی «مسیح علی‌نژاد» با «آزادی‌های یواشکی» +سند

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 587124
یک فعال رسانه‌ای ضد انقلاب چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است.
کاسبی «مسیح علی‌نژاد» با «آزادی‌های یواشکی» +سند
به گزارش جهان نيوز؛ اسنادِ موجود در وب‌سایتی که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا  اختصاص دارد حاکی است «مسیح علی‌نژاد»، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است. 
 
فارس در همین رابطه نوشت: مطابق اطلاعات منتشر شده در سایت www.insidegov.com مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.   

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند.

این سه سند قراردادهایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به عنوان کارپذیر منعقد شده است.
 
قراردادهای ۲۳۱ هزار دلاری «مسیح علی‌نژاد»
 
در اولین قرارداد، کارفرما (BBG) موظف به پرداخت ۶۱,۲۵۰ دلار به «مسیح علی‌نژاد» در ازای ارائه خدمات به عنوان مجری، نویسنده و گزارشگر برای بخش فارسی «صدای آمریکا» در بازه زمانی «۲۷ مه ۲۰۱۵» تا «۳۰ سپتامبر۲۰۱۶»  (۶ خرداد ۱۳۹۴ تا ۹ مهر ۱۳۹۵) موظف شده است. 

قرارداد دوم، پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به کارپذیر در ازای وظائف فوق‌الذکر را شامل می‌شود. مدت این قرارداد از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ تیر ۱۳۹۷) است. 

قرارداد سوم نیز با پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به علی‌نژاد در ازای کار از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۱۱ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ شهریور ۱۳۹۶) موافقت شده است. 

برخی از تحلیلگران، فعالیت‌های مسیح علی‌نژاد در فضای مجازی برای تحریک زنان به شکستن قوانین جمهوری اسلامی ایران را در راستای برنامه‌ریزی‌های دولت آمریکا برای اجرای براندازی نرم در ایران عنوان می‌کنند.

پوشش رسانه‌های غربی از اقدامات تحریک‌آمیز علی‌نژاد تا کنون تناسبی با میزان اثرگذاری اقدامات وی در داخل جامعه ایران نداشته است.
این رسانه‌ها، علی‌رغم بی‌توجهی عموم مردم به تبلیغات هنجارستیز و قانون‌شکنانه مسیح علی‌نژاد، تلاش زیادی را برای بزرگنمایی اقدامات او انجام داده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه چیزی رو الان پوشش دادین؟
اینکه قرارداد سال 2018 این یارو چیزی حدود حقوق دو ماه برخی از مدیران داخلیه؟
الان مثلا افشاگری کردین؟
340 میلیون تومن درآمد این خانم از قراردادش تو 2018 خیلیییی کمتر از درامد خیلی از مدعیان انقلابی گری در داخل کشوره
اقلا میخواین جو بدین با دست پر تر بیاین جلو
حسین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم!
نمی دونم چرا بعضی ها تحلیل بلد نیستند بکنند
اصلا فهمیدی بحث سر چیست؟؟؟!!؟؟یا فقط خواستی جواب بدی!!؟؟!

بحث برسر این است " اگر قرار است حجاب یا بی حجابی بر اساس اختیار باشد پس چرا مخالفین جمهوری اسلامی انقدر برای آن هزینه می کنند؟؟!!؟! "

راستی چرا انقدر هزینه می کنند؟!؟!؟!چه منفعتی برای مخالفین دارد؟!؟!
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
آنها تنها دنبال سوژه میگرددند که مخالف باشد حتی اگر برای سیب زمینی پیاز باشد مسولین باید از این پند بگیرند و با نرمی مشکلات را رفع کنند نه با زور
Iran, Islamic Republic of
امروز عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یک دختر چادری روسری را بر چوب کرده و گفته من باحجابم ولی با حجاب اجباری برای دیگران مخالفم
United States
واقعاً کار خیلی دشواری انجام داده! فکر کن یه نفر چادر سرش کنه بعدش هم یه روسری سر چوب کنه! سخت تر از اون، استدلال داماد_لرستانی کسانیست که شاهد این ماجرا باشند. الله اکبر از این همه نبوغ!!!
Iran, Islamic Republic of
این خانم وضعیتش و زاویه اش با مردم و کشور و انقلاب کاملا مشخصه. نیازی به افشاگری نداره. صرفا سند و مدرک وطن فروشی و دین فروشی اش بود.
آنهایی هم که انقلابی گری را کیسه مال دنیا کردند حسابشان باشد با مردم که چه رسیدگی بشود چه نشود ، آن دنیا تاوان سنگین پس میدهند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
دست اون خانوم رو شده شما چرا رگ گردنت زده بیرون؟
Iran, Islamic Republic of
قبلا یه بار نوشتم الانم مینویسم خدا رحم کرد مسیح علینژاد خوشگل نیست اگه خوشگل بود دیگه چی میکرد
Iran, Islamic Republic of
همين ديگه بدبختي شما تو اين طرز فكرتونه كه نگاه چنسيتي داريد ...مگه مرهاي مخالف نظام خوشگلن يا زشتن؟ چه ربطي داره آخه احمق جون
Iran, Islamic Republic of
غوغا میکرد....لابد..!!نکبت..!!
Iran, Islamic Republic of
الان تو چرا ناراحتی ؟ خب تو پیش قدم بشو و ناموست ... ماکه بخیل نیستیم. الان نشستی چی رو داری حساب میکنی عزیزم؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه با دلار زمان طاغوت مقایسه کنی میشه یک میلیونو ششصد که سرش حسابی کلاه رفته .اگه با دلار رمان حال مقایسه کنید کلی هم سود کرده
Iran, Islamic Republic of
کلا هر ایرانی که در کشورهای آمریکا و انگلیس کار میکنه و منافع مالی و معنوی به اون کشور میرسونه داره خیانت میکنه به کشور ما امیدوارم که همه چند میلیون نفرشان برگردند به کشور خودشان فقط انتظار یارانه نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
مسیح علینژاد بود که یک مرتبه هم گروهی مورد تجاوز قرار گرفت؟
Iran, Islamic Republic of
بی مزه لوس
خدایی خیلی داغونه
Iran, Islamic Republic of
این حجاب داشته باشه و نداشته باشه فرقی نمی کنه چون مالی نیست که بخواد حجاب بگیره
حجاب مال کسی است که وجودش گوهری گرانبهاست

این از ده فرسخی داد میزنه هیچی نیست
Iran, Islamic Republic of
این زن منافق حکم تفاله متعفن را دارد اگر تفاله را در زرورق بپیچند که ارزش پیدا نمیکنه بگذار همان بی حجاب بماند.
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم از بي ادبي هاتون مشخصه حسابي تاثير گذار بوده
محسن
Iran, Islamic Republic of
این زن ...چه جایگاهی در خبرهای شما دارد
Iran, Islamic Republic of
پیام بازرگانی است در دوران روحانی متشکریم!
Iran, Islamic Republic of
یاد روسپی های لهستان در جنگ جهانی می افتم
Iran, Islamic Republic of
آره تو مسلموني
صادق عمارلویی
Iran, Islamic Republic of
خب چه کار کنه بیچاره،داره خودشو پاره می کنه بعدش پول خوب نگیره؟. بعضی زن های ایرانی هم قدر زحماتشو می دونن، دیدیم دیگه دخترایی که روسری شون رو برداشتن رفتن چهار راه ولیعصر او بالا وایسادن و بگن که ما حماسه سازان این راه خواهیم شد، راه برهنگی. مگه کم کاریه که مسیح علینژاد تبلیغش رو کرده و حالا داره محصولش را می بینه.
من هم اگر زندونی شده بودم شاید مثل مسیح علی نژاد می شدم، چون بابام به طرفداری از امام خمینی به زندون شاه رفته حالا من چه جوری می تونم توی جمهوری اسلامی زندون برم....... ای حزب اللهی ها مردم خودتون رو عصبانیب نکنید هر چند اگه به شما بد بگن ولی شما نگین، شاید اونا کوتا اومدن . گاهی عقده ها رو ما سازیم ما ،ما حزب اللهی ها ما انقلابی ها ما ولایتی ها ما سپاهی و بسیجی ها......
امین
Iran, Islamic Republic of
کارهای این دختر و موضع ضد دینی شبکه های آمریکایی برای مردم آشکاره و محکوم.


ولی خدایی واقعا قراردادهاشون عالیه. مثل حسن روحانی نیست که چند صد نفر را که قرار داد کاری داشتند از نهاد اخراج کنه به بهانه نبودن پول و بودجه. بعد پسر خودش به صورت غیر مستقیم و پسر خانکرمی و برادر زاده مرتضی بانک به صورت مستقیم و بقیه فک و فامیل رو به جای نیروهای کار آمد و تحصیل کرده و با تجربه استخدام کنه.

امنیت شغلی و مبلغ قرار داد این شرکتها اسلامی هست تا قراردادهای استخدام دولت رانت حسن
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
وقتی با هر رخدادی دست به زور میزنید خوب مردم به سوی آن کس که نرم سخن می گوید کشیده میشوند یعنی وقتی راهراتنها ددر سر کوب قرار دهید جامعه مقاومت بیشتری می کند اگر به جای زندانی کردن آن خانم مهربانانه یک قواره چادری به ایشان هدیه می دادید و او با احترام به رها می کردید بهتر نبود و اثر گذار چرا خواسته های کوچک را با فریاد بلند پاسخ می دهید
منصور
Iran, Islamic Republic of
هویت خودت رو برای 200 هزار دلار فروختی!!!
خاک بر سرت
Iran, Islamic Republic of
خدا ناکامش کنه .ان شاءالله نابود بشه
Iran, Islamic Republic of
ببينم جهان ! انتظار نداريد كه اين خانوم در مملكت غريب از گشنگى بميره ؟! اين مبلغ هنگفتى كه شما زحمت افشاء اونها رو كشيديد در واقع به يك سوم مبلغى كه بعضى ها بابت بصيرت افزائى از دولت پاكدست گرفتند نميرسه ! بعلاوه نفس عمل هم يكيه و هيچ فرقى ببن شون نيست اين خانوم هم داره بصيرت افزائى ميكنه !
Iran, Islamic Republic of
بگو نور بصیرت رو کم کنه چشمام سوخت!!!
این پادوی سیاسی غرب فقط پادویی میکنه در غیر اینصورت هیچی تو چنته اش نیست.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم پادویی را تو می کنی بیشتر تا ایشون از حرفات اینجوری بر میاد که بیشتر بت پرستی عزیز . میرید سوریه می جنگید بعد زناشون میان استادیوم ازادی بی حجاب میرید سوریه می جنگید زن و دختر بشار اسد بدون حجاب تو دسکوهای دمشق بالا پایین میرند . میرید به سمت روسیه غش می کنید از همه دنیا بدتر پس شما پادو نیستی ؟
Iran, Islamic Republic of
از گیس باید آویزون بشن!
Iran, Islamic Republic of
شما هم برنامه هاي تبليغي خود را گسترش دهيد هرچند سی و دو سال است تمام ارگانهاي تبليغيتان با خوردن بودجه كلان مردمي هنوز از يك روزنامه نگار زن جوان در ترس و عذاب هستيد و نميتوانيد با آن مقاله به مثل كنيد و يك زن با بستن چندذ قرارداد كوچك چنين مملكت را به ارزه در مياورد خوبه كمي يادبگيرين ازش تحريك مردم را.....