شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دوقطبی‌های کاذب، مطالبات مردم را به حاشیه می‌برد

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 585579
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه دوقطبی‌های کاذب و جناح‌بازی‌ها، مطالبات اصلی مردم و انقلاب را به حاشیه می‌برد، گفت: امروز تقسیم‌بندی‌های چپ، راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب، رنگ‌باخته و معیار تفکر انقلابی و غیرانقلابی است.
دوقطبی‌های کاذب، مطالبات مردم را به حاشیه می‌برد
به گزارش جهان نيوز به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار مسؤولان کمیته‌های دهه فجر استان خراسان رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: گاهی اگر کسی اندیشه و عمل انقلابی داشته باشد، می‌گویند او پنجاه و هفتی است درحالی‌که پنجاه و هفتی یعنی انقلابی، مردمی، عدالت‌خواه، خدمتگزار، ضد فساد و تبعیض و این یک افتخار و ارزش است.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز تقسیم‌بندی‌های چپ، راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب، رنگ‌باخته و معیار، تفکر انقلابی و غیرانقلابی است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دوقطبی‌های کاذب و جناح‌بازی‌ها موجب می‌شود ناکارآمدها فرصت کنند در حاشیه امن قرار بگیرند و مطالبات اصلی مردم و انقلاب به حاشیه برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *