سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۵۳
نامه آیت‌الله‌ علم‌الهدی به دبیر شورای عالی امنیت‌ملی + تصویر

شواهد متعددی وجود دارد که اعتراضات از تهران آغاز شده نه مشهد

بعضی بجای ریشه یابی اعتراضات و حل آنها نسبت به سند سازی در جهت اهداف سیاسی مشغولند
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 583415
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نوشت: در سالهای اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم.
شواهد متعددی وجود دارد که اعتراضات از تهران آغاز شده نه مشهد
به گزارش جهان نيوز؛ آیت الله علم الهدی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی به اتهام دخالت در اغتشاشات مشهد واکنش نشان داد و خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.
 
 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با ارسال نامه ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار ریشه یابی دقیق حوادث اخیر مشهد شد.
 
متن نامه بدین شرح است:
 
 
بسمه تعالی
 
امیر دریابان آقای علی شمخانی
دبیر و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی
 
سلام علیکم
احتراما ، به استحضار میرساند مدتی بعد از تجمع اعتراض آمیز تنی چند از مردم در 7 دیماه 96 در میدان شهدای شهر مقدس مشهد و‌ اغتشاشات در قالب آن از بعضی دهان ها که بعضا افراد مسئول در نظام هستند اتهاماتی مبنی بر نقش اینجانب در این ماجرا اظهار شد.
در سالهای اخیر و در پی سوء مدیریت مسئولان ذیربط بر فضای رسانه ای کشور بارها آماج اتهامات واهی و تخریب شخصیت قرار گرفتم که در راستای اهداف اسلام و انقلاب باکی نداشته و ندارم. لکن مورد اخیر با هدف تشویش اذهان عمومی و گمراه ساختن افکار مردم از حقایقی است که امروز بر ملت مسلمان ایران می گذرد و لذا وظیفه خود می دانم نکاتی را به جهت توجه و تظلم به حضرتعالی که نماینده مقام معظم رهبری در بالاترین نهاد امنیتی کشور هستید عرض کنم.
1. برخی شخصیت های سیاسی با سکنا در فضای رقابتهای انتخاباتی تلاش می کنند اینطور القاء کنند که شروع این تحرکات از مشهد بوده است. در حالیکه شواهد متعددی وجود دارد که این موج اعتراضات از تهران آغاز شد و اخیرا مقام عالی دادستان کل کشور نیز به آن اذعان نمود.
2. اینجانب در روز این تجمعات در سفر سبزوار بودم و به محض بازگشت با استفسار از استاندار محترم خراسان رضوی و مسئولین امنیتی و انتظامی استان گزارشاتی را دریافت کردم که کاملا منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری در 19 دی بود و برای همه فصل الخطاب قرار گرفت.
3. شاید بعضی در این روزها بجای ریشه یابی این تجمعات واعتراضات و حل آن ها نسبت به سند سازی در جهت اهداف سیاسی حزب یا جریان سیاسی خود مشغول باشند که لازم است آن نهاد عالی امنیتی بطور دقیق نسبت به ریشه ها و عوامل اغتشاشات هفتم دیماه مشهد تحقیق و تفحص نموده و به ملت شریف ایران گزارش دهد.
 
والعاقبة للمتقین             
سیداحمد علم الهدی         
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی    
و امام جمعه مشهد مقدس   
26 دیماه 96           
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من در سبزوار بودم چه استدلال محکمی؟؟!!
اگر این استدلال درست باشد که ترامپ ، رجوی ، ناتانییاهو که در ایران نبودند
چرا انها را مقصر میدانند
Iran, Islamic Republic of
شخصا و قلبا ایشان را دوست دارم
سرور
Iran, Islamic Republic of
به همه ملت سالگرد طلوع خورشید تابان برجام و شکست ابرقدرتها را تبریک می گویم. البته بیشتر ملت فرانسه!
Iran, Islamic Republic of
برجامو روحاني مورد تاييد ملت هستند و مردم از راي خود دفاع ميكنند
Iran, Islamic Republic of
چون دوستش داری حق ایجاد فتنه دارد؟
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

تهمت به آیت الله علم الهدی، خطی از جانب استکبار است. در این تهمت، مغلطه ساده ای وجود دارد. میگویند اولین بار آقای علم الهدی بود که مردم را به اعتراض به گرانی دعوت کرد!
اولا همه امامان جمعه، هم رهبری، هم قبل، هم الان، معتقدند مردم، حق اعتراض به گرانی دارند.
ثانیا خود حسن روحانی میگوید مردم حق انتقاد دارند.
پس بر این اساس، هیچ کار بدی صورت نگرفته. اعتراض به گرانی، حق مردم است و کسانیکه ضد این را میگویند، ضد مردمند، نه آیت الله علم الهدی.
ثالثا، ایشان، اغتشاش را تأیید نکردند!
رابعا همه میدانند طرفداران آقای علم الهدی، همان طرفداران رهبری هستند و طرفداران رهبری، طرفدار نظام و پرچمند، نه ضد نظام و پرچم!!!
خامسا، در اغتشاشات، اصلا شعاری علیه دولت و گرانی داده نشد.در اغتشاشات، به حوزه های علمیه و کلانتری، حمله شد. در حالیکه آیت الله علم الهدی، به دولت انتقاد دارند، نه حوزه های علمیه و کلانتری!
بنابراین، اینکه اتهامات علیه آیت الله علم الهدی، پوچ است، اظهرمن الشمس است.
اما چه کسانی این اتهامات را میزنند و چه سودی میبرند؟
اول از هم آمریکا و صهیونیست و آل سعود از این اتهامات سود میبرند. چراکه تخریب جریان ولایتمدار و انقلابی، شانس غرب را برای روی کار آمدن جریان های اصلاح طلب، افزایش میدهد. لذا، با شروع اغتشاشات از مشهد، تخریب آقای علم الهدی را به عنوان حذف یک انقلابی مؤثر، در دستور داشتند. آن ها، صبر کردند و با اعتراض آقای علم الهدی به گرانی، اتهامات را به آن سمت بردند.
دوم. خرده پاهای استکبار که برای انتخابات آتی، نیازمند تخریب جناح مشهد هستند.
سوم. دولت مدعی اعتدال. چرا که امکان اعتراض علیه دولت را به دو جهت کاهش میدهد:
اول اینکه فرض کرده مردم به خاطر حرمت نظام و رهبری، دیگه نمیتونن اعتراض کنن و حاشیه امن براشون ایجاد شده. لذا سعی دارند اغتشاشات رو به اعتراض مخالفان گره بزنن. در حالیکه این اغتشاشات، از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود و هدفش، نظام بود.
دوم اینکه میتونن در مناظرات انتخاباتی بعدی، یک انگ جدید برای دولت بتراشن.
قضیه، کاملا ساده و روشنه و دشمن فقط روی فریب مردم حساب کرده. این کامنت نویس ها هم که می بینن به جای پاسخگویی به استدلال ها، به تمسخر و جاده خاکی زدن میپردازن، اینا جزء هیچکدوم از اون ذینفعان نیستن. این ها یک سری بد بخت های خودفروخته هستن که در هر موقعیتی، به کاسه لیسی اربابان آمریکایی صهیونیستی افسادطلب شون میپردازن. همون پادوهایی که از داخل، برای آمدنیوز، خبر جمع میکردن.
در پایان به دولت بنفش عرض میکنم روزی به پیشوایی علماء و رهبری و پشتیبانی مردم، درهای کاخ قدرتتان را، از پاشنه خواهیم کند. اصلا فکر کنید اغتشاشات منافقانه، شما را نجات داده است.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
میشه عوض اینهمه متهم کردن هم هر دو جناح و طرفداراشون کمی هم به فکر کشور باشن با این وضع اسفبار اقتصادی و اشتغال (اصلا نمیخوام بگم تقصیر این دولته یا اون دولت کلا وضع اقتصادی خوب نیست از بعد جنگ باید به شدت به توسعه اقتصادی و بازسازی مناطق جنگی و ...می پرداختیم نه اینکه ۲۹ سال بعد پایان جنگ هنوزم خرمشهر بازسازی نشده باشه ) تو این وضع اسفبار اقتصادی و در شرایطی که از چند سال قبل بانک مرکزی سال ۱۵ نفر و آموزش میده که به سیستمهای معاملاتی و اقتصادی روز دنیا آگاه بشن که این ۱۵ نفر چند سال بعد فارغ التحصیلی مهاجرت میکنن یعنی بانک مرکزی ما برای آمریکا و کانادا و استرالیا داره نیرو آموزش میده وقتی بعد فارغ التحصیلی ازشون استفاده نمیکنه و اونا مهاجرت میکنن حالا بماند هزینه هایی که برای اینا شده الان میخوان رشته ترید بازار فارکس و بذارن ولی حتی استاد ندارن که بیاد آموزش بده چون حتی نیروهایی که بانک مرکزی آموزششون داد همه یا مهاجرت کردن یا دارن مهاجرت میکنن شما رو به خدا (جهان نیوز ، سایتهای خبری ، مردم ، مسئولین و ...) کم کنید این دعواهای سیاسی رو میدونید اینا جذب آمریکا و کانادا بشن که اکثرا هم میرن آمریکا و کانادا چه خسارتی برای ایران میشه کانادا تو تمام رای گیریهای سازمان ملل علیه ایران رای میده آمریکا هم که گفتن نداره با سختگیریهای مهاجرتی ترامپم تا چند سال قبل آمریکا میرفتن اما الان بیشتر کانادا میرن میزان ضرری که به ایران و نفعی که به کانادا وارد میشه رو خودتون حساب کنید یه فکری بکنید برای جذب این فارغ التحصیلان نگهشون دارید
Iran, Islamic Republic of
جناب مثلا دلسوز فارغ التحصیلان‌!
اوضاع کشور در خلأ درست نمیشود. کار را انسان باید با توکل بر خدا، درست کند. آن هم انسان درست!
این اصلاح طلبان، یه اغتشاش کور رو منافقانه میندازن گردن آیت الله علم الهدی. این ها میدونن دروغ میگن، همانطور که روز سیاه نیست و شب سفید.
بعد شما از این ها توقع داری به فکر کشور باشن؟!
مثل اینکه نگرفتی! بحث این جناح و اون جناح نیست. اتفاقا بحث کشوره که یک گروه بی کفایت، سال هاست اون رو کردن محل دروغگویی و نجومی گرفتن.
Iran, Islamic Republic of
من ادعای دلسوزی نکردم فقط دلم میسوزه از اولشم تاکید کردم بحثم این جناح و اون جناح نیست کلی میگم ولی شما امثالتون فقط رو طبل جناحگرایی میکوبید هم شماها هم اصلاح طلبا و این آخرش میتونه کار و به جنگ داخلی حتی بکشونه تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال اما بدون با این اختلافات داخلی هرگز گشور پیشرفت نمیکنه تا احمدی نژاد بود اصلاح طلبا براش میزدن تا روحانی اومد اصولگراها براش میزنن با این شرایط عمرا کشور پیشرفت کنه ادامه بدید به دعواهاتون و بذارید کانادایی که به خون ما تشنه است آموزش دیده ها و تریدرهای جهانیمون و جذب کنه و از همونا علیه خودمون استفاده کنه ادامه بدید
جان ابراهیم راست می گی؟
Iran, Islamic Republic of

برای همون از طرف آقا 13 ساله امام جمعه مقدس ترین شهر کشور شده که هر هفته در کنار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام نماز جمعه می خونه
انسان اگر آدم شناس باشه با یکبار صحبت افراد رو می شناسه
بیشتر از 400 بار پای خطبه های نماز ایشون بودم غیر از مراسم دیگه
به خداوندی خدا قسم ، تقوی در ایشون موج می زنه
ازدروغش پیداست که تقوی مثل امواج دریاست
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بعضی هاعرضه مملکت داری ندارند و هر واقعه ای را سعی میکنند به جناح رقیب نسبت دهند وقتی زلزله سرپل ذهاب اتفاق افتاد شب ساعت ۱۰ بود صبح همان روز جناب جهانگیری فوری از زلزله سوء استفاده سیاسی کرد و گفت بیشتر خانه های تخریب شده از مسکن مهر بود حالا چطور از ساعت ۱۰ شب تا صبح اول وقت این تحقیق انجام شده از عجایب است . ولی بعدا معلوم شد که از صدها کشته زلزله کلا ۲نفر در مسکن مهر بوده است به قول حافظ شیرازی"...که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند "
Iran, Islamic Republic of
شما که عرضه مملکت داری دارید مردم قبولتان دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا ایشون به دبیر شورای عالی امنیت ملی نامه نوشته؟ نکنه خبرایی بوده
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله علم الهدی سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
این دولت چهار سال هی برجام برجام کرد ولی از برجام نتوانست آبی برای مردم گرم کند سعی دارد با دامن زدن به مسائل سیاسی حواس مردم را پرت کند
Iran, Islamic Republic of
یک روز می گوید پیامبر شنود نداشت یک روز انتقاد از پیامبر و امام زمان یک روز می گوید ما انقلاب اسلامی داریم ولی اسلام انقلابی نداریم یک روز می گوید تا حالا از اقتصاد به سیاست یارانه می دادیم حالا باید از سیاست به اقتصاد یارانه دهیم و هر روز با این مزخرفات سر مردم را گرم می کند چون دستش خالی است و عرضه کشور داری ندارد تحمل انتقاد را هم اگر چه ندارد ولی در شعار دادنش از همه پیشی گرفته خدا عاقبت این کشور را به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
نه اصلاح طلبان که یه روده راست تو شکمشون نیست راست میگن! بی بی سی، من و تو، روزنامه شرق و اعتماد و آمدنیوز راست میگن!
آقای علم الهدی، به گرانی اعتراض داره و بی تدبیری. همه مردم، در این مورد با ایشون موافقن. اما فتنه گران 96 به چی اعتراض داشتن که قرآن مجید را، آتش زدن و مرقد مطهر امام زادگان بزرگوار را، آتش زدن؟!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
نه تو به ارواح... راست میگی...
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
پیرو فرمایش امام جمعه محترم مشهد مقدس لازم است یاد آوری کنم اعتراض مال باختگان مقابل بانک مرکزی و همچنین نمایشگاه مطبوعات و ایضاً بست نشتن مال باختگان مقابل بانک در بلوار کشاورز. که همگی حاکی بر اعتراض علیه جناب سیف ریس بانک مرکزی. ،، که همگی قبل از اعتراض در مشهد. در تهران صورت گرفته و مسئولین بی توجه. به آن بودند، لازم به ذکر است چندین گزارش تصویری که در دیگر شهرها برگزار شده و در فضای مجازی. منتشر شد گویای مستند، صدق گفتار امام جمعه محترم. مشهد ااست
علی
Iran, Islamic Republic of
اعتراض به عملکرد مشکلات مملکتی بوده حالا این دولت ب...این را نداشته که مشکل را حل کند و عوامل اجانب در پوشش اینها نفوذ کرده و اغتشاش کردند دنبال گنه کار می گردید خود دولت مسبب است مگر میشود هر کار غلطی کرد و صدای کسی در نیاید اگر مردم مومن حرفی نمی زنند بخاط رهبری و مملکت است نه اینکه از زندگی راضی هستند و مشکلی ندارند ولی این نادانها از سکوت ملت راضی بودن را برداشت می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر شواهد حاج آقا مثل شواهد غلامعلی حداد عادل در مورد انتخابات مجلس نباشد که هیچوقت هم رو نکرد
جواد
Iran, Islamic Republic of
منحرف کردن اعتراضات به اغتشاش ودرگیری و در نتیجه مسکوت ماندن خواسته های به حق مردم کار خود... امیتیشه. از دولتی که همه توش سابقه امنیتی دارن غیر از وزیر اطلاعات این طرز برخورد با گلایه های مردم هیچ تعجبی نداره. دولتی که حتی مشاور فرهنگی رییس جمهور معاون وزیر اطلاعت دولت اصلاحاته. انشاله رسوا میشند و به عقوبت میزسند و تقاص این خونایی که از نیروهای نظامی و مردم بی گناه ریخته شد رو میدن.
پاسخگو
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ کند عمار انقلاب را
اتفاقا در ایران اولین شخصی که علیه این تجمع موضع گرفت حاج آقا علم الهدی بود در همان سفر سبزوار
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما در زمان احمدی نزاد موقعی که مردم صدایشان از مشکلات اقتصادی بلند شد امدید درنماز جمعه گفتید که ما برای اقتصاد و معیشت انقلاب نکردیم و به مردم توصیه کردید بروند اشکنه بخورند. و در باب اشکنه خوردن بحثهای مفصلی کردید. همزمان با شما ایت الله جنتی درنماز جمعه تهران می گفت مردم یک وعده غذا بخورند مگه ما برای شکم یا مسایل اقتصادی انقلاب کردیم. حالا چه شده است که از مشکلات اقتصادی مردم صحبت می کنید و از اشکنه خوردن دیگر صحبت نمی کنید. چرا دیگر نمی گویید مردم برای مسایل اقتصادی انقلاب نکردن؟ حالا چی شده حاج اقا. مشکل مردم همین امثال شماها هستید که بسته به جناح حاکم حرف می زنید و تریبونهای نماز جمعه را جناحی کردید. بلاخره تکلیف را روشن کنید اشکنه بخوریم یا نخوریم؟؟؟؟
من اگه جای رهبر انقلاب باشم امامان جمعه بالای 50 سال سن را عوض کرده و همه را بازنشسته می کنم و یکسری روحانیون جوان و خوش ذوقی که با مسایل روز جامعه و مشکلات جوانان و قشر جوان جامعه سروکار دارند را بر بر نمازهای جامعه می گماردم.
Iran, Islamic Republic of
اون موقع مسئولا اشرافی نبودن و حقوق نجومی نمیگرفتن
United States
اتفاقا این همه فساد اقتصادی که در جامعه می بینیم سر منشا ان همان دولت پاک دست بود.
این حقوقهای نجومی هم که می گویید مصوبات همان دولت پاک دست بود. منتها چون ان زمان اقایان قبل از بست نشینی 11 روزه احمدی نزاد کشته مردش بودند و او را نذرکرده امام زمان می دانستند چشمان خود را برروی ان همه تخلفات بسته بودند. من مطمئنم اگر احمدی نزاد ان 11 روز خانه نشینی را انجام نمی داد امکان نداشت با او برخورد کنند.کل پولهایی که تحت عنوان حقوقهای نجومی مطرح شد 30 میلیارد تومان بود که بخش اعظم ان توسط دولت پس گرفته شد. اما یک قلم دزدی 3000میلیارد یک قلم 7000 میلیارد یک قلم 1000میلیارد از استان قدس و .... اصلا اینها از نظر اقایان اتفاق نیفتاده است.
Iran, Islamic Republic of
مصوبات دولت قبل ؟؟؟
باشه درسته
اما چرا فقط دولت ۱۱ سوء استفاده کرد
اگه یه نفر در دولت ۱۰ دیناری حقوق نجومی گرفته بود تا حالا کل عالم فهمیده بود
اونی هم که فرمودید مصوبه دولت دهم مربوط به فقط صندوق ذخیره ی ارزی بود نه همه ارگانها
و ریالی هم حقوق نجومی نگرفتن
شیخ پاسخگو
Iran, Islamic Republic of
برادر جان تکلیف مشخص است هیچ ابهامی ندارد
ملاک
اگر مسئو لین تنبل نباشند و شبانه روز کار کنند و وضعیت سخت اقتصادی ناشی از تحریم دشمن باشد باید سختی را تحمل کرد مثل شعب ابی طالب که مسلمانان تحمل میکردند .
اما اگر وضعیت سخت اقتصادی ناشی از اشرافیگری و تنبلی مسئولین باشد باید بر سر مسئول فریاد زد.

الإمامُ عليٌّ عليه السلام : لَولا حُضُورُ الحاضِرِ، و قِيامُ الحُجَّةِ بِوُجودِ الناصِرِ، و ما أخَذَ اللّه ُ عَلَى العُلَماءِ أن لا يُقارُّوا على كِظَّةِ ظالِمٍ، و لا سَغَبِ مَظلومٍ ، لأَلقَيتُ حَبلَها على غاربِهِا .حديث
امام على عليه السلام : اگر نبود حضور آن جمعيت و تمام شدن حجّت با وجود يار و ياور و اگر نبود كه خداوند از دانايان پيمان گرفته است كه بر سيرى ستمگر و گرسنگى ستمديده رضايت ندهند ، هر آينه مهار شتر خلافت را بر شانه اش مى انداختم .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
شما حالا جای خودتان هستید اگر نیت خیر دارید یک پیشنهاد هم به رئیس جمهور بدهید که کابینه پیر و پاتال ها را راه انداخته و اگر وزیر ارتباطات را در نظر نگیریم بقیه بالای ۶۰ سال و هفتاد سال هستند مقایسه کنید با کابینه احمدی نژاد که میانگین سن وزیرانش حداقل ده پانزده سال کمتر از میانگین این کابینه پیر و پاتال هاست این همه دم از حقوق زنان می زند... ولی احمدی نژاد وزیر زن داشت خانم وحید دستجردی وزیر بهداشت بود
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگر طرفدار امام جمعه جوان هستی به اون ... که گفت روحانی امام جمعه شود بگو روحانی حدود هفتاد سال دارد یا در زمان حیات هاشمی هی می گفتید هاشمی نماز جمعه بخواند که هشتاد ساله بود
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده 13:03!
که خیلی ادعای دانایی کردی و فکر میکنی مچ گرفتی!
خیر. اینطور نیست. شما متوجه موضوع نشدی. البته اگر مغرض نباشی.
اما قضیه چیست:
قضیه اینه که مسائل اقتصادی، همیشه نیاز مردم و وظیفه مسئولان هست. اما اگر برای هدف، لازم باشد از مسائل اقتصادی بگذریم، باید بگذریم.
زمان آقای احمدی نژاد، دشمن به خاطر قدرت هسته ای و علمی، ایران را تحریم میکرد. برای حفظ قدرت و عزت، باید فشار تحمل شود. اما فشار کنونی، ناشی از بی کفایتی و خیانت ها و دزدی هاست. تحمل این، ارزشی ندارد که ظلم هم هست.
حالا فهمیدی؟! بد نیست کمی هم از عقل استفاده کنید. تحمل برای هدف خوب داریم، تحمل بیجا داریم. حفظ جان واجب است. اما برای اینکه روزی در راه اسلام، فدا کنیم.کسی نمیتونه بگه شما تناقض دارید که هم حفظ جان رو واجب میدونید، هم جهاد در راه خدا را. این قضیه هم همینه. نیازهای مردم، باید رفع بشود. اما صبر را داده اند برای تحمل مشکلات در راه خدا
قطعاً قبول دارید که صبر در برابر راه غلط دولت روحانی، معنا ندارد، اما در برابر دشمن، تا حد اشکنه، قطعاً میتوان صبر کرد. ملاحظه کردی که این علماء، اشکالی ندارند، بلکه حرف علمی میزنند. تناقض از خود جنابتان است و روزنامه ها و سایت های مخالف که قدرت تفکر را از شما گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
به عنوان یک اصولگرای خط رهبری میگویم که آقای علم الهدی رفتارشان و سخنانشان بیشتر از آنکه به نفع آقا تمام شود اغلب آب به آسیاب دشمن میریزد امیدوارم ایشان از حب نفس و علاقه به حضور در راس اخبار بری باشند وگرنه دلیلی ندارد گاه و بیگاه گزک دست جناح مقابل بدهیم اگر رسانه های طرف مقابل اخبار ایشان را منعکس میکنند دلیلی بر تایید نیست بلکه بیشتر بخاطر این اخبار و ایجاد ترس در دل مردم و یا نشان دادن منطق خاص و غیرقابل قبول عامه در واقع طرفدار جذب کرده و حیات خوشان را رقم میزنند امیدوارم بیشتر دقت شود
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
پس بفرمایید انتقاد از دولت بخاطر حقوق نجومی واختلاس نزدیکانش وووووآب به آسیاب دشمن ریختن است
Iran, Islamic Republic of
علم الهدی عمار انقلابه
شما اصولگرای چی چی هستید ؟؟؟
مثل مجلس قبل که راه تصویب ۲۰ دقیقه ای برجامو تسهیل کردن...
Iran, Islamic Republic of
نظر شما به عنوان هر کسی، تعیین کننده واقعیت ایشان نیست. چراکه شما بدون ارایه هرگونه دلیلی، صرفا نتیجه گیری کرده اید که آقای علم الهدی، به رهبری ضربه میزند. حتی اگر برخی کارهای ایشان خوب نبود، در کل، مورد تأیید رهبری هستند که سال هاست امام جمعه دومین شهر بزرگ کشور یعنی مشهد مقدسند.
فکر میکنم رهبر معظم انقلاب، از حرف امثال شما، خوشحال نشوند.
Iran, Islamic Republic of
تو اصولگرای طرفدار خط رهبر نیستی طرفدار اصلاح طلبان فتنه گری . نظرت راجع به فتنه سال ۸۸ چیست اگه راست میگی؟
United States
این آقایون قیافه های نا مهربونی دارند فکر میکنم سال به سال خنده بر لبهاشون نقش نمی بنده ، از قدیم گفتند با زبون خوش و اخلاق محمدی باید اسلام را تبلیغ کرد.
Iran, Islamic Republic of
به بهانه گزگ ندادن همه خنثی بشویم خوبه ....این یه نوع همکاری با توطئه گران است ....یکی بلاخره باید دادبزنه... پادشاه (وادادگی ...برجام ...کرسنت ....بی تدبیری ...گرانی ...مالیاتی ....عوارض شهرداری ....خصوصی سازی ....غیر انتفاعی ....توتالی ووووو)....لخته .....
Iran, Islamic Republic of
مردم با انتخاب روحانی برجام را هم انتخاب کردند
اقای علم الهدی دنیا می داند که محرک ...
Iran, Islamic Republic of
...در حد تیم ملی.
ایشان شیفته این مقام واین عنوان (والعاقبة للمتقین
سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی
و امام جمعه مشهد مقدس
26 دیماه 96 ) هستند ولاغیر.
Iran, Islamic Republic of
حاجی ... بیشتر از این ماله کشی نکن .
چرا کلمه «استفسار» را با صاد (استفصار) نوشته؟ یعنی اشتباه تایپیه؟ ایشون خودشون نامه هاشونو تایپ میکنن یا میرزابنویس دارند؟ داگر میرزا بنویس دارند، نامه را بعد از تایپ شدن، میخونن و امضا میکنند یا نخونده امضا میکنند؟ اگر میخونن و امضا و میکنند، با دقت میخونن یا بی دقت میخونن؟
Iran, Islamic Republic of
فرض که میرزا بنویس دارن بازم تهمت افسادطلبان به آقای علم الهدی، بدون دلیل و پسند محکمه پسند، نشون دهنده خباثت باطن این جریان هست. اتفاقا یکی از متهمین اصلی اغتشاشات، تیم امنیتی دولت تمام امنیتی روحانیه. چرا که انحراف اعتراض بر حق مردم به گرانی به سمت و سوی اغتشاشات، دولت بی کفایتشون رو در حاشیه امن قرار میده. این ها، تجربه ایجاد فتنه 88 رو هم دارن.
پس با انحراف در مسیر خبر، سعی نکن خباثت و نقشه جریان پلید افسادطلبی رو منحرف کنی و بحث رو بیاری سر اشتباهات تایپی.
Iran, Islamic Republic of
بلاخره اقایان فکر نمی کردند سنگی که پرتاب کردند کمانه بکند و به خود شان بخورد
Iran, Islamic Republic of
چراکه حسن روحانیست که در تریبون و فقط به لفظ، ادا در می آورد که مردم حق انتقاد و اعتراض دارن.
بعد که دروغتون نگرفت، نتیجه گیری هاتون شروع میشه که بله! تیر آقایوت به سمت خودشون کمانه کرد.
بدانید مردم مؤمن، هم شما افسادطلبان، هم واقعیت دولت روحانی، هم پشتیبانان بیرونی تان را میشناسند. بدون جناب مزدور که خدا، شما را نابود خواهد کرد. همانطور که قوم لوط، را نابود کرد.
این انقلاب هم، به خواست خدا، تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم، ارواحنا و روحی فداه، ادامه خواهد یافت.
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات یا اختشاشات؟ اختشاشات!
United States
فرقش چیه؟ تهران و مشهد هردو در ایران هستند. چرا سر مردم روبه موضوعات جانبی گرم میکنید؟