جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
آیت الله علم الهدی:

در تجمع مشهد از مطالبات مردم سوء استفاده شد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 577159
در تجمع مشهد از مطالبات مردم سوء استفاده شد
به گزارش جهان نيوز؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در تجمع روز پنجشنبه مشهد که از سوی مرجعی ناشناس به صورت غیرقانونی برنامه ریزی شده بود، عده ای از مطالبات مردم سوء استفاده کردند.
 
آیت الله سید احمد علم الهدی پنجشنبه شب در دیدار با تشکل های دانشجویی و فعالان فرهنگی شهرستان سبزوار افزود: مرجعی که از منظر مراجع نظامی و انتظامی ناشناخته است از مالباختگان موسسه های مالی و معترضان به مشکل گرانی دعوت به اجتماع کرد و حال آنکه برای این برنامه مجوزی صادر نشده بود.

وی اظهار کرد: برخی از مردم برای بیان مطالبات خود در آن جمع حضور یافتند اما به ناگاه در اجتماع چند صد نفری آنان، گروهی معدود که شمارشان از ۵۰ نفر نمی گذشت شعارهای انحرافی و هنجارشکنانه سر دادند.

آیت الله علم الهدی گفت: در چنین شرایطی اگر دستگاههای امنیتی و انتظامی آشوبگران را به حال خود رها کنند دشمنان با انتشار فیلم و عکس در رسانه های خود بیان خواهند کرد که نظام جمهوری اسلامی در مشهد پایگاه انقلابی خود را از دست داده است.

وی اظهار کرد: البته مردم همواره می توانند به طور قانونی مشکلات خود را مطرح و از طریق تجمع، مطالبات به حق خود را بیان و به نتیجه برسانند همچنان که کارگران و دیگر گروههای صنفی بارها با این روش مشکلات خود را بیان و بر طرف کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اتفاقات پنجشنبه مشهد، اشکال بر مردمی وارد است که برای بیان مطالبات به حق خود، دعوت مرجعی ناشناس را پذیرفته و به خیابان آمدند.

* نگاهم در موسیقی بر مبنای فقه امام و رهبری است
آیت الله علم الهدی با اشاره به موضوع موسیقی افزود: بنده مخالف موسیقی، فرهنگ و هنر نیستم و نگاهم در موسیقی بر مبنای فقه امام (ره) و رهبری است.

وی با بیان اینکه هنر پرورش دهنده احساس است، گفت: کنسرت، هنر و موسیقی نیست، ابتذال است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: کنسرت ظلم به موسیقی است و اینکه یک خواننده بخواند و چند نوازنده بنوازند و پسران و دختران هیجانی شده و عربده کشی کنند و به دنبال آن فسادهای زیادی ایجاد شود، ابتذال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه در عرصه موسیقی به عنوان یک مبلغ و روحانی بیان حلال و حرام خدا و امر به معروف و نهی از منکر می کند، افزود: من با اینکه در حریم امام رضا (ع) ابتذال صورت بگیرد مخالفت می کنم. 

* حمایت از دولت وظیفه همگانی است
وی با بیان اینکه حمایت از دولت وظیفه همگان است، اظهار کرد: ما تابع نظام هستیم و حکم رئیس جمهوری علاوه بر رای مردم، از سوی ولی فقیه تنفیذ شده و مخالفت با حاکمیت دولت، مخالفت با ولایت فقیه است.

آیت الله علم الهدی، بسیج را نهادی فراجناحی خواند و گفت: اینکه بسیج نباید به جریانی وابسته باشد به معنای بی تفاوتی بسیج نیست و بسیجیان در هر حرکت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که احساس خطر برای انقلاب پیش آید سینه سپر می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درباره اسلامی شدن دانشگاهها نیز گفت: این مساله با آییننامه و بخشنامه و قانون عملی نمی شود بلکه به دست دانشجویان و استادان ممکن می شود .

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شباهت گفتاراموختنی است!!