جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۱

علم الهدی: کسی‌ حق‌ توهین‌ به‌ رئیس‌ جمهوری‌ را ندارد

جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 575295
امام جمعه مشهد گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شده و به وسیله حجت امام زمان (عج) منصوب شده است لذا کسی حق تخریب و توهین به ایشان را ندارد.
علم الهدی: کسی‌ حق‌ توهین‌ به‌ رئیس‌ جمهوری‌ را ندارد
به گزارش جهان نيوز؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: رئیس جمهوری نقد می شود و ایرادات گفته می شود اما کسی حق توهین ندارد و در خطبه های نماز جمعه نیز در صدد تخریب و توهین به مسئولان نظام نیستیم.
 
وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای آموزه های دینی و اسلامی استوار شده لذا حقوق شهروندی باید طبق معارف دین و اسلام رعایت شود.
وی گفت: حقوق شهروندی در نظام جمهوری اسلامی نباید طبق حقوق شهروندی غرب بلکه باید بر اساس آموزه های دینی و اسلامی باشد.

امام جمعه مشهد افزود: حقوق شهروندی غرب مبتنی بر لیبرالیسم است و بر اساس آموزه های این مکتب، جامعه بشری یک جامعه درندگی است که باید بیشتر خورد و چاپید و لذت برد.

وی اظهار کرد: بر اساس مکتب لیبرالیسم، عیاشی، ولنگاری، شهوت رانی و بی بندو باری آزاد است و در دنیای غرب که دم از فمنیسم می زند، شکنجه و آزار زنان، عادی و طبیعی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حقوق شهروندی تابع غرب نیست، بلکه تابع حقوق شهروندی دینی و اسلامی است، گفت: بر اساس حقوق شهروندی اسلامی باید از اطفال یمنی و کودکان گرسنه فلسطینی دفاع کرد.

آیت الله علم الهدی افزود: زندگی و معیشت و بهره وری مردم از مجموع امکانات رشد اقتصادی، توسعه آگاهی و بینش و آموزش آزاد و تعلیم رایگان و مدیریت فرهنگی جامعه، از محورهای حقوق شهروندی مورد نظر حضرت علی (ع) به شمار می روند.

وی اظهار کرد: بر این اساس دولت باید امکانات رشد اقتصادی و بهره وری از نیروی انسانی و منابع طبیعی را به صورت عادلانه برای مردم فراهم کند و همه امکانات را در راستای افزایش سطح علم و آگاهی مردم و از بین بردن سواد و نادانی و جهالت به کار گیرد.

وی گفت: مدیریت فرهنگی جامعه باید به نحوی باشد که عناصر قدرت طلب و زورمندان نتوانند انسان های جامعه را در استخدام کامروایی و لذت ها و خوش گذارنی های خود قرار دهند.

امام جمعه مشهد افزود: تامین امنیت روانی و اجتماعی در فضای مجازی نیز از جمله حقوق شهروندی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه کافی قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد مسئولان با بصیرت و بینش در بحران ها، گرفتاریها، سختی ها و مدیریت کشور، آنگونه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) خواسته، حقوق شهروندی را رعایت و اجرا کنند.

منبع:الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
اساس توهين و تخريب رييس جمهور شما و همفكرانتان هستيد
Iran, Islamic Republic of
کسی‌حق‌توهین‌به‌رئیس‌جمهور را ندارد،
در مقابل رییس جمهور حق توهین به هر کسی را دارد!؟
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
آقای علم الهدی
یکی باید خودتون رو نگه داره
Iran, Islamic Republic of
پشت پرده معلوم نیست چی شده که علم الهدی از حسن اقا داره دفاع میکنه ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو حکومت خودت رو توی سرزمین مرو خراسان بکن و به این کارها کار نداشته باش . چرا برگزاری کنسرت دارای مجوز را در قلمرو خودت کنسل می کنی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزدلم دردمردم امروز کنسرت وترویج اباحه گری نیست شماوجریان سیاسیتون به حل مشکل اشتغال واقتصاد مردم بپردازید باور کنیدسفره مردم ومستضعفین خیلی کوچک شده نه چرخ اقتصاد چرخید نه سانتریفیوژها
...
شروع کننده این اعتراضات وتحریک مردم ...بود.خدا ازش نگذره که هزینه سنگینی برای نظام درست کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا از تهمت زن نگذره
شادی
Iran, Islamic Republic of
شکر خداروحانی که اصلاتوهین نمیکند!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما مشکل مسکن ، بیکاری، دربدری مردم را حل کنید کسی توهین نمیکند توهین از شدت فشاریست که بمردم میاورید .