جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
ایزدی مطرح کرد؛

رفتارترامپ درسطح ریاست جمهوری آمریکانیست

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 580993
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: همگان بر این باورند که فعالیت ترامپ مانند سبک معمول روسای جمهور ایالات متحده نیست.
رفتارترامپ درسطح ریاست جمهوری آمریکانیست
به گزارش جهان نيوز، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به انتشار کتاب آتش و خشم علیه دونالد ترامپ اظهار کرد: مایکل وولف مولف این کتاب یک فرد آمریکایی است که به نقد رئیس جمهور کشورش پرداخته و این کتاب بر اساس مصاحبه‌هایی با افراد کاخ سفید تنظیم شده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه اخلاق و روحیات ترامپ شبیه یک بچه است، افزود: در این کتاب روحیات و خلق و خو‌های رئیس جمهور آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته و در متن آن به صراحت اعلام شده است که رفتار او در سطح ریاست جمهوری ایالات متحده‌ نیست.

ایزدی ادامه داد: یکی از افراد مشهوری که مولف کتاب با او مصاحبه کرده بود استیو بنن مشاور ارشد پیشین امنیت ملی آمریکا بود که او نیز به عملکرد ترامپ واکنش نشان داده بود، همچنین همگان بر این باورند که فعالیت ترامپ مانند سبک معمول روسای جمهور ایالات متحده نیست.

وی گفت: در صورتی که هیچ انتقادی علیه نحوه مدیریت وی صورت نگیرد، همواره شاهد ایجاد محدودیت‌هایی از سوی ترامپ برای دیگر کشور‌ها خواهیم بود.

کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: ناتوانی ترامپ بر همگان آشکار شده است و این مسئله سبب می‌شود تا با توجه به انتقادات گسترده بر ضد او، رئیس جمهور ایالات متحده نتواند اهداف خود را محقق کند.

ایزدی در پایان بیان کرد: تداوم انتقادات گسترده داخلی و خارجی علیه ترامپ به مرور زمان باعث می‌شود که او به مثابه دیگر پروژه‌های خود از جمله انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و دخالت در امور داخلی ایران با شکست مواجه شود و ادامه این رسوایی‌ها انزوای او را به دنبال خواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *