جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۵

واکنش فرزند شهید همت به اغتشاشات اخیر

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 579304
محمدمهدی همت فرزند شهید ابراهیم همت با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:
واکنش فرزند شهید همت به اغتشاشات اخیر
به گزارش جهان نيوز، درک درد مردم کاری ندارد، کافی ست هر مسئولی یک شب خود و خانواده اش گرسنه بخوابند، همان شب بخاری را خاموش کنند، یک بار جلوی میهمان دست خالی بنشینند و یک بار به تقاضای فرزند خود نه بگویند و توضیح بدهند که از روی نداری دست خالی اش را خالی بر میگردانند، ساده است، نه؟! این تازه یک برگ از رمان هزار صفحه ای مردم است، فقر و بیکاری و سرافکندگی به کنار! حالا می توان فهمید که این مردم تا همین امروز هم زیاد صبر کرده اند.

برایم اما عجیب است که مردم شاکی از اوضاع به خیابان ها ریخته اند و همچنان دولت مردان به راحتی قوانین فشار آور را تصویب و اجرا می کنند، گویا چیزی برایشان اهمیت ندارد! هرچند، از مدیری که درد نچشیده و سختی نکشیده باشد جز این انتظاری نیست.

اما حالا آنچه پیش آمده را اگر فرصت تلقی کنیم، موجبات برکات فراوانی است و اگر به دیده تهدید نگاه کنیم فاصله ی ایجاد شده بین مسئولین و مردم دیگر قابل کم شدن نخواهد بود. به عبارتی در این ایام می‌توان هم در برابر اغتشاش گران ایستاد و هم حرف دل مردم را شنید.

من هم مثل همین مردم انقلابی و پشتیبان نظام و رهبری هستم، اما می‌بینم چگونه کشور تقسیم می‌شود و رانت‌خواری و استفاده از بیت المال در بین مسئولین بیداد می‌کند. مردم حق دارند، #مردم_گله_مندند! اما موجی که از میان سفره های مردم بلند شده فضای موج سواری برای گروه های نشانه دار را فراهم کرده است.

از مردم شریف و درد کشیده انتظار می‌رود همزمان با اعتراضات، خود، اغتشاش گرانی که در جمعشان حاضر می‌شوند را دستگیر و به ماموران انتظامی و امنیتی تحویل دهند. بی شک اگر ترس ایجاد شود و کنترل نشود ممکن است از هر یک از طرفین رفتاری سر بزند که قابل جبران نخواهد بود.

در پایان از مردم تقاضا دارم اجازه ندهند بعضی نامحرم‌ها حرمت‌های چندین ساله را به نام مردم بشکنند، این روزها می‌گذرند، طوری نشود که نتوانیم از آنها گذشت کنیم.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب گفته. دقیق و منطقی
سرور
Iran, Islamic Republic of
جمله آخر در مورد خیلی از "صاحبان انقلاب" در سال 88 صدق می کند.نمی کند؟!
چرا نمی گویند در آن سال اشتباه کردند؟
Iran, Islamic Republic of
چون خودش هم تمایل به آنها داشت!
Iran, Islamic Republic of
بازم گیر کردی تو 88 ؟ تا وقتی تنهایی به قاضی برین و با تریبون یه طرفه بخواین توجیه کنین تا ابد همینگونه خواهد بود و تنها راه یک دادگاه آزاد و علنی خواهد بود
سرور
Iran, Islamic Republic of
... اولین کسی بود که به آقای متوهم شما تبریک پیروزی گفت آن هم قبل از شمارش آرا.این را از یاد نبرید.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی رو قبول دارم خودمم فارغ التحصیل بیکارم ولی اینایی که دارن به فرمان حسینی به حوزه هلی علمیه حمله میکنن و آدم میکشن پول و اسلحه رو از کجا آوردن واقعا اینا شعارشون مرگ بر گزانیه یا دنبال براندازی ان؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی تابلو دردشان نان نبود. چند ماهه مردم دم این بانک و اون بانک و موسسات اعتباری بی اعتبار تجمع کرده بودند. خون از دماغ کسی نیامد.
چرا این چند روز اینجوری شد؟
دشمنان به فکر این بودند مثل سوریه این جا را هم به آتش بکشند ولی فراموش کردند اینجا جمهوری اسلامی ایران است. اینجا لنگرگاه جهان شیعیان جهان است. قشری محدود قبله تفکر و دینشان اسرائیل و آمریکا است ولی قشر عموم مردم (قریب به اکثریت) قبله شان به سمت کعبه است.
اینجا جمهوری اسلامی ایران است. منتظر ظهور آقا امام زمان (عج).
مجید
Iran, Islamic Republic of
ایشان در ایام فتنه چه گفتند.....
Iran, Islamic Republic of
کدام فتنه دلبندم
Iran, Islamic Republic of
چه گفتند مجید جان؟
Iran, Islamic Republic of
دلبندم چه گفتند
میلاد
United States
برادر من .دولت مردان خودشان دوره دیده اندچطوری با مردمی که اعتراض بیکاری گرانی از رانت خوارها وحقوق نجومی هاکنند طوری مقابله می کنند مثل چند روز اخیر یا اغتشاشات یا طور دیگر مقابله می کنند اینها درس از مکتب انگلیس روباه مکار گرفتند
Iran, Islamic Republic of
حرف ایشان در مورد گرفتاری مردم درست است. من خانواده ای را می شناسم که بخاطر فقر نمی توانند در سرمای زمستان بخاری روشن کنند و در سرما زندگی میکنند.
Iran, Islamic Republic of
قربان نشاني بدهيد توفيق كمك داشته باشيم
Iran, Islamic Republic of
در صفحه ي چي چي شان؟؟!
زبانم لآل مگر فيل خيس نبود؟