چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
رئیسی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

مأموریت کمیسیون سیاسی- اجتماعی مجلس خبرگان برای بررسی ابعاد اغتشاشات اخیر در کشور

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 585545
عضو خبرگان رهبری گفت:‌ کمیسیون سیاسی- اجتماعی مجلس خبرگان از طرف هیئت رئیسه مأموریت پیدا کرد تا ابعاد اغتشاشات اخیر در کشور را بررسی کند.
مأموریت کمیسیون سیاسی- اجتماعی مجلس خبرگان برای بررسی ابعاد اغتشاشات اخیر در کشور
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسملین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه سومین جلسه مشترک هیئت رئیسه  و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در قانون مجلس خبرگان رهبری پیش‌بینی شده که بین دو اجلاس جلسه‌ای با حضور رئیس این مجلس، اعضای هیئت رئیسه، روسای کمیسیون‌ها و چندنفر از دیگر اعضای مجلس خبرگان تشکیل شود.

وی ادامه داد: در این جلسه کارگروهی که هیئت رئیسه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری برای هیئت اندیشه‌ورز تعیین کرده بودند، گزارش خود را بیان کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این کارگروه بررسی‌هایی را در حوزه‌های مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حقوقی_ قضایی انجام داده بود و بنا شد به اجلاس رسمی آتی گزارش فعالیت‌ها را بدهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستور کارهای اجلاس پیش روی مجلس خبرگان، انتخاب اعضای هیئت اندیشه ورز است، گفت: در جلسه امروز مقدمات کار و همچنین پیش‌بینی‌هایی که در این کارگروه انجام شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از دیگر مسائل مورد بررسی در این نشست را نگرانی‌ها و دغدغه‌های اعضای خبرگان نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی به ویژه مطالبات مردم بیان کرد و افزود: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در سخنانشان به گرفتاری‌های مردم به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی اشاره کردند و مقرر شد این مسئله از طرف دبیرخانه پیگیری شود و نظرات اعضای خبرگان به نحو مقتضی به دستگاه‌ها اعلام شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ در جلسه امروز اغتشاشات اخیر در کشور بررسی و بنا شد کمیسیون سیاسی- اجتماعی خبرگان از طرف هیئت رئیسه مأموریت پیدا کند تا ابعاد و ریشه‌های اغتشاشات اخیر را مورد بررسی قرار دهد و گزارش کاملی به اجلاس بعدی این مجلس بدهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *