جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حمل سلاح گرم از سوی برخی اغتشاش گران

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 577899
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت خواستار عزل وزرای اقتصادی از سوی مجلس شد و گفت: در تجمعات روزهای اخیر برخی اغتشاشگران با خود سلاح گرم حمل می کردند.
حمل سلاح گرم از سوی برخی اغتشاش گران
به گزارش جهان نيوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به تجمعات روزهای گذشته در برخی از شهرهای کشور گفت: مردم از وضعیت معیشتی، اقتصادی و گرانیها هم مشکل دارند و هم گلایه.

وی افزود: نمایندگان مجلس حامی مردم هستند. حامی مردمی که نه شغل دارند و نه درآمد. مردمی که موسسات مالی – اعتباری پول شان را پس نمی دهند. مردمی که زیر بار تورم گرفتار شدند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان ما در مجلس با هماهنگی همکاران در مجلس یک اقدام جمعی در جهت خواسته های اقتصادی مردم بعمل می آوریم، افزود: دولت در این چند سال از نظر اقتصادی به مردم فشار آورد و مجلس هم در برخی جاها وظیفه و نقش خود را انجام نداد و حتی در بعضی از جاها سیاست قوه مجریه را به راحتی پذیرفت که نباید می پذیرفت.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: در وضعیت بد اقتصادی مجلس باید نقش نظارتی خود  را بیشتر می کرد که متاسفانه نکرد.

وی با اشاره به تعطیلی 2 هفته ای مجلس افزود: بعد از بازگشایی مجلس، در اولین فرصت وزرای اقتصادی باید به مجلس دعوت شوند و درباره مشکلات اقتصادی مردم از آنها بازخواست شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بعد از روشن شدن کوتاهی های مسئولین، وزرای اقتصادی از سوی نمایندگان استیضاح و برکنار شوند.

حاجی دلیگانی افزود: وقت آن رسیده که رئیس کل بانک مرکزی به دلیل اهمال و کوتاهی مواخذه و برکنار شود.

وی با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت ها از جمله قیمت سوخت در لایحه بودجه سال آینده، گفت: افزایش قیمت خدمات دولتی مثل قبوض اربعه گاز، آب، برق و تلفن دولت نیز مردم را به ستوه آورده و از طرف دیگر دولت تصمیم دارد تا یارانه افراد را حذف کند طبیعی است در چنین فضا و شرایطی دشمنان و سلطنت طلبان مزدوری که از رژیم صهیونیستی تغذیه می شوند، بر موج ها سوار شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدارای نیرو انتظامی و امنیتی با مردم بر اساس تعلیمات اسلامی و انسانی گفت: شنیدیم که در برخی از تجمعات، اغتشاش گران و آنهایی که از مردم نیستند با خود اسلحه گرم حمل می کنند تا در فرصت مناسب به سمت مردم عادی شلیک و اوضاع را وخیم کنند و بهانه برای تشدید تنش و هیجانی نمون فضاء بوجود آید تا از آن سوء استفاده کنند.

حاجی دلیگانی گفت: انتظار ما این است تا سربازان گمنام و نیروی انتظامی با هوشیاری این چهره ها را شناسایی کرده و تحویل مقامات قضائی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *