پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اظهارت برخی دولتی‌ها فرافکنی است

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 338251
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات دولتی ها درباره مجلس و انتخابات آتی آن، فرافکنی است تا آنچه در قبال مردم کوتاهی شده از چشم ناظران کشور همچون مجلس دور بماند؛ این گونه اظهارات برای غبارآلود کردن فضاست.
به گزارش جهان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ضمن واکنش به اظهارات برخی دولتی ها در خصوص مجلس شورای اسلامی و ورود به مسئله انتخابات آتی مجلس گفت: به نظر می رسد این نوع اظهارات بر اساس یک برنامه ریزی است که توسط برخی افراد دولتی به صورت سازمان یافته و در قالب یک سناریوی از پیش طراحی شده دنبال می شود.

وی با بیان اینکه هر یک از این چهره ها تلاش می کنند که نقش خود را در پازل این سناریو ایفا کنند، افزود: چند ماه پیش سعید حجاریان اظهاراتی در این باره مطرح کرد که آغاز کار این سناریو بود پس از آن علی یونسی، محمد شریعتمداری، اکبر ترکان و در نهایت خانم فائزه هاشمی و در روزهای اخیر نیز علی جنتی، وزیر ارشاد در این باره اظهار نظر کردند که البته عمق مسئله بیتشتر از این به نظر می رسد.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه این اظهارات از سوی رئیس جمهور و برخی مسئولان دولتی نیز به طور ضمنی تایید شده است ادامه داد: دولت یازدهم کمربند خود را برای دخالت در انتخابات آینده محکم بسته است؛ این امر خلاف قانون اساسی که قائل به تفکیک قواست محسوب می شود.

این نماینده مجلس گفت: به دولت توصیه می کنیم به جای صرف فرصت های خود در این مسائل این چنینی به زیر مجموعه های خود سرکشی کند تا ببیند چگونه تمام کارها زمین گذاشته و نوعی سکون و رکود در دولت ایجاد شده است.

وی افزود: آقای روحانی به طور مداوم از رکودی که ناشی از کنترل تورم در جامعه است صحبت می کند در حالی که رکود بزرگتر و اصلی در داخل دولت است که در انجام وظایف خود آنطور که باید همت نمی کند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار ادامه داد: این اظهارات، فرافکنی های دولت است تا آنچه در قبال مردم کوتاهی شده از چشم ناظران کشور همچون مجلس دور بماند؛ این گونه اظهارات برای غبارآلود کردن فضاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *