دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳۶
نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا:

عمده درخواست‌های شنود از طرف دولت است/ در موضوع احمدی‌نژاد «حکمیت» معنا ندارد/ افرادی مثل من نیازی به محافظ ندارند

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 575875
صد و بیست و دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه امروز با حضور نمایندگان رسانه‌های داخلی برگزار شد.
عمده درخواست‌های شنود از طرف دولت است/ در موضوع احمدی‌نژاد «حکمیت» معنا ندارد/ افرادی مثل من نیازی به محافظ ندارند
گروه سیاست جهان نيوز: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای از ساعت 13:30 عصر امروز در محل دفتر سخنگوی قوه قضاییه پذیرای نمایندگان رسانه‌های داخلی بود. وی در مدت 90 دقیقه به سوالات اصحاب رسانه‌ها پاسخ داده و مسائل مهم دستگاه قضایی کشور را تشریح کرد.
 
تعیین تکلیف 26 هزار و 359 نفر از افراد ممنوع المعامله
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای ظهر امروز در صد و بیست و دومین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها گفت: درآستانه 9 دی هستیم، این روز را که یک نقطه عطف به شمار می‌رود یادآوری می‌کنم، روزی که مردم با حضورشان به آسانی توطئه دشمنان را خنثی و وحدت، انسجام و همدلی را مستحکم کردند.

وی با اشاره به روز پنجم دی ماه هم گفت: روز پنجم دی ماه به عنوان روز کاستن از بلایای طبیعی نامگذاری شده است، در این ایام و هفته‌های گذشته بخشی از سرزمین عزیزمان درگیر زلزله بوده، شفای عاجل همه مصدومان را از درگاه خدا خواستارم و برای کسانی هم که فوت شدند طلب آمرزش می کنم.

اژه‌ای تصریح کرد: امیدواریم همه مسئولان تلاش لازم را داشته باشند تا هم مشکلات مناطق زلزله زده مرتفع شود، ضمن اینکه نسبت به پیشگیری از چنین مسایلی اقدام لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به افراد ممنوع المعامله گفت: ما تعدادی افراد را در دهه‌های اول و دوم انقلاب داشتیم که ممنوع المعامله و ممنوع الخروج بودند که آمار و اطلاعات دقیق‌شان مشخص نبود و عده‌ایی از مردم را دچار مشکل کرده بود اما با همکاری سازمان ثبت و دادستانی کل و پیگیری معاون اول قوه قضاییه از 27 هزار نفر افراد ممنوع المعامله که وجود داشتند بیش از 26 هزار و 359 نفر تعیین تکلیف شد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: البته از این 27 هزار نفر هنوز 500 نفر تعیین تکلیف نشده‌اند که باید این هم انجام شود.

وی گفت: مطلب دیگری که در سال جاری انجام شد سرکشی به همه زندان‌ها و تحت نظرگاه‌ها بود. چون به دادسراها تاکید شده بود که به این مکان‌ها نظارت داشته باشند و مقرر شد تا افرادی که ضرورت ندارد در زندان بمانند با قرار مناسب از زندان خارج شوند و این موضوع جز با بررسی چهره به چهره محقق نمی‌شد و با همین تاکید از همه زندانها یک بازرسی در سال 96 انجام شد.

وی ادامه داد: البته چند بار دیگر هم بازرسی داشته ایم و در همین روزهای اخیر هم 50 نفر از دادسرای تهران با بیش از 1500نفر صحبت کردند.

کشف 248 تن انواع مواد مخدر در 8 ماهه امسال/ بازداشت 37 کارچاق کن و 3 قاضی متخلف
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صد و بیست و دومین نشست خبری خود اظهار داشت: در طول حدود هشت و نیم ماه نزدیک به یک میلیون ارتباط مردمی داشته ایم و تا آخر آبان ماه 917 هزار مورد ارتباط داشته‌ایم.

وی افزود: انتقادات و پیشنهاداتی مطرح بوده که قابل توجه بوده است، بعضاً پیشنهادات خوبی به مرکز رسیده که البته کل پیشنهادات 1700 مورد بوده است.

اژه ای با اشاره به رفع تصرفات از سوی قوه قضائیه گفت: در 8 ماهه گذشته حدود 28 هزار هکتار رفع تصرف داشته‌ایم که کمک قابل توجهی به مردم، بیت‌المال و دولت است.

وی در خصوص مواد مخدر نیز گفت: همیشه 40درصد زندانیان ما مربوط به مواد مخدر هستند، یعنی به طور مستقیم به مواد مخدر مربوط می‌شوند. در طول 8 ماهه امسال 248 تن انواع مواد مخدر کشف شده که در یک مورد 8 تن مواد در جاسک کشف شد.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: در آذر ماه 60 نفر دستگیری داشتیم که اینها یا کارچاق کن، قاضی متخلف، وکیل و یا کارمند متخلف بوده‌اند.

وی با بیان اینکه 37 نفر از این افراد کارچاق کن بوده اند، گفت: 8 وکیل و 3 قاضی هم در میان آنها بوده‌اند.
معاون اول قوه قضائیه درخصوص برخورد با برخی از افرادی که از بیت المال سو استفاده می‌کنند، گفت: ما تا جایی که توانسته‌ایم با همه کسانی که از بیت المال سو استفاده کرده‌اند، برخورد کرده ایم و حتی با آنهایی که موسوم به حقوق‌های نجومی هم بودند تا آنجایی که جرمی مرتکب شده بودند برخورد کردیم.

اژه‌ای ادامه داد: همانطور که می‌دانید برخی از این افراد جرمی مرتکب نشده بودند بلکه با نوعی تفسیر از قانون، پولی به آنها پرداخت شده بود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص سفر یک هیات انگلیسی و حرف و حدیث‌هایی درخصوص تبادل زندانیان گفت: اینکه آنها چه اهدافی دارند مشخص است البته با مسئولان قوه قضائیه صحبتی نداشتند و ما هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم، البته اگر روزی قوانین و مقررات شامل آنها شود ما براساس مقررات عمل خواهیم کرد.
وی درخصوص اینکه آیا هیات انگلیسی درخواستی برای دیدار با رئیس قوه قضائیه داشته اند یا نه؟ گفت: از درخواست‌شان با خبر نیستم؛ اما قطعا دیداری نداشتند.
 
کاهش بودجه سازمان ثبت پیشرفت کاداستر را کند می‌کند/ در موضوع احمدی نژاد «حکمیت» معنایی ندارد
محسنی اژه‌ای درباره کاهش بودجه دستگاه قضایی و عدم اجرای حدنگاری یا همان کاداستر گفت: اگر ما طرفدار شفافیت در امور هستیم یکی از راه های آن موضوع کاداستر است که اگر انجام شود برخی مسایل شفاف می‌شود.

وی افزود: اگر از همان سال‌های اول، بودجه مورد نیاز را می‌دادند ما امروز کار را تمام کرده بودیم. در سال 95 گفتند برای اجرای کاداستر از درآمدهای خود طرح صرف اجرا شود و اعلام کردند که 42درصد از درآمد به هلال احمر داده شود که این امر باعث شد کاداستر با مشکل مواجه شود.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: هر چقدر از بودجه ثبت کم شود پیشرفت کاداستر هم کم می‌شود و امیدواریم مجلس توجه ویژه‌ای به این موضوع کند.

اژه ای افزود: ما در برنامه ششم توسعه در دو جدول تکالیفی داشتیم و در همین برنامه گفتند دولت موظف به تامین بودجه است و قرار شد 2.9 درصد بودجه به قوه قضاییه اختصاص یابد اما در لایحه بودجه 2.2 درصد را تعیین کردند. یعنی بودجه ما از 96 به 97 تنها 5 درصد افزایش داشته که باعث می‌شود تکالیف ما زمین بماند.
معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: در سال نود و شش 400 میلیارد تومان به ما تخصیص دادند اما پرداخت نشد که اگر همین هم داده نشود ما با مشکل مواجه می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که امامی کاشانی اخیراً پیشنهاد حکمیت در موضوع احمدی نژاد داده است گفت: آنها مسایلی مطرح کردند که عناوین محرمانه دارد و در زمان خودش رسیدگی می‌شود. اصلاً اینجا حکمیت معنایی ندارد، آنها دروغ پراکنی کردند و تهمت زدند.

اژه ای درباره صندوق ذخیره فرهنگیان و مبالغ آن گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته و همانطور که قبلا هم گفتم رقم بدهی‌ها مربوط به نوع کارشناسی هاست و شاید با هم تفاوت داشته باشد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: شاید یک کارشناس یک چیزی را یک اندازه کارشناسی کند و کارشناس بعدی کمتر، از آن چیزی که می‌شود گفت این است که رقم بالاست حالا 13 یا هشت دقیق نیست.

با همه درخواست‌های شنود موافقت نمی‌کنیم/ افرادی مثل من نیازی به محافظ ندارند
محسنی اژه‌ای در پاسخ به موضوع اجرای حکم قاتل ستایش قریشی و به تاخیر افتادن اجرای حکم گفت: یک مسأله ای وجود داشت اما رفع شد و باید برای اجرا برنامه‌ریزی کنند. البته الان خاطرم نیست که زمانی تعیین شده است.

وی در پاسخ به اینکه رییس جمهور در همایش حقوق شهروندی از موضوع شنود مکالمات شهروندان گلایه مند بوده است، گفت: من موردی را سراغ ندارم که غیر مجاز شنودی رخ داده باشد و اگر ما هم با این موضوع برخورد کنیم قطعاً جرمی رخ داده و رسیدگی می‌کنیم.

اژه‌ای تصریح کرد: وزارت اطلاعات یکی از دستگاه های امنیتی است که پیگیر جرایم امنیتی و زیر مجموعه دولت است و درخواست شنود بیشتر از سوی همین وزارتخانه مطرح است، البته ما با همه درخواست های شنود هم موافقت نمی‌کنیم. البته نیروی انتظامی هم اختیاراتی دارد و می‌تواند درخواست شنود بدهد اما آن هم باید به نظر قاضی برسد و بعد از موافقت قاضی پرونده این اتفاق بیفتد.

اژه ای گفت: البته سازمان اطلاعات سپاه هم درخواست هایی در چارچوب قواعدش داشته است.

وی در خصوص این موضوع که نظر شما در مورد برچیده شدن حفاظت شخصیت‌ها و اینکه باعث می‌شود ارتباط مسئولان با مردم بیشتر شود گفت: این موضوع به عهده شورای امنیت کشور و وزارت کشور است که تصمیم می‌گیرند چه کسانی و در چه سطحی محافظ داشته باشند. اگر شما از من می‌پرسید من میگویم امثال بنده نیازی به محافظ نداریم و هزینه برای دولت دارد البته شاید خیلی زیاد نباشد اما دو نکته مهم است اولاً اینکه به طور طبیعی انسان با مردم فاصله می‌گیرد و دوم اینکه اثر منفی روی زندگی فرد دارد.

اژه ای اظهار داشت: برای خود فرد که حفاظت می‌شود کار دشواری است و سخت است اینکه بخواهیم با محافظان بداخلاقی کنیم چرا از خط ویژه می‌روید باید با او بداخلاقی کنیم چرا با این آقا بد رفتار کردی و دستش را فشار دادی و دیگری را هل دادی خب این بنده های خدا ناراحت میشوند چون آمده اند مثلاً از ما حفاظت کنند.

وی ادامه داد: من از 78 که محافظ دارم بارها نامه نوشتم تعداد محافظان را کم کنید اما قبول نکرده اند، من نمی‌خواهم بگویم هیچ کس محافظ نیاز ندارد اما افرادی مثل من قطعا نیازی به محافظ ندارند و می‌شود بدون محافظ هم باشیم و باید به فکر کم کردن هزینه ها بود.
 
اطلاع‌رسانی قوه قضائیه کافی نیست/ ورود دادستان کل کشور به موضوع قاچاق کالا
اژه‌ای درباره اینکه برخی می‌گویند احمدی نژاد برای فرار از قانون نشر اکاذیب، فیلم ضبط و منتشر می‌کند، گفت: قانون گفته است به هر نحوی که فردی چیز اشتباهی را بگوید نشر اکاذیب است.

وی ادامه داد: اینکه می‌گوید حقوقدانان فیلم را جزو نشر اکاذیب نمی‌دانند خلاف واقع است چون قانون لفظ به هر نحوی را دارد و فیلم هم زیر مجموعه به هر نحوی است.

اژه‌ای در خصوص اطلاع رسانی ناکافی در قوه قضاییه گفت: حتما همینطور است که اطلاع‌رسانی ما در دستگاه قضایی ناکافی بوده و قرار نیست یک جلسه سخنگو آن هم چند هفته یک بار کمکی به اطلاع رسانی کند. هرچند این را هم بدانید که ما از لحاظ قانونی منع و معذوراتی داریم که نمی‌توانیم یک سری مسایل را هم مطرح کنیم، حتی بعد از قطعی شدن حکم هم یک جاهایی با مسایل منافی عفت مواجهیم.

وی افزود: دو مطلب در این روزها دیدم یکی اینکه عده ای گفته اند باید اول برخی افراد(احمدی نژاد) به پزشکی قانونی بروند تا سلامت روانی‌شان تایید شود و دوم اینکه برخی هم گفته‌اند این حرفها را می‌زنند که از مسئولیت فرار کنند اما من به شما می‌گویم این را بپذیرید که حکمتی وجود دارد و می‌بینید که حکمت‌اش چه بوده است.

اژه ای در پاسخ به این سوال که آیا شما با درخواست احمدی نژاد برای برگزاری جلسات علنی دادگاه موافقت می‌کنید؟ گفت: قانون موضوع علنی بودن دادگاه و غیرعلنی بودن آن را مشخص کرده است و باید همه ما تسلیم قانون باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه دادستان کل کشور عنوان کرده است برخی از مسئولان و خانواده‌شان در قاچاق کالا نقش دارند، چرا دادستان که مدعی العموم هستند ورود نمی‌کنند؟ گفت: من اتفاقا از آقای منتظری این موضوع را پرسیدم و ایشان گفتند من وارد موضوع برخورد شده ام و خودم به موضوع بازرسی‌ها ورود کرده ام.

وی افزود: من یک مطلبی اضافه‌تر بگویم که موضوع قاچاق یک امری است که مبارزه با آن جزو واجبات است و زیانی که دارد به کشور وارد می‌شود قطعا انجامش یک کار حرام است و جرم بوده و مقابله با آن واجب است. اینکه آیا به اندازه اهمیت‌اش برایش وقت گذاشته شده و رسیدگی شده موضوعی است که باید بررسی شود و سوال دوم این است که آیا این حجم از قاچاق می‌شود بدون قصور تقصیر رخ دهد؟

معاون اول قوه قضائیه درباره نظری (فردی که در دانشگاه شریف سخنرانی کرد) و مطالبی که به قوه قضاییه نسبت داده است، گفت: رییس قوه قضاییه از ایشان شکایتی نداشته است. من در آن جلسه توضیح دادم که نظری به افراد و نهادهای زیادی انگ چسبانده، برای مثال می‌گفت همه وکلا فاسد هستند که خب این قطعاً اشتباه است.

وی گفت: نه ما و نه هیچ کسی نمی‌گوید در دستگاهی افراد متخلف وجود ندارند؛ اما اینکه بگویند این افرد تعقیب نمی‌شوند و مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرند این غلط است.

وی افزود:  البته ممکن است مسایل خلافی رخ دهد اما نشود آن را اثبات کرد و فرد خاطی محاکمه نشود.
 
برخورد قاطع دستگاه قضا با عاملان شایعه در مورد زلزله/به دنبال بستن فضای مجازی نیستیم
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای درباره شورای حل اختلاف ویژه رسانه‌ها گفت: شوراها در مورد صلح و سازش منعی ندارد و می‌شود ورود کند اما آنجایی که نیاز به صدور رأی باشد این شوراها محدودیت دارند و باید پرونده به سمت صلح و سازش برود و به نظرم خوب است که موضوعات رسانه ها در این شوراها مطرح و حل و فصل شود.

وی درباره دستگیری یک تعداد قاچاقچی در استان البرز و برخی خبرهای انحرافی درخصوص این افراد و وصل کردن آنها به مسایل حقوق بشری گفت: اولاً که موضوع خیلی مبهم مطرح شد اما اگر کسی به مسایل حقوق بشری واقعه قایل باشد باید از برخورد با قاچاقچی مواد مخدر استقبال کند.

اژه ای درباره شایعه پراکنان در خصوص موضوع زلزله و برخورد دستگاه قضایی گفت: دو جور افراد داریم یک سری آنها که سازمان یافته رفتار می‌کنند که باید حتما با این ها برخورد شود که آرامش مردم را برهم نزنند، البته این یک مقدمه دارد که باید سازمان های امنیتی آن را رصد کنند و گزارش درستی را ارایه کنند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: دسته دوم کسانی هستند که از روی غفلت یک چیزی به گوششان رسیده و آن را به اشتباه نشر میدهند، البته باید با این افراد برخورد شود اما نحوه برخورد متفاوت است. برای مثال در کرمان چند نفر دستگیر شدند و مشخص شد یک نفرشان عمداً چنین اخبار کذبی را مطرح می‌کرده است.

وی درباره اظهار نظر دادستان کل کشور در خصوص موضوع آلودگی هوا و اینکه ورود دادستان کل چگونه است، گفت: بازرسی کل کشور هم سال قبل ورود کرده بود این ورود اینگونه است که باید بررسی شود که نهادها و دستگاه هایی که تکالیفی داشته اند آیا به آن تکالیف عمل کرده اند یا خیر؟ دادستانی کل کشور هم همین نحوه ورود می‌کند و دستگاه ها را بررسی می‌کند و از آنها می‌خواهد تا به تکالیف‌شان عمل کنند.

اژه ای درباره اینکه رییس جمهور گفته است برخی معتقدند چون یک راننده در اتوبان تخلف کرده باید کل اتوبان را بست و این موضوع همان چیزی است که در خصوص فضای مجازی می‌گویند، کفت: ما اصلا ًنمی‌خواهیم اتوبان را ببندیم نمی‌خواهیم فضای مجازی را جمع کنیم بلکه می‌گوییم به جای نقاب باید افراد در فضای مجازی شفاف شوند و چهره شان مشخص شود. چرا همه جا حرف از شفافیت میزنیم اما به فضای مجازی که میرسیم دیگر ساکت می‌شویم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعا از حالت طبیعی داره فاصله می گیره.کدوم ادم سالمی هرروز به یه ارگان نظام حمله می کنه؟؟؟یه روز وزیر اطلاعات رو با بهانه های بچه گانه کنار می گذاره ومی ره قهر می کنه می شینه توخونه.یه روز می گه برادران قاچاقچی!یه روز شورای نگهبانو کامل زیر سوال می بره.یه روز مجلسو زیر سوال می بره.یه روز به مراجع تقلید دهن کجی می کنه.رهبری بهش می گه مصلحت نیست بیای اونوقت برمی داره سرخود میاد نامزد می شه.امروزم بند کرده به قوه ی قضاییه.مگه می شه همه خراب باشن وفقط اون ودوتا رفیقش خوب؟؟؟واقعا این ادعا از یه ذهن سالم بیرون میاد یا بیمار؟مشایی همون نبود که نظریه دوستی ایران ومردم سرزمینهای اشغالی رو طرح کرد؟از همونجا نباید پی به انحرافش می برد؟چطور احمدی نژاد هنوز از همچین کسی دفاع می کنه؟نظریات مشایی چند وقت پیش درمورد ولی فقیه مصداق بارز شانتاژ وغوغا سالاری نیست؟
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره شما آدم سالم رو چه چوری تعریف می کنی و می بینی؟!! وقتی جماعتی فامیل و دغل کار دورهمی دارن ملت رو گاگول فرض می کنن باید نگاهشون کرد تا آدم سالمی نامیده شوی!!!
جوون سعی کن معنی انحراف را بدانی!!! انحراف از خسبیدگی می آید...
بیدار شو تا تو هم در این راه آزاده گردی...
حسن
Iran, Islamic Republic of
این مشخص می کنه که اوضاع خیلی خرابه !!!!!
خداوکیل حتما باید جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که به قیمت خون صدها هزار شهید پاک این مملکت و با خون دل خوردن شخصیتهای بی بدیلی مثل امام عظیم اشان و مقام معظم رهبری مظلوم به دست اومده همه دشمنانمون به ریشمون بخندند و همه بچه های رارزشی سر افکنده شوند تا باور کنی که وضعیت کشور وضعیت خوب و امیدوارکننده و قابل دفاعی نیست !!!!!!!!!!!!!!!؟
اخوی به جای اینکه هی مدام حرفهای بی ارزش را تکرار کنی کمی تفکر کن که امروز عجیب کشور به تفکر امثال من و تو نیاز داره نه تعصب کور کورانه!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
زمانی که سخنگوی قضا اعلام میدارد اقای احمدی نژاد به پزشکی قانونی امکان ارجا دارد کسانی که از او حمایت بی محابا میکردند باید جوابگوی مردم باشند که با معرفی این تحفه چه بر سر کشور اوردند
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر .م.خ جنابعالی هم یک صدم ایشون عرضه و جرات داشت نه فقط اقای سخنگو ایشون رو هم به اونجا ارجاع میداد که رسما همان جا بستری و حصرش می کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دروغ از این روشنتر کجای متن بالا گفته احمدی نژاد به پزشکی قانونی امکان‌ارجاع دارد. به قول مهران مدیری در سریال برره از خودت در وکنی ؟
Iran, Islamic Republic of
فرمایش رهبر انقلاب در آخرین دیدار دولت دهم. مگر رهبر انقلاب به مسایل آگاه نبور، الکی از دولت احمدی نژاد تعریف کرد. چرا به رهبر توهین می کنید: فرمایش رهبر انقلاب:
بیانات رهبر انقلاب در آخرین دیدار دولت احمدی نژاد با ایشان
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=۲۳۰۹۴

· همه فهميدند كه رئيس جمهور محترم و همكارانشان در دولت حجم كارشان بسيار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى ديگر بود و هست.

· حجم كار بالا و تلاش خستگى‌ناپذير و اعراض از آسايشها و آسودگى‌ها و امتيازاتى كه معمولاً مسئولان كشورها در دنيا دارند؛ استراحت ميكنند، تفريح ميروند، امتياز ميگيرند؛ اينها را نخواستن، نديدن، طلب نكردن، امتياز بزرگى است كه اين دولت بحمدالله از اين امتياز برخوردار بود.

· يك نكته‌ى ديگر هم كه در مورد اين دولت در طول اين هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره كردم، اين است كه اين دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگيرد و به آنها افتخار كند و آنها را در جامعه مطرح كند.

· اين دولت اين شعارها را مطرح كرد، برجسته كرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار كرد؛ در مجامع جهانى، احساس شرم از انگيزه‌هاى انقلابى و از اهداف انقلابى و از شيوه‌هاى انقلابى نكرد؛ اين خيلى كار بزرگى بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
راستی رهبر معظم به ظریف هم گفتن برادر مومن. خب پس نتیجه می گیریم دیگه همه ی کارای ظریف درسته؟؟؟خب حالا شما به من جواب بده مگه مقام معظم رهبری تعبیر مطهری زمانه رو برای ایت الله مصباح به کارنبردن. پس چرا خیلی از طرفداران احمدی نژاد با علم به این موضوع علیه ایشون موضع گیری می کنند. توی پیجا وسایتهای طرفدار احمدی نژاد بارها اینو دیدم.مگه رهبری برای رئیس قوه ی قضاییه تعبیر شجاع ومستقل رو به کارنبردن چندماه پیش؟خب چرا الان بی محابا زیر سوال می بریدش. پس ببین برادر عزیز خود شما به این متنی که نوشتی پایبند نیستی. یعنی از خیلی شخصیتها علی رغم اینکه رهبری ازشون تعریف کردن داری انتقاد می کنی. شخص شمارو نمی گما. جریان احمدی نژادی رو می گم!فکر کنم !البته خود من به متنت مثبت دادم. مثبت من به فرمایشات رهبری بود ونه اون نتیجه ای که شما از گذاشتن این حرفا می خوای توی ذهنت بگیری.
Iran, Islamic Republic of
تعریف از احمدی نژاد در آخرین روز کاری دولت انجام گرفت. مگر بعد از پایان دولت احمدی نژاد چه کاری انجام داد. چرا رهبر یک بار در سخنرانی خود از انحراف حرف نزد.
اگر در ثبت نام رییس جمهوری می گویید، رهبر خودشان گفت امر نبود ، به نظر من احمدی نژاد بهترین کار ممکن را انجام داد تا مشخص شود در کشور دیکتاتوری نیست اما با رد صلاحیت شورای نگبان دچار اشتباه فاحش شد و الان هم روز به روز موقعیت شورای نگهبان با تایید جهانگیری، هاشمی طبا، میرسلیم زیر سوال است.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی، ایا دولت ، منظور شخص رییس جمهور است یا شامل همه وزرا ومدیران دستگاه اداری!؟ بله دولت نهم ودهم جزء بهترین بودند اما قبول کنیم که احمدی نژاد از ارمانهای انقلاب فاصله گرفته. البته شخص خودم، اگر مجدد برگردم به سال ۸۸ وکاندیدای ریاست جمهوری همون اشخاص باشند، بازهم به احمدی نژاد رای خواهم داد. اما اینکه امروز ایشون ، خوراک دست رسانه های بیگانه میده رو نباید نادیده گرفت.
Iran, Islamic Republic of
صلواتی برای سلامتی اژه ای
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
در تعجبم که دستگاه قضایی با ان اقدامی که اژه ای در دیدار با دانشجویان انجام داد چرا اجازه داده است او در انظار حاضر شود در صدا و سیما برای هنرپیشه یا مجری و خواننده وقتی که یک گاف می دهند مدتی ممنوع التصویر می شوند .
Iran, Islamic Republic of
نتیجه اختلاس های فاضل لاریجانی به کجا رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به حال خودم گریه میکنم وقتی میبینم درجواب چندانتقادوپیشنهادرییس جمهورسابق وپس ازان حمله اانواع نوچه وپادوبایدخودش هم به روانپزشک معرفی کنه
منتظردریافت حکمتتان هستیم اقای اژه ای
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
آقای اژه ای
اگه کسی دیگر اینگونه با شما حرف می زد ،امروز او را به جرم توهین به سالها حبس محکوم می کردید.
واقعا با اینگونه حرف زدن ،آبروی ما را بردید و جایی برای دفاع از خودتان باقی نگذاشته اید
Iran, Islamic Republic of
اولا حكمتي نداريد و ترسه ! حكومتي كه خواب را از چشمان ابرقدرت ها گرفته ! از احمدي نژاد و دانسته هاش ميترسه ... بچه هم اينو فهميده
بعد هم تو محافظ نداري؟؟ ماهايي كه دادگستري كار ميكنيم ان بار ديديمت با محفظ می امدی
Iran, Islamic Republic of
ایشان تلویحا گفته محافظ دارد ولی به آن احتیاج ندارد. لطفا دقت کنید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
نگفت محافظ ندارم. گفت امثال من محافظ لازم نداریم.
Iran, Islamic Republic of
فقط حكميت و محاكمه ي علني تا رو سياه شود هر آن كه دروغ گفت تا روسياه شود تشنگان قدرت و ثروت تا روسيه رانتخواران تا روسياه پشت گرمان تا ....
Iran, Islamic Republic of
فقط محاکمه آزاد و علنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چشممون روشنکار جریان احمدی نژاد به جایی رسیده که برای قوه قضاییه تعین تکلیف کنه؟راستی صحبت از حکمیت مارویاد کدوم حادثه ی تاریخی درصدر اسلام می اندازه؟چه کسانی می خواستن حکمیت رو به امام تحمیل کنن؟الانم می بینیم جریان انحرافی حرف از حکمیت می زنه. راستی احمدی نژاد که گفته قاضی رو قبول ندارم چه فرقی با بنی صدر داره که می گفت قوه قضاییه رو قبول ندارم؟مگه ریاست قوه قضاییه توسط رهبری معظم انتخاب نشده.پس با این هجمه ها می خوان به کجا برسن؟بعد از زدن قوه ی قضاییه و شورای نگهبان و مراجع تقلید نوبت کیه؟مشایی به این سوالات جواب بده.
Iran, Islamic Republic of
البته شاید روزی نیاز باشد به پزشکی قانونی هم ارجاع داده شوند، " این جمله ای بود از اژه ای که سایت جهان اون رو سانسور کرده جمله ای تهدید امیز که بسیار نگران کننده و تعجب برانگیزه . خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه .
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقای اژه ای تحقیق کند کدامیک از حرفهای احمدی نژاد در جامعه نیست و درد جامعه نیست که عنوان محرمانه و یا مجرمانه داشته باشد.
آیا بعد از توهین و تهمت و تحقیر حالا نوبت تهدید شده است؟
حجت جوادی شیرازی
Iran, Islamic Republic of
اژه ای با عکس العمل های افراطی اش علیه احمدی نژاد در جامعه التهاب ایجاد میکند،امیدواریم که این موضع گیری هایش به دلیل خروج او ازدولت احمدی نژاد نباشد.
Iran, Islamic Republic of
ننگ برشما که ما را شرمنده کردید آخر با چه رویی از شما دفاع کنیم شما مسئولین مملکت ماهستنین حداقل طوری حرف بزنید که مردم بگن شما سالم هستین این خواسته آیت الله امامی کاشانی بود اگر حقیقت میگویید چرا قبول نمی کنید دادگاه علنی قبول ندارید حکمیت قبول ندارید . معلوم است حق شما نیستی . واقعیت برای مردم روشن شده سر خود را زیر برف نکنید
Iran, Islamic Republic of
خدا بخیر کنه!!
معلوم نیست حاج حسن دوباره کجا سوتی داده که تو سخنرانیش زده جاده خاکی!!!
رحیم
Netherlands
...
کاربر
Netherlands
آقای اژه ایی اگه یه حرف راست تو عمرت زدی اینه که نیازی به محافظ نداری اره درسته تو خودت هم می توانی محافظ خودت باشی؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای اژه ای عزیز ... بجای بیان مسائل در کنفرانس خبری سوت بلبلی نزنید و خون خودتونو کثیف نکنید ...
مهدی
Australia
باسلام
بادورد فراوان به رهبرمان امّام سید علی خامنه ای و همینطوربرآقای احمدی نژاد مرد مردان که جزء سر بلندی
جمهوری اسلامی ناب محمّدی ایران عزیز چیز دیگری در سر ندارد
واین را دشمنان قسم خورده ایران که اسرائیل وشیطان بزرگ آمریکا
وخائین داخلی ومرفهین بی درد و حقوق بگیران نجومی و پزشکان میداند که اگر این بار آقای دکتر بر سر کار آید به
پشتبانه رهبر وبه پشتوانه اکثر ملّت ایران چنان تو پوزه چپ و راست و
اجنبی ها بزند که سالهای سال گیج و مبهوت بماند آقای احمدی نژاد
یک شهید حججی دیگر است که با آمدنش خون تازه پاک دررکهای انقلاب
که دارند خشکش میکند وارد میکند .
بکمک رهبر پول نفت را که امروز عذایش می نامند وقطع کردندب بر سر سفره فقیر و
غنی می آورد همانطور که در هشت سال گذشته باوجود خائین داخلی
که سعی داشتند که نگذارند دراین کارموفق بشود امّا شد
دوباره مسکن مهر را بهتر از گذشته اجراء خواهد کرد
وامّا کار که این دولّت فقط با آمار وارقام خیالی کار برای ملّت درست
کرده است وکارخانهارا به تعطیلی کشانده است احیا خواهدشد
گلاً آقای احمدی نژاد : یعنی لبخند روی دهان مردم .
آقای دکتر یعنی کاروکاسبی با آسایش یعنی عزت و سربلندی
آقای دکتر احمدی نژاد پشرفت علم درهمه ضمینها وانشاالله چرخ
انرژی هسته ای دوباره خواهدچرخید ودوباره دردانشگایمان علم فضا
تدریس خواهد شد وهمین طور علم هسته ای.
آقای احمدی نژاد عاشق مستعضفین ایران وجهان
زنده باد آقای احمدی نژاذ مردمردان ویارانش وملّت ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون این مشخصاتی که می گی رو دارا بود باید تو همون 8 سالی که رئیس جمهور بود وقدرت اجرایی داشت تمام این کارها رو انجام می داد. وبه جای تلف کردن وقتش ودفاع های پر هزینه از اقدامات غلط مشایی وقهر یازده روزه تلاش می کرد جلوی التهابات اقتصادی روبگیره. ولی نکرد ودیدیم از دل دولت دهم روحانی دراومد.کسی که بیشترین حمله رو به احمدی نژادکرد. مردم هم به همین رای دادن. این نشون می ده احمدی نژاد دولت دهم با دولت نهم تفاوتهای زیادی داشته. چطور تو سال 88 با وجود تمام هجمه ها تونست 24 میلیون رای بیاره. ولی تو سال 92 کسی انتخاب شد که بیشترین حمله رو به سیاستهای احمدی نزاد کرد؟ایا نباید روی این مسائل فکر کنی؟احمدی نژاد باید دست از گوش دادن به مشایی وبقایی برداره تا بتونه خودشو پیدا کنه.
Iran, Islamic Republic of
لات ها و ارازل چاله میدان هم اینجوری که اژه ای سوت بلبلی میزنه بلد نیستند سوت بزنند !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینها رو بی خیال .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
، دانشجویان مغز متفکر هر جامعه ای هستند اونا روز دانشجو به شما چه گفتند دقیقا حرف مردم بود اگر واقعا احمدی نژاد و اطرافیانش مشکل دارند و خودشان هم اجازه می دهند شما هم که میگویید دستتان پراست پس چرا دادگاه آنها را علنی نمی کنید مگر مردمی که انقلاب کردند خون دادند و صندلی ریاست را تحویل شما دادندنامحرم شده اند شما باید پاسخگو باشید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
افتضاحی دیگر برای رییس دولتی که از شنود بد می گوید اما بیشترین درخواست شنود را دارد. ایا این عوامفریبی نیست؟