جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مشکل روادید کیانوش رستمی برطرف شد

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 567260
مسئولان فدراسیون آمریکا روادید کیانوش رستمی و برادرش را برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا صادر کردند.
مشکل روادید کیانوش رستمی برطرف شد
به گزارش جهان نيوز، پس از پیگیری فراوان مسئولان فدراسیون وزنه برداری و درخواست کمک فدراسیون از وزارت امور خارجه برای حل مشکل صدور روادید برای حضور وزنه برداران در مسابقات جهانی آمریکا سرانجام صبح امروز روادید گروه اول وزنه برداری کشورمان شامل ایوب موسوی در دسته ۹۴ کیلوگرم، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، سعید علی حسینی و بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، به همراه محسن بیرانوند و اصغر ابراهیمی سرمربی و مربی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت‌های جهانی وزنه برداری صادر شد.

در حالی که علی میری، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، مجید عسگری و همایون تیموری (نفرات ذخیره) به همراه علی مرادی و محمدرضا کاظمی نژاد، جزو نفراتی هستند که همچنان در انتظار صدور ویزا هستند.
اما شنیده می شود روادید کیانوش رستمی و برادرش هم برای حضور در رقابت های جهانی صادر شده است و روادید سایر ملی پوشان هم تا فردا صادر می شود.

در ضمن محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی هم برای حضور در جلسات کنگره پیش از آغاز رقابت های قهرمانی جهان باید روز پنجشنبه عازم آمریکا شود.

گفتنی است رقابت های جهانی وزنه برداری طی روزهای 6تا 14آذر ماه در آناهیوم آمریکا برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *