سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

سورپرایز کیانوش رستمی در بازیهای آسیایی!

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 636344
در این مسابقات انتظار مدال طلا رو ازم نداشته باشید و مطمئن باشید که کیانوش واقعی رو در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ میبینید
سورپرایز کیانوش رستمی در بازیهای آسیایی!
به گزارش جهان نيوز، مسابقات وزنه برداری دسته ۹۴ کیلوگرم بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با قهرمانی و رکوردشکنی سهراب مرادی و حذف کیانوش رستمی همراه بود.

کیانوش که همچنان اعتقادی به داشتن مربی ندارد، اگر در انتخاب وزنه دو ضرب دقت می کرد با زدن وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی هم حداقل مدال برنز را می توانست کسب کند.

کیانوش رستمی در آخرین پست اینستاگرامی خود وعده یک سورپرایز را داده بود؛ حذف شدن از مسابقات با ناکامی در زدن وزنه حرکت دو ضرب شاید سورپرایز این قهرمان پرحاشیه آن هم از نوع تلخش بود!

هموطنان عزیزم سلام
میخواستم راجع به شرایطم و این مسابقات براتون توضیح بدم
بعد از اعلام اوزان جدید وزنه برداری از طرف فدراسیون جهانی
مشخص شده که دسته ۸۵ کیلو حذف شده و من در واقع باید بین دسته های ۸۱ و ۹۶ انتخاب میکردم

خب با توجه به شرایط بدنیم مجبور بودم که ۹۶ کیلو رو انتخاب کنم
الانه نزدیک به سه ماهه که شروع کردم و به سمته این دسته وزنی حرکت کردم
و با توجه به اینکه هدف اصلیه من مسابقات المپیک توکیو هست باید صبور باشم و خیلی حرفه ایی برای طلای المپیک بعد برنامه هامو ببرم جلو

پس در این مسابقات انتظار مدال طلا رو ازم نداشته باشید و مطمئن باشید که کیانوش واقعی رو در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ میبینید

البته برای همین مسابقات هم براتون سوپرایز دارم

و خوشحالم که یه ورزشکار ایرانیه دیگه که از شرایط خیلی خوبی بهرمنده ، کنارم وزنه میزنه ، سهراب مرادی عزیز که قهرمان المپیک و همگی بهش افتخار میکنیم.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنده از هم استانی های کیانوش رستمی هستم ، خیلی خوشحال شدم که غرور بیجا ، یکدندگی و خود خواهی های او برای دومین بار کار دستش داد ، امیدوارم تا هنوز جوان است بخودش بیاید و رفتار زشتش را اصلاح کند !
از اون طرف مسئولین وا داده و بی عرضه فدراسیون وزنه برداری هم در افتضاح ببار آمده شریک جرمند ، در کجای دنیا رسم است یک ورزشکار خودش وزن و دسته رقابتش ، محل و نحوه تمریناتش و متأسفانه حتّی نحوه انتخاب وزنه اش را انتخاب میکند ، اونوقت از بودجه بیت المال همانند دیگر ورزشکاران استفاده کند ؟ آیا این ظلم به دیگر ورزشکاران که سختی های اردوی تدارکاتی را تحمل می کنند نیست ؟ خسارات وارده را چه کسی جبران میکند ؟ واقعاً چرا همه چی در همه جای کشور بی درو پیکر شده ؟؟
Iran, Islamic Republic of
کیانوش تو مئتها است که تمام شده ای
مغرور
Iran, Islamic Republic of
بعید می دونم تو 2020 هم کاری کنه با این غرورش