جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مسی وزنه‌برداری به دنبال شکستن رکورد رستمی

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 570808
وزنه‌بردار شیلیایی می‌گوید هدفش شکست رکورد دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ است.
مسی وزنه‌برداری به دنبال شکستن رکورد رستمی
به گزارش جهان نيوز، آرلی مندس شیلیایی در مسابقات جهانی وزنه‌برداری 2017 که اخیراً به میزبانی شهر آناهایم واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار شد، با به چالش کشیدن کیانوش رستمی، دارنده رکورد جهانی در دسته 85 کیلوگرم در این دسته به قهرمانی رسید.گئورگی پانچف، مربی مندس در تمجید از این وزنه‌بردار کلمبیایی‌ الاصل که اکنون شهروند شیلی به حساب می‌آید، گفت: آرلی مندس، لیونل مسی وزنه‌برداری است.

آرلی مندس هم در گفت‌وگو با سایت «اینساید دِ گیمز» اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات احساس می‌کردم که خیلی قدرتمند هستم و می‌دانستم به قهرمانی خواهم رسید. منتظر بمانید و ببینید، سال آینده رکوردها هم از راه خواهند رسید. برنامه‌ام قهرمانی در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی، پان آمریکنز، قهرمانی جهان و شکست رکوردهای جهانی است.

این وزنه‌بردار 23 ساله ادامه داد: خودم را برای بازی‌های المپیک آماده خواهم کرد، جایی که هدفم کسب مدال است، اما نمی‌توانم بگویم که رنگ مدالم چه رنگی خواهد بود. به لحاظ انگیزه‌ای هم مشکلی ندارم چون عاشق این ورزش و سخت تمرین کردن هستم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *