جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
وزیر کشور در شلمچه:

هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 564608
وزیر کشور گفت: سال گذشته شاهد خروج غیرمجاز از مرز بودیم که با تدابیر انجام شده امسال تقریبا هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم و ویزاها نیز به موقع صادر شد.
هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با زحماتی که مسئولان کشیدند با وجود افزایش تعداد زائران در زمان رفت و برگشت آنها مشکلی پیش نیامد.

وی افزود: سال گذشته شاهد خروج غیرمجاز از مرز بودیم که با تدابیر انجام شده امسال تقریبا هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم و ویزاها نیز به موقع صادر شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در بحث تغذیه، اقامت، حمل و نقل و دیگر مسایل مرتبط با زائران نیز مشکلی پیش نیامد، عنوان کرد: در این روزهای اخیر نیز بازدیدی از زحمات دوستان انجام دادیم.
وزیر کشور بیان کرد: تجربه امسال نیز گران و با ارزش است و با وجود اینکه امسال به خوبی عمل شد تلاش داریم تا سال آینده بهتر نیز بشویم.

وی افزود: میزان تصادفات در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است و همین که ظرف 20 روز این تعداد جمعیت وارد کشوری می‌شوند و باز می‌گردند نشان می‌دهد کار بزرگی انجام شده است.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *