کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور در شلمچه:

هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم

20 آبان 1396 ساعت 15:46

وزیر کشور گفت: سال گذشته شاهد خروج غیرمجاز از مرز بودیم که با تدابیر انجام شده امسال تقریبا هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم و ویزاها نیز به موقع صادر شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با زحماتی که مسئولان کشیدند با وجود افزایش تعداد زائران در زمان رفت و برگشت آنها مشکلی پیش نیامد.

وی افزود: سال گذشته شاهد خروج غیرمجاز از مرز بودیم که با تدابیر انجام شده امسال تقریبا هیچ مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم و ویزاها نیز به موقع صادر شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در بحث تغذیه، اقامت، حمل و نقل و دیگر مسایل مرتبط با زائران نیز مشکلی پیش نیامد، عنوان کرد: در این روزهای اخیر نیز بازدیدی از زحمات دوستان انجام دادیم.
وزیر کشور بیان کرد: تجربه امسال نیز گران و با ارزش است و با وجود اینکه امسال به خوبی عمل شد تلاش داریم تا سال آینده بهتر نیز بشویم.

وی افزود: میزان تصادفات در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است و همین که ظرف 20 روز این تعداد جمعیت وارد کشوری می‌شوند و باز می‌گردند نشان می‌دهد کار بزرگی انجام شده است.
 
 
 


کد مطلب: 564608

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/564608/هیچ-مورد-خروج-غیرقانونی-مرز-نداشتیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com