شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۴

توصیه عجیب به عارف: فراکسیون امید را منحل کن!

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 564274
نامه نیوز نوشت: اصلاح‎طلبان به فکر راه چاره افتاده‎اند و هیات رئیسه فراکسیون امید گمان می‎کند که انتشار فهرست می‎تواند واقعی‎ها را از بدلی‌ها جدا کند.
توصیه عجیب به عارف: فراکسیون امید را منحل کن!
به گزارش جهان نيوز؛ تلاش برای انتشار فهرست درحالی است که برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب اساسا این راهکار را مفید نمی دانند. چنانکه ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی معتقد است که این کار هیچ مشکلی را حل نمی کند. او در تاکید بر اینکه «عارف از ابتدا راه را اشتباه رفته است» گفت: « مشکل از اینجا شروع شد که 130 نفر با سرمایه اصلاح طلبی وارد مجلس شدند و فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل ندادند».
وی افزود: «نام هایی مثل امید و اعتدال با اتمام دولت روحانی فراموش می شود همان طور که نام های مورد نظر احمدی نژاد برای دولت اش فراموش شد.»
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: « به نظر من بهترین راه این است که آقای عارف فراکسیون امید را منحل کرده و یک فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل دهند. در این صورت مشخص شد که چه کسانی به اصلاح طلبان وفادار هستند».
قوامی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید در این مدت بسیار ناتوان بوده است، گفت: « مشکل این فراکسیون آن است که از ابتدا راه را اشتباه رفتند و منتشر کردن فهرست نیز کمکی نخواهد کرد».
احمد شیرزاد دیگر فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلی ترین ضعف فراکسیون امید «لابی گری» است، گفت: «به اعتقاد من اگر اعضای و چهره های شاخص فراکسیون امید انرژی بیشتری برای لابی کردن و جلب نظر همکاران خود صرف کنند ، می توانند کارآمدتر عمل کرده و از میزان انتقادات موجود بکاهند».
محتشمی: نجفی نقش روحانی را بازی می‌کند
همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت: محتشمی دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه در گذشته هم از آقای نجفی بیشتر رفتار عملگرایانه و محافظه‌کارانه سراغ داشتیم، گفت: او به نوعی از افراد استفاده می‌کند که در ارتباط با ادبیات اصلاح‌طلبانه چندان خود را بروز نمی‌دهند و این دسته از افراد بیشتر از آنکه نیروی اندیشه‌ای باشند، نیروی کاری هستند.
وی با بیان اینکه نجفی نقش روحانی را با یک درجه پایین‌تر بازی می‌کند، اظهار کرد: نجفی همان نقش محافظه‌کارانه‌ای را که روحانی در کابینه بازی کرد، در شهرداری بازی می‌کند و باید منتظر بمانیم تا ابتکارات و خلاقیت‌های او را ببینیم که آیا با آنچه از او تعریف می‌شود مطابقت دارد یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لیست فله ای های امید که بصورت فله ای امده اند با یک فوت هم از بین خواهند رفت .
Iran, Islamic Republic of
حال پسر ژن خوبت چطوره ؟؟؟!!! زمانی که معاون اول بودی خوب وزرات نفت و اپراتور همرا اول رو پسر ژن خوبت ...
Iran, Islamic Republic of
فرار سیاستمداران از خاور میانه مقصر اصلی اش جناب بنی صدر است که حب جیم را خورد البته اگر حضرت شاه را هم بحساب بیاوریم میشود گفت که کلیدش را طاغوت زد !!! و همه یاد گرفتند !! البته شاید شخص قدری چون احمدی نژاد !!! اگر مثل حالا قرص و محکم بایستد و تجربه را چاشنی شجاعت و صداقتش کند و همت و پشتکارش را !!؟؟؟ سران خاورمیانه بخود آیند و ضمن رسیدگی به مردم و بالاخص محرومین جامعه خود و مبارزه با فساد و فاسدین !!دو باره ثبات به خاورمیانه بازگردد !! بزرگترین اشکال مردم خاورمیانه این است که مبارزه با فساد را نیاموخته اند و صبر و حوصله اشان هم خیلی کم است !!مثل همین مواجه با احمدی نژاد و روش او !! یقین اشتباهاتی داشت و موی لای درزش نمیرود !! اما صداقت و همت و پشتکارش و نیات خیر خواهانه اش را ما مردم 30 سال دیگر ملتفت خواهیم شد !! رضاشاه هم باهم قدری اش و یکه تازی و شقاوتی که داشت از دست حیله گران و دو دوزه بازی کن ها فریادش به اسمان بلند شده بود !!جائیکه در برابر خواسته سربازانی که نخق بودند گلوله برفی را دست اولی داد تا دست بدست بچرخانند و ته اش دیگر چیزی نمانده بود در ته صف ؟؟؟؟!! و گفت اینه اوضاع ؟؟ ما میدهیم در وسط راه آنقدر هاپولی میکنند و ازش میکنند که بشماها چیزی نمیرسد !!!احمدیا نژاد هم تصورش این بود که همه مثل خودش هستند !!صاف و بی شیله پیله !!!برای همین هم مخالفینش زود او را بر زمین کوبیدند !!!مقایسه دفاعیات او از معاون اولش با معاون دیگرش سبد قرمزی !!!!نشان میدهد ! که او میداند چه شده است ؟؟؟ اما ساده لوحی و لجبازی و یکدندگی اش ؟؟؟ کارش را خراب کرد !! اکثر مردم ایران هم با هائی میایند و با هوئی میروند و قوه فکر خود را بکار نمیندازند و در مقام مقایسه و عملکردها بر نمیایند !!هیچکس حاضر نشد فکر کند که چطور احمدی نژاد پاره تن و برادرش را کنار گذاشت ؟؟؟!!چون متوجه شده بود کاوشگران رانتخوار دارند روی او کار میکنند تا مثل دیگر برادران دوستان و آقازاده هایشان در او نفوذ کنند و رئیس بانک و مسئول مهم در امورات بگمارند و صاحب املاک خدا میلیون تومانی بشوند !!!اگر مطالعه ما مردم داشته باشیم در وضعیت داداش های ریاست جمهورها ؟؟؟؟ شاید کمی بهوش بیائیم !!!ولی چه باید کرد باین مردم دهان بین دوستدار شایعات ؟؟؟!!!بهرجهت رئیس مملکت و مسئول شدن یقین اشتباهات و خلافهائی صورت خواهد پذیرفت و هرکس بگوید نه ؟؟؟ هالوست !!!اما مهم اینه که چه کسی میرود در خانه محله خود و 200 متری به زندگی ادامه میدهد و چه کسی از زمین و باغ ویلای 1000 متری و حکوزی نمیگذرد !!!
Iran, Islamic Republic of
درست ميگه قوامى، يه عده فرصت طلب با پنهان كردن هويت محافظه كارانه خود پشت اسم خاتمى تونسنتد با فريب بزرگان اصلاح طلب وارد مجلس شن، الان هم بسيار به جاست كه دستشون رو بشه براى ملت