پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عارف:قرار نيست نمره وزرا را منتشر كنيم

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب: 567247
در بررسي وزراي پيشنهادي دولت دوازدهم با يك وزير مخالف بوده و قرار شده فراكسيوني به او رأي ندهند، اما در نهايت او رأي مي‌آورد
عارف:قرار نيست نمره وزرا را منتشر كنيم
به گزارش جهان نيوز؛ محمدرضا عارف اخيراً در گفت‌وگويي با يك سايت خبري گفته كه در معرفي وزراي كابينه وارد مصاديق نشده، اما در عين حال خبر از گزارش محرمانه‌اي داده كه در مورد ارزيابي عملكرد وزرا به رئيس‌جمهور داده‌اند. رئيس فراكسيون اميد تأكيد   مي‌كند كه قرار نيست اين ارزيابي كه در آن برخي وزرا نمره قابل قبول نگرفته‌اند، به شكل عمومي منتشر شود. عارف مي‌گويد: «همه وزرا را در سه سطح مورد بررسي قرار داديم كه عده‌اي نمره خوب گرفتند و عده‌اي هم نمره قابل قبول نگرفتند. نتيجه آن ارزيابي را در گزارشي محرمانه به رئيس‌جمهور ارائه كرديم و هيچ‌گاه هم منتشر نشد و قرار هم نيست نمره وزرا را منتشر كنيم.» به نظر مي‌رسد اينجا دانستن حق مردم نبوده است. 
 
او مي‌گويد كه در بررسي وزراي پيشنهادي دولت دوازدهم با يك وزير مخالف بوده و قرار شده فراكسيوني به او رأي ندهند، اما در نهايت او رأي مي‌آورد و وزير مي‌شود: «سه وزير را دو فراكسيون ديگر نمي‌خواستند رأي بياورند كه ما تلاش كرديم و رأي آوردند و يك وزير را هم ما نمي‌خواستيم رأي بياورد كه دو فراكسيون ديگر تلاش كردند و او هم رأي آورد.» و به قول خبرنگاري كه با عارف مصاحبه مي‌كرده «چه معادله چند مجهولي‌اي شد!»
 
او البته باز هم از عدم همكاري دولت گله مي‌كند: «انتظار همراهي و همفكري بيشتري داشتيم؛ حداقل انتظارمان اين بود كه به توصيه‌هايي كه مطرح شد، بيشتر توجه كنند.»
منبع:روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *