پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱۵
۱۱۱

خانم مولاوردی! زائران اربعین حسینی هم حقوق شهروندی دارند +عکس

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۶
کد مطلب: 562978
ایکاش شهیندخت مولاوردی سعادت داشت تا به جای کنایه زدن و توجه به نکات منفی، به عظمت پیاده‌روی اربعین و رفع مشکلات حقوق شهروندی زوار اباعبدالله می‌پرداخت.
خانم مولاوردی! زائران اربعین حسینی هم حقوق شهروندی دارند +عکس
به گزارش جهان نيوز، "شهیندخت مولاوردی" دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، در صفحات شبکه اجتماعی، به مسئله‌ای در راه‌پیمایی اربعین اشاره‌کرده‌اند که به نظر می‌رسد جای پرداختن و توجه است.
 
وی با انتشار عکسی از پیاده‌روی اربعین که در کنار جاده حجمی از بطری‌های خالی آب روی زمین ریخته، نوشته که «چه اندازه رفتارهایمان با امامان بزرگواری که برای زیارتشان سر از پا نمی‌شناسیم و نظافت را از ایمان می‌دانند، شباهت دارد؟!»
 

کنایه مولاوردی به زوار امام حسین؛

آیا شما در این این تصویر سطل زباله‌ای مشاهده می‌کنید؟!!

حال چند سؤال از خانم مولاوردی:
۱- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، در کدام رسانه نسبت به بی‌تفاوتی دولت متبوع خود نسبت به وضعیت رفاهی زوار، شکایت و پیگیری کردید؟

۲- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، در کدام صفحه تلگرامی یا اینستاگرامی خود نسبت به کمبود امکانات بهداشتی ازجمله سطل زباله و سرویس بهداشتی و ... در مسیر زوار اربعین شکایت و پیگیری کردید؟

۳- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، چه زمانی شما و همکاران دولتی‌تان نسبت به اخذ هزینه‌های بی‌مورد ازجمله دو برابر شدن هزینه بلیت اتوبوس و چند برابر شدن هزینه بلیت هواپیما و گران فروشی ارز به مسافران و دهها مشکل دیگر برای سفر به کربلا شکایت یا کمترین پیگری کردید؟

4. آیا آن هنگام که دوستان همفکر شما در شهرداری تهران و شورای شهر پنجم از هزینه شدن بودجه و امکانات تهران در مراسم اربعین فریاد وامصیبتا سر می‌دادند و اعلام کردند که امسال دیگر امکانات بیشتری اختصاص نخواهند داد، به آنان گلایه کردید که خدمات رسانی به میلیون ها زائر از سراسر کشور (و حتی از کشورهایی نظیر پاکستان و افغانستان) نیاز به بسیج همگانی و ملی امکانات دارد؟

به گزارش مشرق، خانم مولاوردی ای‌کاش به‌جای دیدن این معدود نکات منفی سفر اربعین که به دلیل بی‌تدبیری و ضعف مدیرانی همچون شما و دولتمردان، فرمانداران و شهرداران به وجود آمده است، به شیرینی‌ها و نکات مثبت و آموزنده پیاده‌روی اربعین و ۲.۵ میلیون سفیر فرهنگی ایران توجه می‌کردید.

خانم مولاوردی ای‌کاش می‌فهمیدید که شما و امثال شما، نباید در جایگاه نقد بنشینید بلکه باید در جایگاه اجرایی، به‌جای نصیحت کردن و کنایه زدن، به امور اجرایی مملکت بپردازید و راه را برای شهروندانی که به سمت پیاده‌روی می‌روند، هموار کنید، باور کنید زوار امام حسین علیه‌السلام نیز از حقوق شهروندی برخوردار هستند.

ای‌کاش دولتمردان این موضوعات را درک می‌کردند ولی دریغ از توجه دولتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌هایی که برای زوار اباعبدالله ایجاد کرده‌اند و با همه سنگ اندازی باز هم سیل عظیم زائران حسینی بی توجه به کاستی ها و کوتاهی ها، راهی سرزمین عاشقان شدند.

در نهایت یادآوری این شعر سهراب هم خالی از لطف نیست که به امثال خانم مولاوردی متذکر می‌شود: چشم ها را باید شست... جور دیگر باید دید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
این توجیه قابل قبول نیست.
نکات شما درست اما متاسفانه این بی مبالاتیها عجیب در بین دوستان محب اهل بیت هست. خیابانهای دانشگاه بعد از نماز جمعه یا...
این همه بطری آب کنار جاده؟ گیرم که سطل آشغال نیست باید اینجوری پرت کنند؟!!! لااقل همه را یک جا تلنبار کنید. پناه بر خدا. من خودم صدها بار چنین رفتاری را بارها دیده ام و حرص خورده ام.
جهان عزیز و دلسوز جا دارد به صورت مفصل و مکرر به این موضوع بپردازید و تبلیغ کنید. البته نه به سبک جماعت عیبجویی که دنبال اینند به هر بهانه ای شعایر و اجتماعات مذهبی را بکوبند.
Iran, Islamic Republic of
باباجون وقتی سطل زباله نیست آشغال ها رو باید با خودش حمل کنه
Iran, Islamic Republic of
نه بريزه رو زمين!
Iran, Islamic Republic of
حرف مولاوردی مصداق "کلمه الحق، یراد به الباطل" است.
بهداشت و نظافت خوب است اما منظور این خانم، کوبیدن زوار حسین (ع) است. اگر به واقع نگران بهداشت و نظافت و محیط زیست و غیره هستند خیلی کارهای را می توانند انجام دهند...
حداقل اینه که امکانات بگذارند و فرهنگ سازی کنند.
Iran, Islamic Republic of
کسی که محب مراسم آل الله باشه اینگونه موارد رو به حلش اهتمام میورزه یا حداقل در خفا برای مسئولش میگه و وظیفه انتشار این عکس رو به گروهک ! بی بی سی واگذار میکنه !
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما برادر منطقی
محمد
Iran, Islamic Republic of
خطاب به جناب امیر و سایرین؛
همگی را، به توجه و هوشیاری دعوت میکنم.
اولا، این حجم از بطری، مربوط به مسافرین داخل عکس نیست. این حجم از بطری، شاید مربوط به حتی چند روز باشد. اما مسافران داخل عکس، همگی لحظه ای هستند. حال، به این خانم و دوستانش باید بگوییم که این افراد، باید پاسخگوی نفرات قبلی باشند؟! در جاده تهران-قم هم، آشغال زیاد است. سواحل شمال هم، پر آشغال است. اما این ها، مربوط به یک درصد مردم هم نیست. فقط مردم می آیند و میروند، اما زباله ها همیشه هست. لذا، فکر میکنید که بله! عجب مردمی! در حالیکه این زباله ها تا جمع نشود، دایم در تصویر هست. حتی در حاده خالی!
از مورد اول، نتیجه میگیرم که خانم مولاوردی، انسانی مغرض است که میخواهد با یک عکس بدون تحلیل، همه و بلکه یک سفر زیارتی را، زیر سؤال ببرد.
ثانیا، بر فرض که درصد زیادی از مسافرین، آشغال ریخته باشند. اما با یک تصویر، شما همه را زیر سؤال میبرید!
ثالثا، زایران که نمیتوانند این عکس را ببینند. پس پیغام عکس شما، به کیست؟ به یک عده از مردم برای تخریب پیاده روی مقدس اربعین. وگرنه انتقاد سازنده را، در فضای مجازی انجام نمیدهند. مستقیم به فردش میگویند.
رابعا، اون ها که بطری روی زمین ریخته اند و درصد کمی هم احتمالا هستند، گناه کردند. اما شما که میخواهید همه زایران را، از سر حرص و عصبانیت، بی فرهنگ معرفی کنید، ...بی فرهنگی شنا، ضررش به مراتب بدتر و عقوبتش، به مراتب سخت تر است. چراکه ممکن است برخی از افراد ناآگاه یا از نظر تحلیلی ضعیف، نسبت به پیاده روی اربعین، سفر زیارتی، و مردم مؤمن و مذهبی، بدبین شوند. توبه کن خانم ...
خامسا، نشنیدی که در حدیثی گرانقدر، آمده است: به عیوب خود بپردازید، پیش از آنکه به عیوب دیگران بءردازید؟ یا قرآن کریم را، نخوانده اید که میفرماید:
وای بر هر طعنه زننده هرزه زبان.
شما چه جور مسلمانی هستید؟ شما، دارید به خاطر گناهی، اعمال خوبی را، زیر سؤال میبرید! این، مصداق عیب جویی و طعنه زنی است. چراکه شما، عکس یک پیاده روی جهادی را، قرار داده اید و طعنه میزنید، نه عکس فقط زباله های درون جاده را.
خدای متعال، دشمنان اسلام و حضرت رسول الله و اهل بیت عصمت و طهارت را، لعنت کند و به مردم ما، بصیرت و آگاهی دهد تا حق را از باطل، تشخیص دهند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام و ارادت
من فرمایشات شما را قبول دارم.
فقط غرضم توجه دادن خودمان به عیوب دوستان بود وگرنه با حضرتعالی همفکرم
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم آقا‌ امیر؛
بله شما خودی هستید. اردات دارم. بنده هم، خودی ها را به بصیرت، بازی نکردن در زمین دشمن، و تحلیل همه جانبه مسائل، دعوت میکنم و هدف، همفکریست. وگرنه با افسادطلبان که کاری نیست.
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دقیقا مربوط به همین ادم های پیاده رو اربعین است. در هیچ حالتی دیگر نمیشود متصور شد که این تعداد انبوه بطری اب دقیقا در کنار یک جاده ریخته شده باشه و در طول آن امتداد پیدا کرده باشه. چه حالتی دیگر را می توان متصور شد؟
Iran, Islamic Republic of
مغرض به چي ؟
حقيقت تلخ است !
Iran, Islamic Republic of
تمامی گفتهای دوست یک روش است که ما بعنوان تصمیم سازان جامعه ارائه میکنیم اما ایشان خود تصمیم گیر می باشند و با دیدن این معضل باید بفکر چاره باشند تا مشکل را با دو دید فرهنگی و اجرایی یکی بلند مدت و دیگری کوتاه مدت حل کنند نه اینکه یک حرکت بزرگ را با یک حرکت حاشیهای کوچک زیر سئوال ببرند .
Iran, Islamic Republic of
زائران اباعبدالله با پیاده روی اربعین حضرت حسین علیه السلام حقوق چه کسانی را پایمال میکنند؟!
شهروندان یا ی ز ی د ی ا ن
Iran, Islamic Republic of
اقا این حرف که بد نیست . همه میدونن که این مشکل هست و نمیشه این مشکل را مخفی کرد . بنظرم باید یک فکر اساسی به این مسله کرد . بخدا هر کی یک نقد می کنه دشمن ما نیست .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این خانم و امثال ایشون می خواهند به زور به همه بفهمانند که مثلا" خیلی روشنفکر هستند ولی غافلند که از صدقه سری همین مردم روی سفره های مردم امرار معاش میکنندو بر مسند قدرت کذایی هستند.
United Arab Emirates
از این قبیل افراد رفتاری غیر از این انتظار نمیره
میتونستن پیاده روی اربعین رو ممنوع می کردن و سفربه پاتایا رو رواج میدادن
Iran, Islamic Republic of
از خدا نمي ترسي؟
Iran, Islamic Republic of
میتونن
زورشون هم میرسه
دلشون هم میخواد
دارن رواج هم میدن
2030
Iran, Islamic Republic of
اگر در قلبش واقعاً منظور بدی نداشته خدا او را ببخشد. اما اگر خرده شیشه ای در کار است اباالفضل العباس سزایش را خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
می بینم که مامان آرمیتا هم بهش لایک داده.
Iran, Islamic Republic of
خانوم بهرام نژاد خاله ی اون بچه ای بود ک کانادا رفته
Iran, Islamic Republic of
یه عده دیگه ای از خدمتگزاران اربعین می رن آشغال جمع می کنن. شما نگران نباش. در خونه تور رو که کثیف نکردن.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
خانم ... محترمه!
از امثال شما انتظار همراهی با حرکت عظیم اربعین نداریم ! چون ذات خود را قبلا نشان داده اید آن چادر را هم به قول همکارتان به خاطر اصول سیستماتیک سرتان کردیده اید ....
از کسانی که به اسم اعزام نیروی کار اسامی زنان این کشور را به کشور... می دهند چه انتظاری است؟!
Iran, Islamic Republic of
یه عده ای به شدت با این مساله مشکل دارن که چرا مردم همینجوری دنبال علم امام حسین راه میفتن ولی ما هرکاری می کنیم بازم پشت سرما راه نمی افتن.
یادمه از داخل و خارج حرصشون در اومده بود که چرا مردم عراق هر چی آقای سیستانی میگن گوش می کنن؟
چرا؟ چرا؟ چرا؟
Iran, Islamic Republic of
قدیم مردم برای زیارت امام حسین کشته می دادن. می فهمی آبجی؟
Iran, Islamic Republic of
چرا اول نوشته بدون شرح بعد شرح داده؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بازم خوبه از دستشویی های بین راهی عکس ننداخته و اظهار نظر دیگه ای نکرده.
Iran, Islamic Republic of
یک سؤال تکنیکال:
قراردادن اطلاعات تماس برخی زنان مطلقه زیر 30 سال ایرانی در اختیار یک شرکت تفریحی اروپایی با رفتار امامان بزرگوار ما سازگار است؟
کوری مصلحتی! بینایی منفعتی!
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم
از این پست ها برای مسافران شمال هم بزار و بگو از زائران دریا محال است چنین کاری!
برای اونایی که میرن سیزده بدر و میرن کوه و ... هم بزار!
با اون همه مسافر خونه و سرویس بهداشتی و سطل زباله آخر مسیر کوه و دشت انباشت از زباله است!
Iran, Islamic Republic of
پول زوری که از مسافران اربعین گرفتید رو پس بدین خودمون میریم آشغال هاشون رو جمع می کنیم
Iran, Islamic Republic of
اون خبر تكذيب و از گوينده اش به دستگاه قضايي شكايت شد. شما هم تا به چيزي يقين پيدا نكرده اي بازگو نكن. اين سياست ورزيها مي گذرد و قبر و قيامت در پيش است.
Iran, Islamic Republic of
از عقیم کردن گورخواب ها چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت قبل جلوی این کثیف کاری ها رو از اول گرفته بود این فرهنگ غلط جا نمی افتاد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالی داداش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از دولت قبل، دولت قبلی آقای روحانی هستش!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این بنده خدا داره متلک میگه
Iran, Islamic Republic of
به طور کلی اگر امام حسین علیه السلام هم مثل شما عقلا(!)ی امروز اهل مذاکره بود اصلاً شهید نمی شد که حالا عده ای به خاطر زیارتش بطری آب کنار جاده بریزند.
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم شما طرف حسینی یا یزید؟ طرف سومی وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دست خودشون نیست !زاویه ای که با انقلاب دارند ،از هرجا خودش رو نشون میده.
Iran, Islamic Republic of
پست های این گونه یک فضای امن برای امثال ایشان را ایجاد کرده و به یاوه گویی خود ادامه می دهند..............
Iran, Islamic Republic of
خوب خودتان را معرفی می کنید. خوب.
Iran, Islamic Republic of
تو فتنه 88 سطل زباله ها رو آتیش زدین دیگه الان سطل آشغال نداریم. تقصیر کیه؟ ما یا شما؟
Iran, Islamic Republic of
ولی جاده قبر کوروش خیلی تمیزه نه؟ ایشالا با هم محشور بشین
Iran, Islamic Republic of
دولت 200 هزار تومانو برای چی گرفته؟ برای افزایش حقوق های نجومی؟... عرضه نداره این آشغالارو جمع کنه با احترام بکشه کنار...
محسن
Iran, Islamic Republic of
به حقیقت درستی اشاره کردید دو سال قبل که من به راهپیمایی اربعین رفتم در تمام مسیر مراکزی برای جمع زباله بود ولی گویا امسال از این مکانها خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما اربعین چند چیز بیشتر نیست:
1- چند روز از کار و زندگی افتادن چند میلیون نفر
2- کلی پول ریختن به جیب عراقی هایی که چند سال پیش داشتن با ما می جنگیدن
3- راه رفتن الکی در مسیری پر از گرد و خاک که با هواپیما هم میشه رفت
4- افزایش سوانح جاده ای
5- تحریک مسلمانانی که شیعه نیستند
و البته ورژن جدید که میگه پیاده روی اربعین یک تهدید ریست محیطی محسوب میشه
Iran, Islamic Republic of
امیدواریم که خانم مولاوردی همراه ما دعا کنند و بگویند :لعنت خدا بر کسانیکه برای زوار اربعین کیسه دوختند .لعنت خدا بر کسانیکه راه را برای رفتن به کربلا سخت کردند .لعنت خدا بر کسانیکه به انقلاب ایران خیانت کردند .لعنت خدا بر کسانیکه از روی عناد و دشمنی و کینه , زوار امام حسین ع را ناراحت کردند .لعنت خدا بر مسئولین خائن .لعنت خدا بر مسئولین فاسد .لعنت خدا بر مسئولین ژن خوب .لعنت خدا بر مسئولین عوام فربی و دروغگو.لعنت خدا بر دشمنان قران و عترت پیامبر .لعنت خدا بر معاویه ها و یزید ها و عمر عاص های زمانه .لعنت خدا بر دلباختگان فرهنگ ,سیاست , اقتصاد , غرب. لعنت خدا بر برجام و برجام دوستان
Iran, Islamic Republic of
حرفای دیگه ای هم اگه تو دلته بزن
Iran, Islamic Republic of
شما بعد از مهمونی خونتون از ظرفای نشسته یه عکس بزار تو اینستا برات کامنت بزاریم
Iran, Islamic Republic of
وقت کردی بانو یه خورده از پول زوری که از مسافران اربعین گرفتید را خرج سطل های زباله کنید!

دلار گران تر از بازار
پول بیمه و ویزا و ... بیشتر از سفرهای تفریحی خارجی
پول بلیط دو برابر قیمت
United States
جهان جان چرا اینقدر بی دلیل انتقاد!!
به راستی اگر سطل زباله ای در جایی نباشد باید اشغال کف حیابان یا جاده انداخت. اگر مثلا در خانه سطل زباله نبود باید آشغال را در منزل انداخت!!!
حرف مرحوم بروجردی را در سفری که به فرنگ داشتن یک بار دیگر مرور کنیم عر
Iran, Islamic Republic of
دو نفر از پشت میله های زندان به بیرون نگریستند یکی ستارگان زیبای آسمان را دید و دیگری گل و لای زمین را !
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟!!! چرا از کثیفی ساخل دریا تاحالا چیزی نگفت؟ لطفا جواب داداش طرفدار حاچ خانم!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
خانم مولاوردی اگه جرات داری ببین حقوق شهروندی علیرضا خانکرمی مسئول نهاد ریاست جمهوری و پسرش محمد خانکرمی با بقیه کارکنان نهاد ریاست جمهوری یکی هست یا نه. لعنت به همه شعار دهنده هایی که بخاطر رای شعار میدن.

جرات داری بسم الله
Iran, Islamic Republic of
خان کرمی رییس حراست نهاد هست
مسئول نهاد نیست
Iran, Islamic Republic of
... اونجا سطل زباله اي هم هست تا اشغال در ان ريخته شود
Iran, Islamic Republic of
بعضیا مثل مگس ،فقط دنبال زباله میگردند ،برای همین از همه زیبائیها ،فقط زباله در وجودشون ثبت میشه.دست خودشون که نیست.
Iran, Islamic Republic of
گرد و خاک مسیر اربعین در چشم بی‌بی‌سی!
Iran, Islamic Republic of
تفاهم تا کجا ..............
Iran, Islamic Republic of
از خدا خجالت نمی کشه؟
Iran, Islamic Republic of
خودت بگو. میکشه؟
Iran, Islamic Republic of
این خانم فیمینیستِ دست خودش نیست
درکش در حد عشق به سند 2030 است
انتظار فهم و درک اربعین رو از ایشون نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
چه نظر تو نظریه ها
Iran, Islamic Republic of
به حجم زباله ها توجه کنین
میشه هر یک متر یک سطل زباله گذاشت؟؟؟؟؟؟؟
کی سطل بزاره؟
کی جمع کنه؟
Iran, Islamic Republic of
می خواد بگه زائرای امام حسین از امام حسین هیچی نمی فهمن. پس با کسایی که امام حسین رو قبول ندارن یکی هستن.
Iran, Islamic Republic of
صم بکم عمی فهم لایرجعون
Iran, Islamic Republic of
از خدا می خوام اگه بی غرض و از روی نفهمی این حرفو زده اونو ببخشه ولی اگه مغرضانه زده و امکان توبه و هدایت هم براش نیست قبل از عذاب آخرت به عذاب همین دنیا گرفتارش کنه
Iran, Islamic Republic of
صحبت های عوامانه با ژست های ترقی مآبانه
محسن
Iran, Islamic Republic of
خانم مسول آيا تاحالا يك بار به مسافران خطه شمال (جاده ، دريا ، جنگل )اينگونه معترض شده اي.آيا تا حالا به هنرمندان زن كه در همايش هايشان شركت كرده ايد نسبت به پوشش شان معترض شده ايد .لطفا يه مقدار انصاف
سعید110
Iran, Islamic Republic of
تنها برای تغذیه ذهنش ... بوده که چنین عکسی نظرش را جلب کرده است. این جماعت فقط برای دشمنان این ملت راه حلند!
Iran, Islamic Republic of
ایشان فمینیست است و همه چیز را برعکس می بیند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نویسندگان جهان طیف یکدستی نیستند از برخی خبرهای با تحلیل خوب گرفته تا همین خبری که نشان از یه عقده گشایی داره. واقعیت ها رو بپذیرید که ما به عنوان یه بچه مسلمون هیچ وقت بهداشت و نظم جزو اولویت های ما نبوده، کدو میکی از ماها به خاطر نبودن سطل زباله ساعت ها شیئی رو با خودمون حمل کردیم. نبود سطل زباله اصلن توجیه مناسبی نیست
Iran, Islamic Republic of
بچه مسلمون، باید بدونه که امیرالمومنین در جایی در باب شعار خوارج فرمودند: این شعار حقی است که از آن نتیجه باطلی را اراده کرده اند.

توئیت خانم مولاوردی هم از همین سنخ "کلمه الحق یراد به الباطل" است. اگر ایشان حقیقتا به امام حسین علاقه دارند، برای زائران اربعین امام، چنین توئیتی که در واقع توهین به زائران آنحضرت است نباید بگذارند. بلکه اولا سعی در پرده پوشی می کردند و ثانیا سعی در چاره جویی و اقدام از جایگاهی که دسترسی های فراوان دارند می نمودند.
Iran, Islamic Republic of
ایجا هدف این خانوم کوبیدن پیاده روی اربعینه... آشغال ریختن بهووونه هست.
چرا به آشغالهای جاده شمال تا حالا گیر نداده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
از غیظش است!
Iran, Islamic Republic of
افرادی مثل خانم مولاوردی و همفکران غربزده شان که در فضای فکری و معنوی عاشورا و اربعین و... تنفس نمی کنند و چشم وگوش به تفکرات بیگانه بسته اند در هر فرصت و مناسبت میخواهند به گونه ای این عظمت بی نظیر و دشمن شکن را مورد سوال و شبهه قرار داده و تضعیف کنند . البته این افراد از روش " کلمه حق یراد بها الباطل" استفاده میکنند .باید از افرادی مثل مولاوردی پرسید :چه اندازه رفتارهای شما با امامان معصوم ع که حامی مظلوم و دشمن ظالم بودند تطبیق میکند ؟ چه اندازه رفتار شما با روحیه جهاد و مقاومت و زهد و پارسایی و از خودگذشتگی و خدمت به محرومین و... اممامن معصوم ع مطابقت میکند ؟
هر کسی براساس قانون حقی دارد اینکه دولت هیچگونه امکانات رفاهی برای زایرین محترم را بوجود نیاورده آیا این دستاویزی میشود برای عدم رعایت نظافت عمومی و صدمه زدن به محیط زیست آیا یکی از نشانه های مومن مسلمان رعایت نظافت عمومی نیست آیا ریختن زباله به این شکل دهشتبار خلاف نظر و سخن بزرگان دینمان نیست آقا این به کنار چرا مردم ما در ساحل در ایام تعطیل این کار دهشتبار انجام میدن آیا این واقعا به دولت و خانم مولاوردی ربط داره یا فرهنگ فرو ریخته ما
هادی
چی بگیم به اینها برا خودشون یک تفکرند باید اظهار وجود کنند
Iran, Islamic Republic of
این پرچم هست ،تا ظهور امام زمان انشاالله
تا چشم مخالفهایش در بیاید انشاالله
آرش
Iran, Islamic Republic of
همه اینها که گفتی درست . ولی دلیل بر بی فرهنگی نمیشه .
Iran, Islamic Republic of
چرا می خواعید راهپیمایی اربعین که قدمت چندصد ساله داره را دولتی کنید؟؟؟؟؟؟
م
Romania
باید یادی از این شعر کرد
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولنگه توست...عرض خود میبری وزحمت ما میداری
محمد
...
م.ا.ا
Iran, Islamic Republic of
طولی نمیکشد این خانم هم مثل بعضی ها کشف حجاب می کند خاصیت میز ریاست این است؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
الانم حجاب ایشون به دلیل موقعیت سیاسی است ایشان اهل حجاب نیست
یک زائر
اگه امثال این خانم بر جامعه اسلامی حاکم نبودند و بجای ایشان و امثالهم انقلابیون تدبیر امور را در دست داشتند از بطریهای خالی اب هم استفاده بهینه می شد
Iran, Islamic Republic of
این تصویر یک لحظه یا نهایتا یک روز است
و گرنه شما روز بعد هم هیچ آشغالی در کنار جاده نمیبینید
شما یک بار آخر شب به بازارهای تهران مثل تجریش یا بازار بزرگ سر بزنید پر از آشغاله اما تا صبح همه جمع میشه شما یک بار درباره اونها صحبت میکنین ؟
Iran, Islamic Republic of
امر نظافت و...درست است اما لازم نیست امثال خانم ملاوردی مباحثی مانند پیاده روی اربعین را با حرف هایی مانند حقوق شهروندی آلوده کند.شما سیاست از نوع اعتدالی و اصلاحاتی بپردازید.
Iran, Islamic Republic of
خانم ملاوردی موضوع پیاده روی اربعین را آلوده نکند.آلودگی دخالت سیاست مدارانی مانند ایشان بیشتر از آلودگی بهداشت عمومی مسیر پیاده روی است
Iran, Islamic Republic of
سلام . می ترسم خدایی نکرده ایشان با این طرز تفکر مثل بعضی ها در سالهای آینده خارج نشین و ........... شوند
Iran, Islamic Republic of
اصل حرف خانم مولا وردی کاملا صحیح و منطقی است . نظافت و پاکیزگی و اراستگی و نظم از سفارشات اسلام عزیز است . اما نکته اینجاست که باید از ایشان سوال کرد که نزدیک سه دهه نظام تربیتی و اموزشی و همه امکانات مادی و معنوی کشور در اختیار دوستان و هم فکران و هم حزییهای شما مثل دولتهای اقایان هاشمی 8 سال خاتمی 8 سال و روحانی 5 سال بوده است و هم اکنون نیز در راس قدرت قرار دارید با این امکانات وسیع برای فرهنگ سازی اسلامی در این اموری که به ان انتقاد دارید و انتقادتان صحیح است چه کار عمیق و اصولی و علمی انجام داده اید ؟وزارت اموزش و پرورش / وزارت ارشاد/ حجم وسیع رسانه هایی که در دست دولت است / وزارت علوم / وزارت کار / شهردراریها / وزارت کشور و... چه کارهای بنیادی برای فرهنگ سازی انجام داده ان ؟ایا فکر نمی کنید بخشی مهم و گسترده از بحرانهای غم بار محیط زیستی کشور در اثر سوء مدیریت و ضعف کارگزارنی است که شما نیز در بین انها هستید؟
Iran, Islamic Republic of
مسئله اینه چرا امثال مولاوردی اربعین و زوار رو به ضرر خودشون میدونن و هر جوری شده میخوان بکوبنش
Iran, Islamic Republic of
مولاوردی میخواد بگه اونوری ها که زوار امام حسین جزءشون هستتد کارشون درست نیست و حسینی نیستند هر چند زائر امام حسین باشن بلکه کار ما درسته
محسن
Iran, Islamic Republic of
اين كه متاسفانه ما مسلمان ها در رفتار اجتماعی خودمان شهره بی انضباطی و پلشتی هستیم شکی نیست.
یک نگاه کوتاه و گذرا به جاده ها و مناطق جنگلی و نیز مراکز تجمعاتی چون پارک ها و .....بیندازیم متوجه عمق فاجعه ای می شویم که ناشی از سوء رفتار و بی مبالاتی و بی احترامی ما نسبت به محیط زندگی و طبعیت می شود.
این بیماری مسری در اکثر کشورهای اسلامی چون ایران عراق پاکستان و..... دیده می شود.
یک مسافر در طول مسیری که می رود باید آرزو کند تا جایی تمیز پیدا کند تا بتواند دمی استراحت کند. این نشان دهنده فرهنگ بسیار ضعیف ما است این نشان دهنده آن است که ابتدا در محیط خانواده خوب تربیت نشده ایم. نظافت بالاتر از اسلام جزو ایمان است چرا باید به خودمان حق دهیم که هر طور دلمان خواست با طبعیت رفتار کنیم.
و اما در باره تصویر اسف بار فوق که نوشته اند آیا سطل زباله ای مشاهده می شود! در جواب باید گفت اگر سطل زباله هم مشاهده نشود مجوز نمی شود که ما زباله های خودمان در کنار و گوشه خیابان یا بیابان قرار دهیم. این یک توهین به شعور انسانیت و به فرهنگ یک تمدن است. بیاییم کمی تمیز باشیم کمی نظیف باشیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا محسن.
اشتباه بزرگی میکنید.
اولا، عدم نظافت، فرهنگ کشورهای مسلمان نیست. بلکهکشورهایی که مثال زدید، چون فقیرند، امکانات کمتری برای نظافت عمومی دارند، نه چون مسلمانند. اتفاقا این کشورهایی که نام بردید، مثل ایران، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، و...، یا تحت سلطه آمریکا بوده اند مثل ایران و افغانستان، یا تحت جنگ آمریکا مثل ایران و عراق و سوریه و افغانستان، یا تحت دخالت ها و فتنه های آمریکا مثل پاکستان. حالا منشأ آلودگی، مسلمانان است؟ یا استکبار؟ که فقر می آورد؟
متأسفانه، شما هم، طرز فکرتان مثل خانم مولاوردی و دیگر اصلاح طلبان است: ناقص، کج، بد، مغرضانه، به گونه ای که در عین ادعا، هیچ چیز نمیدانید و خودتان را، عقل کل هم میدانید.
ثانیا، اگر مسلمانی بد عمل کرد، رفتارش بد است، نه دینش. چراکه اسلام، به نظافت و رعایت حق دیگران، و ستم نکردن، دستور داده است. پس چرا شما مینویسید فرهنگ ما ضعیف است؟ وقتی دین، فرهنگ خاصی را معرفی میکند که ما عمل نمیکنیم، آیا نباید بگویید ما ایرانیان، ضعیفیم؟
ثالثا، کسی که رفتار بدی میکند، در آن لحظه، به دین عمل نکرده و از دایره دین، خارج شده. دیگر آوردن لفظ مسلمان برای چیست؟ آیا اگر در غرب، از ترور انسان های بی گناه، مثل آب خوردن دفاع کنند، شما به مسیحیت، ربطش میدهید؟!
رابعا، خدا، بیامرزد این مسلمانان را که بزرگترین گناهشان، ریختن زباله در کنار جاده است. برای غیر مسلمان ها، این کار، حکم شوخی است. آن ها، گوجه که نعمت است را به سمت هم، پرتاب میکنند، به زن و ناموس هم، رحم نمیکنند، زن برایشان، حکم ابزار و بازیچه را دارد، در آمریکا، اسلحه گرم شده اسباب بازی! میایند این طرف دنیا مردم ما را میکشند و ترور میکنند، اما مردمشان، عین خیالشان نیست! میگویند فقط اقتصادمان ضعیف نشود!! آن ها، شدند با فرهنگ؟! خاک بر سر فرهنگشان که اینقدر، احمقند. از دایره انسانیت خارج شده اند. حتی از دایره حیوانیت هم خارج شده اند. حیوانات هم، وقتی سیرند، دره نیستند که این ها هستند. یا همین ژاپن پیشرفته با فرهنگ! اشتباه کرده، غلط کرده، یک عدد تویوتا به سفارت ایران فروخته! بعد کلی عذرخواهی از آمریکا کرده! احمق ها، هنوز هم بت میپرستند یا کافرند! یعنی هنوز که هنوزه، خدای یگانه را، نشناخته اند!
در همین هند که کلی هم کثیف است- و البته تحت سلطه انگلیس صغیر بوده- گاو، ارباب است و همه کاره!
میان این همه قتل و جهالت و بی فرهنگی، مسلمانان، نمونه اند. تمیزند. نجسی و پاکی دارند. اصول و آداب دارند. حالا چارتا بی توجه که درصدی از مردمند، یک جایی زباله ریخته اند! شما که نباید بگیرید به همه مردم! چطور نمی فهمید که زباله های درون عکس، لزوما برای افرادداخل عکس نیست؟ زباله ها، برای کلی آدم از قبل است. زباله اش مانده، اما افراد دارند میروند. چه ربطی به این افراد داخل عکس دارد؟ شما این جاده را بدون این افراد ببینی، میگویی عجب خیابان بی فرهنگی بوده خودش را کثیف کرده؟! حالا 30 میلیون آدم هم اینجا باشند، به این ها ربطی ندارد! یک تعدادی، رعایت نکرده اند، اثرش باقی مانده!
چرا خودتان را به این افسادطلبان، میچسبانید؟ این ها، نادانند. دین ندارند. فاسدند. نمیفهمند. ما باید دنباله اراجیفشان را بگیریم یا باید تو سرشان بزنیم که دیگه مغلطه نکنند؟! آخه عکس یک تعداد زباله ثابت، و متهم کردن مردم عبوری؟!
موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنید همین پیام و مطلب از جانب رهبری اعلام شده بود و مانند پیام رهبری به کنگره حج می بود که حجاج را دعوت به رعایت خیلی از مسائل می‌کنند که بعنوان یک ایرانی مسلمان ،،الگو و نمونه برای سایر حجاج و زوار باشند،آنگاه همین شماها چه میگفتید؟
Iran, Islamic Republic of
ببین نظردهنده گرامی‌؛
رهبر ما، کسی نیست که به خاطر یک مشت زباله و لیوان و بطری آب، عکس مردم بی گناه را منتشر کند و به خاطر گناه یک عده معدود، کل یک حرکت عظیم را، زیر سؤال ببرد و مردم بی گناه داخل عکس را، متهم کند. اصولا ما رهبرانمان را، همینجوری و بر اساس رنگ عبای شکلاتی و تیپ و قیافه قشنگ و ریش های طوسی، انتخاب نمیکنیم که مثل شما، نگران آینده لرزانشان باشیم.
رهبر ما، آن کسیست که 8 سال است، زباله های انسانی به نام سران فتنه را، تحمل کرده، و گناه این زباله های بزرگ را، گردن آمریکا می اندازد و آن ها را، فریب خورده معرفی میکند تا بلکه، برگردند. برخلاف رهبران شما که مردم بی گناه عبوری داخل عکس را، به خاطر اشتباه چند نفر آدم بی توجه که رد شده اند و رفته اند، زیر سؤال میبرند!
بین منش حزب اللهی واقعی، با افسادطلبان منافق، تفاوت زباد هست.
Iran, Islamic Republic of
خانم مولاوردی! توصیه می کنم یک بار هم شده شما هم ، مسیر نجف تا کربلا را در چنین ایامی پیاده طی کنید. برای دنیاتون هم خوبه. ضمن اینکه چشمهای شما شسته میشه و جور دیگه ای می تونید ببینید.
علی
Iran, Islamic Republic of
برای رعایت نصیحت شما چشم ! توهین نمیکنم و با خود این خانم کاری ندارم اما ! حرفهایش ؛ و به تبع آن عقایدش ؛ و به تبع آن ... ؛ حقیقتا چندش آور است !!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امسال اربعین من پیاده روی رفته بودم، از این کثیف کاری ها نبود، همه جا سطل زباله بود و زایرین زباله ها را درون آن می ریختند، خدام الحسین نیز بسیار مرتب و تمیز بودند و در حال نظافت موکبها و خیابان کنار موکب. چشم ها را باز کنید. این عکس سالهای قبل است، خانم مولاوردی و همفکرانش کشور را به عقب نبرند، پیشرفت پیش کش
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز لطفا عکس وحرفای بیمورد اینجورادمهارونزنید توصفحات خوب میدونید اینا باهمچین حرفایی میخوان اسمشون ازذهن جامعه پاک نشه پس هوشیار باشید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی مردم عراق هم شهروند ایرانن؟
به جای هزار میلیارد غرامت جنگ باید بریم عراق رو اباد هم بکنیم
خیلی خوش غیرت هستید
Iran, Islamic Republic of
مردم عراق و مردم ایران، بنده یک خدا هستند و این مرزها و نژادها، فقط برای شناخت یکدیگرند و خاصیت دیگری ندارند‌. غرامت گرفتن از عموم مردم هم، در فرهنگ اسلامی جایی ندارد. غرامت را باید از مقصر و مال و اموالش گرفت که صدام بود و نفله شد، نه از مردمی که تحت سلطه صدام بودند و رنج کشیده. ما برویم از زن و بچه بی گناه عراقی، مالیات بگیریم بابت گناه صدام؟! مگر ما ایرانیان، فرعون و نمرودیم؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این توجیهات عجیب شما را میگذاریم کنار توهین آقای یامین پور
نتیجه میشود چی؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذار محترم +1 ضمن احترام زیادی تبریه نکنیم اگه اسیر شده بودی وزمان جنگ توخیابان بصره بودی میدیدی که چگونه همین ادما چنان حمله میکردن بهت بادست بسته که بعضامامورا بهشون حمله میکردن برن عقب البته جوگیرشدن هم میتونه باشه یا خودشیرینی کنن به صدام ولی ادمای خوب هم داشتن حتی درداخل نظامیانشون سوال من اینه اونروز توبصره نمیتونستن توخونشون بشینن ؟ بس زیادهم اونجوریانیست ولی کینه توزی هم خوب نیست وباید بخشید
Iran, Islamic Republic of
بعضی مگس صفتند درست روی این همه جای سالم توی بدن می روند روی زخم می نشینند.