پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تامین امنیت زائران با استفاده از پهپاد ایرانی

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 458129
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید براینکه کوچکترین تحرک ضدامنیتی در خارج از مرز‌ها رصد می‌شود، گفت: ارتش با استفاده از پهپاد و گشت هوایی امنیت زائران اربعین را تضمین می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: فعالیت و اقدامات تمامی افرادی که در مرز‌ها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، قابل تقدیر است.

وی با تاکید براینکه تمامی تحرکات ضدامنیتی در خارج از مرز‌ها رصد می‌شود، افزود: مرزهای ما در امنیت کامل به سر می‌برند و تحرکات ضد امنیتی به وسیله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نطفه خفه می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: با همکاری سپاه، ارتش و نیروی انتظامی امنیت کامل در مرز‌ها برقرار است و زائران در امنیت کامل در حال تردد به عراق هستند.

وی با تاکید براینکه و زائران هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با امنیت نداشته باشند، گفت: ارتش با استفاده از پهپاد و گشت هوایی امنیت زائران اربعین را تضمین می‌کند.

امیر پوردستان صبح امروز به استان ایلام وارد شد و سپس با سفر به مهران از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *