شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رییس پلیس پایتخت خبر داد :

سامانه ۱۱۰تحولی عظیم درخدمت رسانی به مردم

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 558806
فرمانده انتظامی تهران ،در همایش و کارگاه یک روزه کاربران، سامانه رخدادهای انتظامی و سامانه ۱۱۰ را تحولی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان و نزدیک تر کردن آحاد جامعه به پلیس برشمرد.
سامانه ۱۱۰تحولی عظیم درخدمت رسانی به مردم
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی با اشاره به  تاریخچه شکل گیری و تکامل سامانه ۱۱۰ و رخدادهای انتظامی، گفت: هدف از تشکیل این کارگاه ها و همایش ها، ارتقای سطح آموزشی کارکنان و کاربران سامانه های مرکز فرماندهی و کنترل است.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی می بایست خدمات انتظامی به شکل جدید و تازه ای به شهروندان ارائه می شد و برای همین نیروی انتظامی با شاکله جدید شکل گرفت و به نوبه خود نیروی انتظامی نیز با راه اندازی این سامانه ها ارتباط خود را با مردم و شهروندان بیشتر کرد.
وی با اشاره به پیشینه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: سامانه های ۱۱۰ و رخدادهای انتظامی تحولی عظیم در خدمت رسانی به مردم و نزدیک تر کردن پلیس به آحاد جامعه است.
سردار رحیمی با عنوان این مطلب که پلیس با راه اندازی این دو سامانه متحول و واقعی تر شد، افزود: امروزه با راه اندازی این دو سامانه مردم در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه که نیاز به حضور پلیس داشته باشند، پلیس در اختیار آنها است.
وی افزود: با سامانه ۱۱۰ توانسته ایم تمامی اخبار و اطلاعات را از عمق جامعه جمع آوری کنیم و در اختیار رده های عملیاتی قرار دهیم.
رئیس پلیس پایتخت، در ادامه با تشریح نحوه عملکرد سامانه رخدادها در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ افزود: تهیه فرمان، ابلاغ دستور، نظارت بر اجرا و اخذ نتیجه و بازخورد گیری از جمله اقدامات مهم مرکز فرماندهی و کنترل پلیس است و هر خبر که در سیستم درج می شود باید سه فاکتور و ویژگی اساسی، صحت، دقت و سرعت را دارا باشد.
این مقام انتظامی با اشاره به مبحث تصمیم سازی و تصمیم گیری اظهار داشت: تصمیم گیری بر عهده فرماندهان است اما تصمیم سازی با ارسال به موقع، صحیح و دقیق خبر به دست می آید.
وی در پایان، کاربران سامانه رخدادها را تصمیم ساز خواند و گفت: کاربران این سامانه با رعایت سه فاکتور اصلی صحت، دقت و سرعت می توانند به فرماندهان در تصمیم گیری ها کمک کنند

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *