چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد

آموزش مأموران، برنامه‌ اصلی پلیس پایتخت

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب: 563560
رئیس پلیس پایتخت از اجرای برنامه‌های ارتقای آموزش و مسؤولیت‌پذیری مأموران در تهران خبر داد و گفت: موضوع امنیت تفرجگاه‌ها در محلات جزو برنامه‌های ویژه است که با طرح‌های انتظامی باید از وجود اراذل و اوباش و مزاحمان پاکسازی شود.
آموزش مأموران، برنامه‌ اصلی پلیس پایتخت
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در بازدید از مجتمع انتظامی شهید خرسندی شمیرانات گفت: پلیس تهران با رویکرد جامعه‌محوری با تمام ظرفیت در جهت ارتقای امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

وی افزود: موضوع امنیت تفرجگاه‌ها در محلات جزو برنامه‌های ویژه است که با طرح‌های انتظامی باید از وجود اراذل و اوباش و مزاحمان پاکسازی شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ارائه آموزش‌های همگانی به لایه‌های مختلف جامعه بالأخص صنوف را از دیگر برنامه‌های پلیس دانست که در جهت ارتقای انضباط ترافیکی و پیشگیری از جرائم حائز اهمیت است.

رحیمی استفاده از توان نگهبانان محله و سرایداران را بزرگ‌ترین منبع پلیس در بحث مراقبت و پیشگیری از وقوع جرائم در محلات دانست که با آموزش آنان و نگاه هم‌افزایی می‌توانیم از آنان بهره ببریم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *