دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

هنوز نصف بیشتر ورزشگاه آزادی خالیست

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 526272
برای دیدار امشب ایران و ازبکستان همچنان بلیت فروشی نیمی از ورزشگاه آزادی باقی مانده است.
هنوز نصف بیشتر ورزشگاه آزادی خالیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 21:15 امشب از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

این در حالی است که طبق اطلاعیه شب گذشته سایت فدراسیون فوتبال، بلیت فروشی در دو قسمت جایگاه و روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی برای بازی حساس ایران و ازبکستان به پایان رسیده است و از آنجایی که مهلت فروش بلیت بازی رو به پایان است، روابط عمومی فدراسیون بار دیگر از علاقمندان به فوتبال که قصد تماشای این بازی را دارند درخواست می کند جهت تهیه بلیت هر چه سریعتر از طریق سایت www.footballeticket.ir/اقدام کنند.

بر این اساس، تاکید می شود بر اساس اعلام های قبلی بلیت دیدار ایران و ازبکستان به صورت الکترونیک به فروش می‌رسد و در محل استادیوم بلیتی به فروش نخواهد رسید.

نکته قابل توجه اینکه طبق اطلاعات دریافتی از سایت فوق هنوز نیم بیشتری از ظرفیت ورزشگاه خالیست و هنوز 41508 بلیت در مناطق مختلف ورزشگاه آزادی باقی مانده که بیشتر آنها (29648 عدد) متعلق به طبق دوم ورزشگاه آزادی است.
بلیت‌های طبق بالا به قیمت 10 هزار تومان و بلیت‌های طبقه پایین ورزشگاه به قیمت 15 و 20 هزار تومن به فروش می‌رسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *