دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

به تیم ملی خسته نباشید می‌گویم!

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 254870
معاون تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون باید از تیم ملی حمایت کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حمید سجادی پس از شکست تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان گفت: در ورزش همیشه نباید پیروزی باشد. الان همه باید به تیم ملی خسته نباشید بگوییم و از آن‌ها حمایت کنیم. ارزیابی بازی نباید صرفا معطوف به نتیجه باشد. روند بازی به گونه‌ای بود که ما داشتیم پیروز می‌شدیم اما نتیجه به گونه‌ی دیگری رقم خورد. ورزش برد و باخت دارد. ما همگی دوست داشتیم که با این بازی خوب سه امتیاز را بگیریم اما اکنون باید به سه بازی آینده امیدوار باشیم
 
وی در ادامه غیر قابل پیش‌بینی بودن فوتبال را از جاذبه‌های آن دانست گفت: از دقیقه یک تا 70 تیم ملی خوب بازی کرد و پس از گل هم تا دقیقه 90 فرصت‌های گلزنی داشتیم اما فوتبال کاملا غیر قابل پیش‌بینی است. بازیکنان تیم ملی گناهی ندارند و ما باید از آن‌ها حمایت کنیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی یک گل پاک و شایسته هم داشتیم اما از آنجایی که بخشی از فوتبال را داوری تشکیل می‌دهد نتیجه آنگونه نشد که انتظار داشتیم.
 
سجادی در ادامه به ناکامی تیم‌های ملی فوتبال جوانان و فوتسال ایران هم اشاره کرد و گفت: خیلی علاقه‌مندم که از این تیم‌ها هم حمایت کنیم چون آینده فوتبال ما دست همین جوان‌هاست. الان می‌گوییم که آن‌ها باخته‌اند اما از همان‌ها انتظار داریم که در آینده نتایج خوبی بگیریم. ما نباید تیم‌های خود را رها کنیم و شرایط را به گونه‌ای نشان دهیم که بازیکنان فکر کنند با یک باخت دنیا به آخر رسیده است. طبیعت ورزش این است. ما باید در زمان باقی مانده تا خرداد دورخیز خوبی برای موفقیت داشته باشیم.
 
در ادامه خبرنگاری از وی پرسید آیا به نظر او اکنون به صلاح فوتبال نیست که کفاشیان از ریاست فدراسیون استعفا دهد؟ سجادی در پاسخ گفت: به نظر من اکنون و در شرایط حساس کنونی تصمیم به استعفا آن هم به خاطر یک باخت تصمیم عجولانه‌ای است. اکنون باید از تیم ملی حمایت کنیم چون به این کار نیاز دارد.
 
سجادی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا کفاشیان در جمع خبرنگاران حاضر نمی‌شود گفت: فکر می‌کنم که او از سمت دیگری رفته است تا به تیم سر بزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *